Orange
Document
Management
Simplu. Sigur. Sustenabil.

Orange Document Management este o soluție online care ajută companiile să-și organizeze, stocheze și partajeze documentele eficient și în maximă siguranță

Beneficii exclusive pentru afacerea ta

Digitalizare - îți creăm propriul birou digital, fără hârtii și fără dezordine, unde poți crea, aproba și semna documente la distanță, chiar și de pe telefonul mobil.

Eficientizare - asigurăm un flux rapid de aprobare și semnare a documentelor și te ajutăm să eviți greșelile la completare.

Conformitate și securitate - uită de grija pierderii documentelor sau a divulgării datelor sensibile.

Colaborare - toți membrii echipei au acces instant la ultima versiune a documentului, indiferent de unde și când lucrează.

Reducerea costurilor - reduce cheltuielile pentru achiziționarea, stocarea și reciclarea hârtiei.

Grija față de mediu - protejează mediul înconjurător prin reducerea consumului de hârtie.

Abonament
Orange Document Management
până la 250 utilizatori*
Cerere de concediu1000 lei lunar
Foaie de parcurs1000 lei lunar

Numărul maxim de utilizatori per Abonament este de 250.

Dacă ai mai mult de 250 angajați, solicită o ofertă personalizată.

Solicită testare 30 zile gratuit

FAQ

Este nevoie să instalez o aplicație în telefon?

Este nevoie să am o semnătură digitală activă?

Este nevoie de acces la Internet pentru a utiliza soluția Orange Document Management?

Pot iniția sau accesa documentele de pe smartphone?