Orange Business
Partener digital pentru afaceri
#OrangeBusiness
Virtual PBX Mobil
Integrat cu
Bitrix24
Solicită Oferta
Beneficii exclusive pentru afacerea ta
Utilizează Virtual PBX Mobil fără aplicații speciale, chiar și fără conexiune la Internet

Libertate: angajații pot să lucreze de oriunde, în siguranță, să colaboreze între ei și să răspundă nevoilor clienților în timp real.

Zero investiţii în echipamente, zero deservire: ai un telefon mobil simplu, un smartphone sau un echipament mai specializat (M2M) existent.

Continuitate şi flexibilitate: creşte afacerea ta împreună cu serviciul Virtual PBX Mobil. Funcţional nou în fiecare trimestru, preţ flexibil, valoare echitabilă.

Zero cunoştinţe tehnice necesare: o soluţie la cheie livrată de experţii Orange, ajustată la modelul de activitate al afacerii tale. Tu defineşti – noi implementăm.

Scalabilitate crescută: numere mobile voce în toate locațiile tale, indiferent de tipul și dimensiunile acestora: sedii centrale, filiale sau sucursale, depozite sau locații izolate.

Bitrix24: Asistarea clientului în procesul de achizitie; transmiterea automată a mesajelor;Menținerea unui registru cu interactiunea clientilor, inclusiv din mediile de socializare.

Abonament
Virtual PBX Mobil
Conectare gratuită

100 lei
per utilizator

Solicită Oferta

Funcţii incluse

Număr unic de intrare (multiline)

Statistica şi înregistrarea apelurilor

Mesaj de salut

Funcțional Call Center

Restricționarea apelurilor

Muzică în așteptare personalizată

Supervizare

*cu condiţia semnării unui contract pentru o perioadă minimă de 24 luni.

**SMS - Nu este posibilă expedierea SMS din Virtual PBX Mobil

Ghidul administratorului

Află despre oferta completă de servicii Virtual PBX sau solicită o ofertă specială
prin apel la 700, 022977700 sau contactează un consultant

FAQ

Pot folosi în continuare numărul meu de telefon?

Este nevoie sa instalez o aplicație în telefon?

O soluţie inteligentă şi accesibilă de telefonie fixă pentru oficiul tău

Cu serviciul Virtual PBX ai parte de toate funcțiile unei centrale telefonice digitale, fără costuri de întreţinere. Continuă să comunici cu clienții tăi și să le oferi servicii de calitate, iar de restul se ocupă Orange. Noi vom avea grijă ca toate echipamente să funcționeze impecabil.

Cum funcţionează

Fiind găzduit în cloud, serviciul Virtual PBX îți dă posibilitatea să migrezi infrastructura pe care o ai deja în birou sau să integrezi echipamentele tale într-o soluție hibridă. Configurarea și administrarea funcțiilor telefoniei fixe se face simplu, prin intermediul unei interfețe de administrare online. Aceasta este accesibilă de oriunde și oricând, fără a fi necesară deplasarea la sediul unde sunt instalate echipamentele.

Beneficii exclusive pentru afacerea ta
Preiei apeluri de pe fix, chiar şi când nu eşti în oficiu
Setezi un mesaj de salut personalizat şi meniu vocal interactiv (IVR)
Ai acces la statistici şi poţi înregistra apelurile
Nu faci investiţii iniţiale în echipamente
Ai acces la funcţional de tip Call Centru şi interacţionezi mai uşor cu clienţii şi furnizorii
Obţii capacitatea de adaptare prin integrarea diferitor CRM şi 1C
Abonamente Virtual PBX
Abonamentul
Start
Go
Pro
Numărul de linii
3
5
10
Plata lunară de abonament
270 lei
450 lei
900 lei
Plata per linie adițională
90 lei
Taxa speciala de conectare
Gratuit*
În plus, ai tarife avantajoase la abonamentul Voce Business
Apeluri în reţeaua fixă Orange Moldova
Nelimitat
Apeluri spre alte reţele fixe naţionale
0,20 lei/min
Apeluri spre reţelele mobile naționale
0,25 lei/min

*cu conditia semnarii unui contract pentru o perioada minima de 24 luni.

Dacă vrei mai multe linii sau ai nevoie de ajutor, contactează-ne. Sună la numărul scurt 700, din rețeaua Orange, sau la 022977700 din alte rețele.

Lista oficială de prețuri pentru serviciile de telefonie fixă.

Funcții incluse gratuit în Virtual PBX

Număr unic de intrare (multiline)

Definirea corespondenței dintre un număr de telefon fix și unul mobil, care pot fi configurate să se comporte ca o singură linie la primirea unui apel.

Meniu vocal interactiv (IVR)

Permite configurarea rapidă, fără costuri sau cunoștințe tehnice avansate și planificarea în calendar a unor scenarii de răspuns interactiv ce direcționează fiecare apel, imediat, către persoana potrivită.

Statistica şi înregistrarea apelurilor

Permite crearea rapoartelor complexe privind istoricul apelurilor, precum şi înregistrarea audio a convorbirilor.

Prezentare identitate

Permite vizualizarea pe ecranul telefonului a numărului care te apelează, dacă apelantul nu și-a restricționat trimiterea identității. În plus, permite și prezentarea identității numărului pe care îl folosești.

Redirecţionare apel

Apelurile primite sunt redirecționate către un alt număr național, de fix sau mobil, cu posibilitatea de a alege modul de transfer.

Integrare CRM şi 1C

Oferă posibilitatea de a integra centrala telefonică IP PBX cu CRM.

Recomandat împreună cu:
Internet prin fibră
Mai mult
Data Transport
Mai mult
Telefonie fixă
Mai mult
Întrebări frecvente

Câte telefoane pot conecta cu serviciul Virtual PBX?

Pot folosi în continuare numărul meu de telefon?

Ce este un telefon IP?

Ce este IP-PBX?

Pot conecta un telefon fix/fax și un POS?

Pot conecta o aplicația mobilă la serviciu VPBX?

Orange Moldova aduce la cunoștință modificarea și completarea Condițiilor sale generale de furnizare a serviciilor de comunicații electronice fixe (abonamentele Oficiu Pro, Internet Pro), și anume a prevederilor privind răspunderea în cazul neachitării facturii care sunt aplicabile persoanelor juridice și persoanelor fizice asimilate acestora. Aceste modificări și completări au fost elaborate ca răspuns la doleanțele și sugestiile corespunzătoare primite de la numeroși clienți și au scopul de a îmbunătăți experiența de utilizare a serviciilor Orange Moldova.