Orange Business
Partener digital pentru afaceri
#OrangeBusiness
Virtual PBX Mobil
Integrat cu
Bitrix24
Comandă acum
Beneficii exclusive pentru afacerea ta
Utilizează Virtual PBX Mobil fără aplicații speciale, chiar și fără conexiune la Internet

Libertate: angajații pot să lucreze de oriunde, în siguranță, să colaboreze între ei și să răspundă nevoilor clienților în timp real.

Zero investiţii în echipamente, zero deservire: ai un telefon mobil simplu, un smartphone sau un echipament mai specializat (M2M) existent.

Continuitate şi flexibilitate: creşte afacerea ta împreună cu serviciul Virtual PBX Mobil. Funcţional nou în fiecare trimestru, preţ flexibil, valoare echitabilă.

Zero cunoştinţe tehnice necesare: o soluţie la cheie livrată de experţii Orange, ajustată la modelul de activitate al afacerii tale. Tu defineşti – noi implementăm.

Scalabilitate crescută: numere mobile voce în toate locațiile tale, indiferent de tipul și dimensiunile acestora: sedii centrale, filiale sau sucursale, depozite sau locații izolate.

Bitrix24: Asistarea clientului în procesul de achizitie; transmiterea automată a mesajelor;Menținerea unui registru cu interactiunea clientilor, inclusiv din mediile de socializare.

Abonament
Virtual PBX Mobil
Conectare gratuită

100 lei
per utilizator

Comandă acum

Funcţii incluse

Număr unic de intrare (multiline)

Statistica şi înregistrarea apelurilor

Mesaj de salut

Funcțional Call Center

Restricționarea apelurilor

Muzică în așteptare personalizată

Supervizare

*cu condiţia semnării unui contract pentru o perioadă minimă de 24 luni.

**SMS - Nu este posibilă expedierea SMS din Virtual PBX Mobil

Ghidul administratorului

Află despre oferta completă de servicii Virtual PBX sau solicită o ofertă specială
prin apel la 700, 022977700 sau contactează un consultant

FAQ

Pot folosi în continuare numărul meu de telefon?

Este nevoie sa instalez o aplicație în telefon?

O soluţie inteligentă şi accesibilă de telefonie fixă pentru oficiul tău

Cu serviciul Virtual PBX ai parte de toate funcțiile unei centrale telefonice digitale, fără costuri de întreţinere. Continuă să comunici cu clienții tăi și să le oferi servicii de calitate, iar de restul se ocupă Orange. Noi vom avea grijă ca toate echipamente să funcționeze impecabil.

Cum funcţionează

Fiind găzduit în cloud, serviciul Virtual PBX îți dă posibilitatea să migrezi infrastructura pe care o ai deja în birou sau să integrezi echipamentele tale într-o soluție hibridă. Configurarea și administrarea funcțiilor telefoniei fixe se face simplu, prin intermediul unei interfețe de administrare online. Aceasta este accesibilă de oriunde și oricând, fără a fi necesară deplasarea la sediul unde sunt instalate echipamentele.

Beneficii exclusive pentru afacerea ta
Preiei apeluri de pe fix, chiar şi când nu eşti în oficiu
Setezi un mesaj de salut personalizat şi meniu vocal interactiv (IVR)
Ai acces la statistici şi poţi înregistra apelurile
Nu faci investiţii iniţiale în echipamente
Ai acces la funcţional de tip Call Centru şi interacţionezi mai uşor cu clienţii şi furnizorii
Obţii capacitatea de adaptare prin integrarea diferitor CRM şi 1C
Abonamente Virtual PBX
Abonamentul
Start
Go
Pro
Numărul de linii
3
5
10
Plata lunară de abonament
270 lei
450 lei
900 lei
Plata per linie adițională
90 lei
Taxa speciala de conectare
Gratuit*
În plus, ai tarife avantajoase la abonamentul Voce Business
Apeluri în reţeaua fixă Orange Moldova
Nelimitat
Apeluri spre alte reţele fixe naţionale
0,20 lei/min
Apeluri spre reţelele mobile naționale
0,25 lei/min

*cu conditia semnarii unui contract pentru o perioada minima de 24 luni.

Dacă vrei mai multe linii sau ai nevoie de ajutor, contactează-ne. Sună la numărul scurt 700, din rețeaua Orange, sau la 022977700 din alte rețele.

Lista oficială de prețuri pentru serviciile de telefonie fixă.

Funcții incluse gratuit în Virtual PBX

Număr unic de intrare (multiline)

Definirea corespondenței dintre un număr de telefon fix și unul mobil, care pot fi configurate să se comporte ca o singură linie la primirea unui apel.

Meniu vocal interactiv (IVR)

Permite configurarea rapidă, fără costuri sau cunoștințe tehnice avansate și planificarea în calendar a unor scenarii de răspuns interactiv ce direcționează fiecare apel, imediat, către persoana potrivită.

Statistica şi înregistrarea apelurilor

Permite crearea rapoartelor complexe privind istoricul apelurilor, precum şi înregistrarea audio a convorbirilor.

Prezentare identitate

Permite vizualizarea pe ecranul telefonului a numărului care te apelează, dacă apelantul nu și-a restricționat trimiterea identității. În plus, permite și prezentarea identității numărului pe care îl folosești.

Redirecţionare apel

Apelurile primite sunt redirecționate către un alt număr național, de fix sau mobil, cu posibilitatea de a alege modul de transfer.

Integrare CRM şi 1C

Oferă posibilitatea de a integra centrala telefonică IP PBX cu CRM.

Recomandat împreună cu:
Internet prin fibră
Mai mult
Data Transport
Mai mult
Telefonie fixă
Mai mult
Întrebări frecvente

Câte telefoane pot conecta cu serviciul Virtual PBX?

Numărul de telefoane conectate depinde de tipul de IP-PBX.

Pot folosi în continuare numărul meu de telefon?

Da, poți porta la Orange numărul tău de telefon, indiferent de rețeaua care l-a emis.

Ce este un telefon IP?

Telefoanele IP sunt dispozitive speciale care se conectează în rețeaua locală. Acestea sunt dotate cu display, butoane standarde şi butoane pentru funcții speciale. Cu ajutorul telefoanelor IP poți activa sau dezactiva opțiuni, cum ar fi de exemplu, call forward sau call transfer.

Ce este IP-PBX?

IP PBX este un server cu software specializat pentru comutarea şi procesarea traficului de voce

Pot conecta un telefon fix/fax și un POS?

Dacă ai deja un telefon fix sau un fax cu care ești obișnuit, Serviciul Virtual PBX permite acest lucru. Mai mult, poți utiliza funcţia Fax to Web.

Pot conecta o aplicația mobilă la serviciu VPBX?

Pentru a avea beneficiile sistemului VPBX exista posibilitatea de a instala pe telefon mobil aplicatia proprietara Linkus. Folosirea acestei aplicatiei va fi posibila numai fiind conectat la internet fix a companiei OMD oferit in oficiu companiei.

Orange Moldova aduce la cunoștință modificarea și completarea Condițiilor sale generale de furnizare a serviciilor de comunicații electronice fixe (abonamentele Oficiu Pro, Internet Pro), și anume a prevederilor privind răspunderea în cazul neachitării facturii care sunt aplicabile persoanelor juridice și persoanelor fizice asimilate acestora. Aceste modificări și completări au fost elaborate ca răspuns la doleanțele și sugestiile corespunzătoare primite de la numeroși clienți și au scopul de a îmbunătăți experiența de utilizare a serviciilor Orange Moldova.

Orange Moldova aduce la cunoștință modificarea și completarea Condițiilor sale generale de furnizare a serviciilor de comunicații electronice fixe (abonamentele Oficiu Pro, Internet Pro), și anume a prevederilor privind răspunderea în cazul neachitării facturii care sunt aplicabile persoanelor juridice și persoanelor fizice asimilate acestora.

Aceste modificări și completări au fost elaborate ca răspuns la doleanțele și sugestiile corespunzătoare primite de la numeroși clienți și au scopul de a îmbunătăți experiența de utilizare a serviciilor Orange Moldova.

Noile condiții vor intra în vigoare în perioada 16.07.2024 – 16.08.2024, la data de facturare a clientului. Însă, dacă Clientul are încheiat cu Orange Moldova un acord adițional, noile condiții vor intra în vigoare la expirarea termenului acordului adițional.

În conformitate cu noile condiții, termenul de achitare a facturii rămâne neschimbat, 20 zile calendaristice de la data de facturare, însă, dacă clientul are o vechime în rețea de cel puțin 12 luni, atunci, prin derogare de la regula generală:

  • Apelurile de ieșire și accesul la Internet se suspendă numai dacă clientul nu achită factura în termen de ~50 zile (adică o lună + 20 zile) de la data de facturare;
  • Apelurile de intrare se suspendă numai dacă clientul nu achită factura în termen de ~90 zile (adică 3 luni) de la data de facturare;
  • În schimb, în caz de neplată a facturii în termen de 20 zile de la data de facturare, Orange Moldova va percepe o penalitate în cuantum de 0,05% din suma restantă pentru fiecare zi de întârziere a plății, dar nu mai mult decât pentru ~72 zile (~10 zile + 2 luni). Penalitatea se va factura pentru fiecare perioadă de facturare, la următoarea dată de facturare. Pentru neachitarea facturilor emise până la intrarea în vigoare a noilor condiții, penalitatea nu se percepe;
  • Pentru reconectare, clientul va trebui să achite integral suma restantă.

Clienții care nu sunt de acord cu această modificare au dreptul de a rezolvi contractul, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data intrării în vigoare a modificării. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.

Dacă Clientul are încheiat cu Orange Moldova un acord adițional și nu este de acord cu această modificare, el are dreptul de a rezolvi contractul doar cu efect din data expirării termenului acordului adițional.

Dacă Clientul are încheiat cu Orange Moldova un acord adițional și dorește ca noile condiții să înceapă să se aplice contractului său înainte de expirarea termenului acordului adițional, Clientul va semna cu semnătură electronică calificată și o va expedia la adresa corporate@orange.md până la data de 16.07.2024.

Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 700, sau de la Reprezentantul Vânzări Corporative Orange, sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare al acestora sunt afișate pe www.orange.md).

Vă mulțumim pentru fidelitatea dvs. și pentru încrederea pe care ne-o acordați.

Cu stimă,
Orange Moldova

Textul modificărilor și completărilor introduse în Condițiile generale de furnizare a serviciilor de comunicații electronice fixe Orange Moldova – abonamentele Oficiu Pro, Internet Pro (www.orange.md)

  1. Punctul 1 se completează cu o definiție nouă:

„Persoană juridică: persoană juridică sau persoană fizică care procură și utilizează Serviciile pentru necesități legate de activitatea de întreprinzător sau profesională (formă organizatorică cu statut de persoană fizică), inclusiv întreprinzător individual, gospodărie țărănească (de fermier), persoană care desfășoară activitate profesională în sectorul justiției sau în domeniul sănătății (cabinet al avocatului, birou al notarului, birou individual al executorului judecătoresc, birou individual al administratorului autorizat, cabinet individual al medicului de familie, etc.).”

  1. Punctul 2.1 se completează cu un subpunct nou 2.1.3 cu următorul cuprins:

„2.1.3 Serviciile de comunicații electronice accesibile publicului, care fac obiectul Contractului, sunt destinate exclusiv persoanelor juridice.”

  1. Subpunctul 6.5.2 se modifică și va avea următorul cuprins:

„6.5.2 La expirarea termenului de plată stabilit conform pct. 6.3.1 de mai sus, pe lângă măsurile luate conform pct. 6.5.1 de mai sus, Orange Moldova poate suspenda apelurile de ieșire (cu excepția apelurilor spre numere de urgență) și/sau restricționa accesul Clientului la alte Servicii pentru toate numerele și liniile care fac obiectul Contractului, fără a mai fi necesară îndeplinirea vreunei alte formalități, până la plata integrală a facturii (sumei facturate).

În cazul în care Clientul nu achită factura integral până la încheierea următoarei Perioade de facturare după suspendare, Orange Moldova poate suspenda și toate apelurile de intrare pentru toate numerele care fac obiectul Contractului, fără a mai fi necesară îndeplinirea vreunei alte formalități, până la plata integrală a facturii (sumei facturate).

Suspendarea Serviciilor nu scutește Clientul de obligația de a achita Valoarea Abonamentului și alte plăți lunare pentru perioada de la suspendare până la încheierea următoarei Perioade de facturare după suspendare. Pentru reconectare, Clientul va fi obligat să achite toate facturile emise anterior și, dacă este aplicabil, tariful de reconectare. Dacă reconectarea are loc după încheierea următoarei Perioade de facturare după suspendare, Clientul nu achită Valoarea Abonamentului și alte plăți lunare pentru Perioada de facturare în care are loc reconectarea.”

  1. Subpunctul 6.5.3 se modifică și va avea următorul cuprins:

„6.5.3 În cazul în care Clientul nu a plătit factura până la expirarea a 3 (trei) Perioade de facturare de la emitere, Contractul se consideră rezolvit de drept și toate sumele datorate de Client în temeiul Contractului devin scadente imediat la data rezoluțiunii acestuia.”

  1. Punctul 6.4 se completează cu trei subpuncte noi, care vor avea următorul cuprins:

„6.5.4 Orange Moldova are dreptul de a-și revoca declarația de rezoluțiune a Contractului făcută în temeiul pct. 6.5.3, dacă Clientul achită integral datoria restantă până la expirarea următoarelor două Perioade de facturare după rezoluțiune, însă Traficul din Abonament și alte beneficii acumulate până la rezoluțiune, cu excepția vechimii în rețea, nu se restabilesc.

6.5.5 Dacă părțile nu au convenit altfel, pentru Clientul care are o vechime în rețea de cel puțin 12 (douăsprezece) Perioade de facturare:

a) apelurile de ieșire (cu excepția apelurilor spre numere de urgență) și alte Servicii pentru numerele și liniile care fac obiectul Contractului se suspendă/restricționează în caz de neplată a facturii până la expirarea unui termen de 20 (douăzeci) zile calendaristice de la încheierea Perioadei de facturare pentru care a fost emisă factura. În cazul în care Clientul nu achită factura integral până la încheierea următoarei Perioade de facturare după suspendare, Orange Moldova poate suspenda și toate apelurile de intrare pentru toate numerele care fac obiectul Contractului.

b) în caz de neplată a facturii până la expirarea termenului stabilit la pct. 6.3.1, Orange Moldova percepe de la Client o penalitate care nu va depăși 0,1% din suma restantă pentru fiecare zi calendaristică de întârziere, dar nu mai mult decât pentru zilele rămase din Perioada de facturare curentă și pentru următoarele două Perioade de facturare (perioada maximă pentru care se percepe penalitatea nu poate depăși 72 (șaptezeci și două) zile calendaristice). Penalitatea se facturează Clientului la fiecare Dată de facturare pentru Perioada de facturare precedentă. Pe suma restantă a penalității, nu se calculează penalitate.

c) pentru reconectare, Clientul este obligat să achite suma restantă și, dacă este aplicabil, tariful de reconectare.

6.5.6 Penalitatea nu se aplică și Serviciile nu se suspendă dacă datoria restantă nu depășește 10 lei.”

  1. Subpunctul 10.2.3 se modifică și va avea următorul cuprins:

„10.2.3 Reluarea prestării Serviciilor are loc în maxim 1 (una) zi lucrătoare de la îndeplinirea următoarelor condiții cumulative: (a) achitarea integrală de către Client a sumelor datorate în conformitate cu pct. 6.5.2 sau 6.5.5, în situația pct. 10.2.2(i); (b) remedierea completă a oricăror altor cauze care au condus la suspendarea Serviciilor menționate la pct. 10.2.1-10.2.2; (c) achitarea Tarifului administrativ de reconectare (dacă este aplicabil); și (d) prezentarea de către Client a documentelor și informațiilor solicitate în legătură cu suspendarea/restricționarea.”