Portează-ți numărul la Orange
și alege smartphone-ul dorit acum cu super-reducere

Xiaomi Redmi A3 3/64GB este disponibil cu Abonament Start 100, Xiaomi Redmi 14C 4/128GB, OPPO A40 4/128GB, OPPO A60 8/256GB, Samsung Galaxy A05s 4/128GB și HONOR 200 Smart 5G 4/256GB sunt disponibile cu Abonament Max 150, HONOR X7b 6/128GB, Xiaomi Redmi Note 13 6/128GB şi Samsung Galaxy A15 4/128GB - cu Abonament Max 175, pentru clienții care se portează din altă rețea, în limita stocului disponibil. Preţul cu reducere la telefon şi oferta în rate sunt valabile cu semnarea contractului pe 24 luni.

Sau primește până la 50% reducere la Abonament
Abonament Max 150
15 GB + 15 GB cu Family
  • Apeluri nelimitate în rețea
  • 450 minute naționale
Oferta la portare
de 2 ori mai mult Internet
timp de 24 luni
150 lei lunar
105 lei lunar
Abonament Max 175 5G
25 GB + 25 GB cu Family
  • 5,79 GB limita în roaming România
  • Apeluri nelimitate în rețea
  • 750 minute naționale, inclusiv roaming în România
Oferta la portare
de 2 ori mai mult Internet
timp de 24 luni
175 lei lunar
122,50 lei lunar
Abonament Max 200 5G
60 GB + 60 GB cu Family
  • 6,62 GB limita în roaming Europa
  • Apeluri nelimitate în rețea
  • 1000 minute naționale, inclusiv roaming în Europa
Oferta la portare
de 2 ori mai mult Internet
timp de 24 luni
200 lei lunar
140 lei lunar
Abonament Max 290 5G
100 GB + 100 GB cu Family
  • 9,60 GB limita în roaming Europa
  • Apeluri naționale nelimitate, inclusiv roaming în Europa
  • 50 minute internaționale
  • 30 min + 500 MB în roaming (alte țări)
Oferta la portare
de 2 ori mai mult Internet
timp de 24 luni
290 lei lunar
145 lei lunar

Condiţiile de utilizare a ofertei De 2 ori mai mult Internet lunar, gratuit, timp de 24 luni

  1. Cu oferta “De 2 ori mai mult Internet lunar, gratuit, timp de 24 luni” (în continuare – oferta), Clientul beneficiază gratuit de un volum suplimentar de trafic Internet, egal cu volumul de trafic Internet inclus în abonament (în continuare – trafic bonus), lunar, timp de 24 perioade de facturare (luni) consecutive din data activării ofertei. Suspendarea abonamentului nu prelungește perioada în cursul căreia se alocă traficul bonus.
  2. Oferta se activează automat la conectarea abonamentelor Orange Start 100, Max 150, Max 175, Max 200, Max 290 (abonamente eligibile) până la 31.01.2025 (în continuare – perioada promoției), cu semnarea contractului pe minim 6 luni. Oferta nu se activează în cazul transferului la abonamentele eligibile de la un alt abonament.
  3. Oferta se activează la data conectării abonamentului sau, dacă această dată nu coincide cu data de facturare a Clientului, - din următoarea dată de facturare a Clientului.
  4. Oferta nu se activează dacă în perioada promoţiei a fost rezolvit contractul pentru un alt abonament mobil voce Orange deţinut de Client, inclusiv prin transfer la serviciul Orange PrePay sau portare în altă reţea.
  5. Un abonament voce mobil care beneficiaza de oferta “De 2 ori mai mult Internet” nu poate beneficia concomitent de alte oferte Orange similare.
  6. Traficul bonus se alocă la data de facturare şi poate fi utilizat până la următoarea dată de facturare, după consumarea traficului Internet inclus în abonament. Traficul neutilizat în cursul perioadei de facturare nu se transferă pe următoarea perioadă de facturare şi se anulează. Traficul bonus nu poate fi utilizat în Roaming.
  7. În cazul schimbării abonamentului pe unul neeligibil sau transferului la serviciul Orange PrePay, oferta se dezactivează irevocabil.

Condițiile de utilizare a ofertei “30% reducere la Abonament Max pe 12 luni la conectare, portare sau transfer de la Orange PrePay”

  • Cu oferta “30% reducere la Abonament Max pe 12 luni la portare sau transfer de la Orange PrePay” (în continuare – oferta), Clientul beneficiază de 30% reducere la plata lunară de abonament, timp de 12 perioade de facturare (luni) consecutive din data activării ofertei.
  • Oferta este disponibilă la conectare, portare din altă rețea sau transfer de la serviciul Orange PrePay la abonamentul Orange Max 150, 175 5G, 200 5G sau 290 5G (abonamente eligibile), în perioada 12.11.2024 - 31.01.2025 (în continuare – perioada promoției), cu semnarea contractului pentru abonamentul respectiv pe minim 12 luni. La portare din altă rețea la abonamentul Max 290 5G, mărimea reducerii este de 50%.
  • Suspendarea abonamentului nu prelungește perioada în cursul căreia se alocă reducerea la plata lunară, dar suspendă curgerea perioadei contractuale minime.
  • În cazul în care Clientul schimbă abonamentul pentru care a activat oferta pe unul neeligibil, oferta îşi pierde valabilitatea ireversibil pentru acel abonament, fără a afecta valabilitatea angajamentului privind respectarea perioadei contractuale minime.
  • Oferta nu este disponibilă dacă în perioada promoţiei Clientul a rezolvit contractul pentru un alt abonament mobil voce Orange, inclusiv prin transfer la serviciul Orange PrePay sau portare în altă reţea.
  • După expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, Clientul continuă să utilizeze abonamentul în condiţii standard, fără a fi necesară îndeplinirea vreunei formalităţi suplimentare.
  • Un abonament care beneficiază de prezenta ofertă nu poate beneficia concomitent de alte oferte Orange care prevăd reduceri la plata de abonament pentru serviciile mobil voce.

Condiţii speciale privind utilizarea serviciilor Roaming în Europa

  1. Minutele naţionale incluse în abonament pot fi utilizate, de asemenea, pentru SMS naţionale și în Roaming în UE+SEE (pentru Max 200, 290 şi 400) sau în Roaming în România (pentru Max 175): 1 SMS = 30 secunde.
  2. Preţ minut extra abonament național şi în Roaming în UE+SEE (pentru Max 200, 290 şi 400) sau în Roaming în România (pentru Max 175): 1,9 lei/min.
  3. După epuizarea minutelor naţionale incluse în abonament, preţ SMS național şi în Roaming în UE+SEE (pentru Max 200, 290 şi 400) sau în Roaming în România (pentru Max 175): 0,60 lei/SMS.
  4. Minutele în Roaming incluse în abonament şi preţul minut extra abonament/SMS în Roaming sunt valabile numai pentru apeluri/SMS locale şi spre Republica Moldova. Se consideră locale apelurile/SMS spre numere din ţara în care Clientul se află în roaming.
  5. Apelurile de ieşire în Roaming în UE sau SEE (pentru Max 200, 290 şi 400) sau în Roaming în România (pentru Max 175) se taxează per secundă, iar în restul ţărilor per minut.
  6. Apelurile primite în Roaming în UE sau SEE (pentru Max 200, 290 şi 400) sau în Roaming în România (pentru Max 175) nu se taxează.
  7. Preț trafic Internet extra abonament național şi în Roaming în UE+SEE (pentru Max 200) sau în Roaming în România (pentru Max 175): 12 lei/100 MB. Max 290 şi Max 400 oferă trafic Internet extra abonament naţional gratuit nelimitat la viteză de pâna la 256 Kbps/descărcare şi de până la 128 Kbps/încărcare şi preț pentru trafic Internet extra abonament în UE+SEE: 0,2 lei/MB.
  8. Minutele internaţionale incluse în Max 290 şi Max 400 pot fi utilizate pentru apeluri internaționale în zonele 1-6, excepție în Roaming.
  9. Minutele în Roaming incluse în Max 290 şi Max 400 se consumă după epuizarea minutelor naţionale incluse în abonament. Traficul Internet în Roaming inclus în Max 290 şi Max 400 se consumă după epuizarea limitei pentru Roaming în UE şi SEE.
  10. Minutele şi traficul Internet în Roaming incluse în Max 290 şi Max 400 pot fi utilizate în ţările indicate pe www.orange.md/ro/abonament.
  11. Condiţiile menţionate mai sus nu se aplică apelurilor şi SMS către numere cu tarif special ori Premium sau reţelele din regiunea transnistreană, precum şi serviciilor utilizate la bordul navelor maritime şi aeriene.
  12. Clientul poate beneficia de minutele naţionale şi traficul Internet incluse în abonament în Roaming cât timp nu şi-a depăşit limita de credit.
  13. Fiecare sesiune Internet în Roaming se taxează: prima unitate de taxare - 50 KB, iar ulterior - per 10 KB.
  14. Minutele naţionale și traficul Internet incluse în abonament pot fi utilizate doar în cursul perioadei de facturare în care au fost alocate.

Mai multe detalii despre condiţiile de utilizare a abonamentelor mobile Orange pe orange.md/abonament

În sensul prezentei oferte, Europa include statele-membre ale Uniunii Europene (UE) şi Spaţiului Economic European (SEE), vezi lista pe orange.md/abonament

* UE+SEE includ Austria, Belgia, Bulgaria, Cipru (cu excepţia regiunii de nord), Croaţia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda, Islanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Malta, Norvegia, Polonia, Portugalia, Republica Cehă, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ţările de Jos (Olanda), Ungaria.

Politica de utilizare rezonabilă a serviciilor Roaming în Europa

a) Scopul Politicii de utilizare rezonabilă este acela de a detecta și de a preveni utilizarea abuzivă sau anormală a serviciilor Roaming în Europa, cum ar fi, de exemplu, utilizarea acestor Servicii de către Clienți în alte scopuri decât pentru călătoriile periodice.

În acest scop, pentru fiecare număr sau cartelă SIM Orange Moldova monitorizează şi stabileşte următorii indicatori în mod cumulat şi pentru o perioadă de cel puţin patru luni:

  1. Dacă consumul oricărui serviciu la nivel naţional este mai mare decât consumul respectivului serviciu în Roaming în Europa; şi
  2. Dacă prezenţa la nivel naţional este mai mare decât prezenţa în Roaming în Europa.

În scopul măsurării consumului la nivel naţional, consumul în Republica Moldova şi consumul în Roaming în alte state decât Europa se consideră consum la nivel naţional.

Consumul la nivel naţional şi consumul în Roaming în Europa se măsoară în mod separat pentru următoarele categorii de servicii:

  • apeluri primite din orice reţea şi apeluri efectuate spre reţele din Republica Moldova şi Europa (minute);
  • SMS expediate spre reţele din Republica Moldova şi Europa (unităţi);
  • trafic Internet generat în Republica Moldova, respectiv în Europa (MB/GB).

În scopul măsurării prezenţei la nivel naţional, orice zi în care Clientul s-a conectat la rețeaua Orange Moldova sau la o rețea dintr-un alt stat decât Europa se consideră o zi de prezență la nivel naţional.

Consumul predominant a oricărui serviciu în Roaming în Europa şi prezența predominantă în Roaming în Europa a Clientului în timpul perioadei de monitorizare stabilite se consideră ca fiind un indicator al riscului unei utilizări abuzive sau anormale, care nu servește scopului călătoriilor periodice în Europa.

Printre ceilalți indicatori ai riscului unei utilizări abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în Europa se numără:

  • o perioadă lungă de inactivitate a unui număr sau cartele SIM, asociată unei utilizări preponderente sau chiar exclusive în Roaming în Europa; sau
  • cumpărarea și utilizarea succesivă în Roaming în Europa a mai multor numere sau cartele SIM de către același client.

b) În cazul în care Orange Moldova constată, pe baza oricărui dintre indicatorii menţionaţi mai sus, riscul unei utilizări abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în Europa de către un anumit Client, Orange Moldova are dreptul:

  • să solicite Clientului să furnizeze dovada reședinței obișnuite în Republica Moldova sau a altor legături stabile cu Republica Moldova care presupun prezența frecventă și substanțială a Clientului pe teritoriul acesteia; şi/sau
  • să avertizeze Clientul, prin orice mijloc, cu privire la comportamentul detectat care indică existența unui astfel de risc şi că, în absența unei modificări a comportamentului de utilizare al Clientului într-un termen care nu poate fi mai scurt de două săptămâni, este posibilă aplicarea tarifelor Roaming standard pentru orice utilizare ulterioară a serviciilor Roaming în Europa cu numărul sau cartela SIM în cauză după data respectivei avertizări.

Noţiunea de „legături stabile” cu Republica Moldova înseamnă prezența Clientului pe teritoriul Republicii Moldova care rezultă dintr-o relație de muncă durabilă și cu normă întreagă, inclusiv în cazul lucrătorilor frontalieri, dintr-o relație contractuală durabilă care implică un grad similar de prezență fizică a unei persoane care desfășoară o activitate independentă, din participarea la programe de studii recurente la zi sau din alte situații, cum sunt cele ale lucrătorilor detașați sau ale pensionarilor, ori de câte ori acestea presupun un nivel asemănător de prezență teritorială.

În absenţa dovezii reședinței obișnuite în Republica Moldova sau a altor legături stabile cu Republica Moldova, care presupun prezența frecventă și substanțială a Clientului pe teritoriul acesteia, ori în absența unei modificări a comportamentului de utilizare al Clientului în termenul stabilit, care să demonstreze un consum sau o prezenţă reală la nivel naţional, Orange Moldova are dreptul:

  1. să aplice tarife Roaming standard pentru orice utilizare ulterioară a serviciilor Roaming în Europa cu numărul sau cartela SIM în cauză după data respectivei avertizări, până când Orange Moldova constată că comportamentul de utilizator al clientului nu mai indică riscul unei utilizări abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în Europa, pe baza oricărui dintre indicatorii menționați mai sus; sau
  2. să suspende serviciile pentru Client, în cazul în care aplicarea măsurii menţionate mai sus nu este posibilă.

În cazul în care constată cumparea și utilizarea succesivă în Roaming în Europa a mai multor numere sau cartele SIM de către același Client, Orange Moldova are dreptul să ia imediat măsurile menţionate mai sus pentru toate numerele sau cartelele SIM deţinute de Client, chiar dacă riscul utilizării abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în Europa a fost constatat, pe baza oricărui dintre indicatorii menţionaţi mai sus, doar pentru o parte din numerele sau cartelele SIM deţinute de respectivul Client.

În cazul în care Orange Moldova constată că un anumit număr de cartele SIM au făcut obiectul revânzării organizate unor persoane care nu își au reședința efectivă în Republica Moldova și nici nu au legături stabile care presupun prezența lor frecventă și semnificativă pe teritoriul acesteia, pentru a permite utilizarea de servicii Roaming în Europa în alte scopuri decât pentru călătoriile periodice, Orange Moldova poate să ia imediat măsurile menţionate mai sus pentru a preveni utilizarea abuzivă sau anormală a serviciilor Roaming în Europa.

Măsurile prevăzute mai sus se aplică adiţional măsurilor de prevenire a utilizării abuzive sau cu rea credinţă a serviciilor Orange Moldova, prevăzute de condiţiile contractuale şi/sau ofertele comerciale ale Orange Moldova, inclusiv în cazul în care Clientul folosește serviciile Roaming în Europa pentru a furniza la rândul său servicii de comunicaţii electronice, constând în, dar fără a se limita la: transferarea în reţeaua Orange Moldova a apelurilor/mesajelor scrise generate în alte reţele, transferarea apelurilor/mesajelor scrise, indiferent de originea lor, către alte reţele, închirierea sau revânzarea serviciilor Orange Moldova către terţi; în cazul în care, în dauna Orange Moldova, Clientul generează trafic artificial în reţeaua Orange Moldova sau către alte reţele; sau în cazul în care Clientul utilizează serviciile Orange Moldova pentru comunicaţii altele decât între utilizatori finali.

 

FAQ

Despre portabilitate

Portabilitatea îți permite să treci la Orange, dar să-ți păstrezi numărul de mobil. Așa beneficiezi de servicii mai bune și de oferte generoase

Să-ți portezi numărul la Orange e simplu.

Vino în orice magazin Orange cu buletinul și cartela SIM. Semnezi cererea de portare și atât. De restul ne ocupăm noi.

După portare faci și primești apeluri de pe același număr, dar deja din rețeaua Orange.

Cum să-ți portezi numărul mobil la Orange

Totul într-o singură vizită
  • Vino in cel mai apropiat magazin Orange
  • Alege oferta (Abonament sau PrePay) care îţi place mai mult
  • Completează cererea de portare
Ce trebuie să ai cu tine
  • Buletinul de identitate
  • Telefonul cu cartela SIM de la celălalt operator
Primeşti din prima zi, fără a face drumuri în plus
  • Cartela SIM nouă cu un număr provizoriu, pe care vei avea serviciile Orange imediat şi pe care, ulterior, vom porta numărul tău
  • Oferta, plus beneficiile de a fi la Abonament sau PrePay

Portarea durează maxim 5 zile lucrătoare. Te vom anunţa printr-un SMS pe cartela ta veche şi pe noua cartela despre data şi ora la care numărul tău va fi portat, în cel mult 5 zile de la depunerea cererii. In acest timp, noi vom anunţa fostul tău operator despre faptul ca treci la Orange şi vom îndeplini toate formalităţile necesare pentru portare.

Pentru tine avem pregătite numeroase beneficii pe care le vei putea folosi din prima zi şi vom face trecerea ta la Orange cât mai plăcută şi comodă.

Cum afli informaţii despre numerele portate

Pentru a afla dacă un număr de telefon a fost portat, formează gratuit *833# de pe telefonul mobil şi introdu numărul de telefon pentru a afla daca este în reţeaua Orange.

Ori de cate ori suni un număr portat în altă reţea, vei auzi un semnal sonor de avertizare înaintea tonului de apel.

Cum are loc portarea

După completarea cererii de portare la Orange, îţi vom oferi o cartela SIM Orange cu un alt număr de telefon provizoriu. Vei putea comunica de pe acest număr până când portarea va fi finalizată, astfel vei avea acces la toate serviciile Orange din prima zi.

Procesul de portare durează maxim 5 zile lucrătoare. Până la finalizarea portării, îţi vom expedia un mesaj SMS pe cartela SIM de la fostul operator şi pe cea primită de la Orange, în care te vom informa despre data şi ora exactă a portării.

La depunerea cererii, poţi alege o altă zi de portare care să depăşească termenul de 5 zile indicat, dar nu mai mult de 30 zile din data depunerii cererii, cu condiţia că aceasta sa fie o zi lucrătoare.

Numărul va fi portat din reţeaua fostului operator pe cartela SIM Orange la data şi ora stabilită a portării. Pentru a evita întreruperea serviciilor, te rugăm să ai grijă ca la data şi ora portarii, să ai plasată în telefon cartela SIM Orange.

Trebuie să informez operatorul meu actual?

Nu e nevoie să faci drumuri în zadar sau să te întrebi cum să dai de ştire despre portarea ta. Noi vom anunţa fostul tău operator despre portare.

Portarea la Orange este posibilă şi dacă ai un contract de prestare a serviciilor cu alt operator, fără a fi nevoie sa mergi la el pentru a-l rezilia. În acest caz, cererea de portare reprezintă o solicitare de încetare a furnizării serviciilor de telefonie cu fostul operator.

În ce cazuri portarea poate fi respinsa?

Cazuri indicate de ANRCETI în care cererea poate fi respinsa:

  • Cererea nu este completă sau este completata incorect;
  • Datele de identificare ale solicitantului sunt incorecte sau nu corespund datelor de identificare ale titularului numărului la operatorul de la care doriţi să vă portaţi;
  • Numărul nu face parte din blocurile de numere portabile;
  • Au fost primite mai multe cereri de portare pentru acelaşi număr;
  • Numărul nu se afla în reţeaua operatorului de la care doriţăi sa va portaţi sau numărul nu este atribuit de acest operator;
  • Cartela SIM, USIM sau R-UIM pentru numerele pentru care solicitaţi portarea este declarata pierdută sau furată;
  • Numărul pe care doriţi să-l portaţi este un număr preplătit de pe care nu a fost anterior efectuat nici un apel.
Tarife

Apelurile de pe numerele Orange către numerele portate din altă reţea în reţeaua Orange se vor taxa conform tarifelor pentru apeluri în reţea, în funcţie de abonamentul sau planul tarifar ales. Pentru apelul către un număr Orange portat într-o altă reţea se va aplica tariful unui apel către alte reţele.

Ce trebuie să mai ştii

Dacă ai definite numere favorit Orange şi unul din ele se portează în altă reţea, acest număr va fi exclus automat din rândul numerelor tale favorit Orange.

Pentru a anula cererea de portare, trebuie sa vii la operatorul la care ai depus-o. Acolo trebuie sa completezi o cerere de anulare a portarii cu cel puţin 24 de ore înainte de ora stabilita pentru portare.

Model cerere de portare