Xiaomi Redmi A3 3/64GB este disponibil cu Abonament Start 100, Xiaomi Redmi 13C 4/128GB este disponibil cu Abonament Max 150, HONOR X7b 6/128GB, OPPO A60 8/256GB, Samsung Galaxy A05 4/128GB, OPPO A40 4/128GB şi Samsung Galaxy A15 4/128GB - cu Abonament Max 175, pentru clienții care se portează din altă rețea, în limita stocului disponibil. Preţul cu reducere la telefon şi oferta în rate sunt valabile cu semnarea contractului pe 24 luni.
Mai multe detalii despre condiţiile de utilizare a abonamentelor mobile Orange pe orange.md/abonament
În sensul prezentei oferte, Europa include statele-membre ale Uniunii Europene (UE) şi Spaţiului Economic European (SEE), vezi lista pe orange.md/abonament
* UE+SEE includ Austria, Belgia, Bulgaria, Cipru (cu excepţia regiunii de nord), Croaţia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda, Islanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Malta, Norvegia, Polonia, Portugalia, Republica Cehă, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ţările de Jos (Olanda), Ungaria.
a) Scopul Politicii de utilizare rezonabilă este acela de a detecta și de a preveni utilizarea abuzivă sau anormală a serviciilor Roaming în Europa, cum ar fi, de exemplu, utilizarea acestor Servicii de către Clienți în alte scopuri decât pentru călătoriile periodice.
În acest scop, pentru fiecare număr sau cartelă SIM Orange Moldova monitorizează şi stabileşte următorii indicatori în mod cumulat şi pentru o perioadă de cel puţin patru luni:
În scopul măsurării consumului la nivel naţional, consumul în Republica Moldova şi consumul în Roaming în alte state decât Europa se consideră consum la nivel naţional.
Consumul la nivel naţional şi consumul în Roaming în Europa se măsoară în mod separat pentru următoarele categorii de servicii:
În scopul măsurării prezenţei la nivel naţional, orice zi în care Clientul s-a conectat la rețeaua Orange Moldova sau la o rețea dintr-un alt stat decât Europa se consideră o zi de prezență la nivel naţional.
Consumul predominant a oricărui serviciu în Roaming în Europa şi prezența predominantă în Roaming în Europa a Clientului în timpul perioadei de monitorizare stabilite se consideră ca fiind un indicator al riscului unei utilizări abuzive sau anormale, care nu servește scopului călătoriilor periodice în Europa.
Printre ceilalți indicatori ai riscului unei utilizări abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în Europa se numără:
b) În cazul în care Orange Moldova constată, pe baza oricărui dintre indicatorii menţionaţi mai sus, riscul unei utilizări abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în Europa de către un anumit Client, Orange Moldova are dreptul:
Noţiunea de „legături stabile” cu Republica Moldova înseamnă prezența Clientului pe teritoriul Republicii Moldova care rezultă dintr-o relație de muncă durabilă și cu normă întreagă, inclusiv în cazul lucrătorilor frontalieri, dintr-o relație contractuală durabilă care implică un grad similar de prezență fizică a unei persoane care desfășoară o activitate independentă, din participarea la programe de studii recurente la zi sau din alte situații, cum sunt cele ale lucrătorilor detașați sau ale pensionarilor, ori de câte ori acestea presupun un nivel asemănător de prezență teritorială.
În absenţa dovezii reședinței obișnuite în Republica Moldova sau a altor legături stabile cu Republica Moldova, care presupun prezența frecventă și substanțială a Clientului pe teritoriul acesteia, ori în absența unei modificări a comportamentului de utilizare al Clientului în termenul stabilit, care să demonstreze un consum sau o prezenţă reală la nivel naţional, Orange Moldova are dreptul:
În cazul în care constată cumparea și utilizarea succesivă în Roaming în Europa a mai multor numere sau cartele SIM de către același Client, Orange Moldova are dreptul să ia imediat măsurile menţionate mai sus pentru toate numerele sau cartelele SIM deţinute de Client, chiar dacă riscul utilizării abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în Europa a fost constatat, pe baza oricărui dintre indicatorii menţionaţi mai sus, doar pentru o parte din numerele sau cartelele SIM deţinute de respectivul Client.
În cazul în care Orange Moldova constată că un anumit număr de cartele SIM au făcut obiectul revânzării organizate unor persoane care nu își au reședința efectivă în Republica Moldova și nici nu au legături stabile care presupun prezența lor frecventă și semnificativă pe teritoriul acesteia, pentru a permite utilizarea de servicii Roaming în Europa în alte scopuri decât pentru călătoriile periodice, Orange Moldova poate să ia imediat măsurile menţionate mai sus pentru a preveni utilizarea abuzivă sau anormală a serviciilor Roaming în Europa.
Măsurile prevăzute mai sus se aplică adiţional măsurilor de prevenire a utilizării abuzive sau cu rea credinţă a serviciilor Orange Moldova, prevăzute de condiţiile contractuale şi/sau ofertele comerciale ale Orange Moldova, inclusiv în cazul în care Clientul folosește serviciile Roaming în Europa pentru a furniza la rândul său servicii de comunicaţii electronice, constând în, dar fără a se limita la: transferarea în reţeaua Orange Moldova a apelurilor/mesajelor scrise generate în alte reţele, transferarea apelurilor/mesajelor scrise, indiferent de originea lor, către alte reţele, închirierea sau revânzarea serviciilor Orange Moldova către terţi; în cazul în care, în dauna Orange Moldova, Clientul generează trafic artificial în reţeaua Orange Moldova sau către alte reţele; sau în cazul în care Clientul utilizează serviciile Orange Moldova pentru comunicaţii altele decât între utilizatori finali.
Portabilitatea îți permite să treci la Orange, dar să-ți păstrezi numărul de mobil. Așa beneficiezi de servicii mai bune și de oferte generoase
Să-ți portezi numărul la Orange e simplu.
Vino în orice magazin Orange cu buletinul și cartela SIM. Semnezi cererea de portare și atât. De restul ne ocupăm noi.
După portare faci și primești apeluri de pe același număr, dar deja din rețeaua Orange.
Portarea durează maxim 5 zile lucrătoare. Te vom anunţa printr-un SMS pe cartela ta veche şi pe noua cartela despre data şi ora la care numărul tău va fi portat, în cel mult 5 zile de la depunerea cererii. In acest timp, noi vom anunţa fostul tău operator despre faptul ca treci la Orange şi vom îndeplini toate formalităţile necesare pentru portare.
Pentru tine avem pregătite numeroase beneficii pe care le vei putea folosi din prima zi şi vom face trecerea ta la Orange cât mai plăcută şi comodă.
Pentru a afla dacă un număr de telefon a fost portat, formează gratuit *833# de pe telefonul mobil şi introdu numărul de telefon pentru a afla daca este în reţeaua Orange.
Ori de cate ori suni un număr portat în altă reţea, vei auzi un semnal sonor de avertizare înaintea tonului de apel.
După completarea cererii de portare la Orange, îţi vom oferi o cartela SIM Orange cu un alt număr de telefon provizoriu. Vei putea comunica de pe acest număr până când portarea va fi finalizată, astfel vei avea acces la toate serviciile Orange din prima zi.
Procesul de portare durează maxim 5 zile lucrătoare. Până la finalizarea portării, îţi vom expedia un mesaj SMS pe cartela SIM de la fostul operator şi pe cea primită de la Orange, în care te vom informa despre data şi ora exactă a portării.
La depunerea cererii, poţi alege o altă zi de portare care să depăşească termenul de 5 zile indicat, dar nu mai mult de 30 zile din data depunerii cererii, cu condiţia că aceasta sa fie o zi lucrătoare.
Numărul va fi portat din reţeaua fostului operator pe cartela SIM Orange la data şi ora stabilită a portării. Pentru a evita întreruperea serviciilor, te rugăm să ai grijă ca la data şi ora portarii, să ai plasată în telefon cartela SIM Orange.
Nu e nevoie să faci drumuri în zadar sau să te întrebi cum să dai de ştire despre portarea ta. Noi vom anunţa fostul tău operator despre portare.
Portarea la Orange este posibilă şi dacă ai un contract de prestare a serviciilor cu alt operator, fără a fi nevoie sa mergi la el pentru a-l rezilia. În acest caz, cererea de portare reprezintă o solicitare de încetare a furnizării serviciilor de telefonie cu fostul operator.
Cazuri indicate de ANRCETI în care cererea poate fi respinsa:
Apelurile de pe numerele Orange către numerele portate din altă reţea în reţeaua Orange se vor taxa conform tarifelor pentru apeluri în reţea, în funcţie de abonamentul sau planul tarifar ales. Pentru apelul către un număr Orange portat într-o altă reţea se va aplica tariful unui apel către alte reţele.
Dacă ai definite numere favorit Orange şi unul din ele se portează în altă reţea, acest număr va fi exclus automat din rândul numerelor tale favorit Orange.
Pentru a anula cererea de portare, trebuie sa vii la operatorul la care ai depus-o. Acolo trebuie sa completezi o cerere de anulare a portarii cu cel puţin 24 de ore înainte de ora stabilita pentru portare.