Orange
Big Data
Analytics

Decizii mai bune pentru afacerea ta, cu Orange Big Data Analytics

Descoperă serviciul Big Data Analytics pentru afaceri, care te ajută să iei decizii strategice mai ușor, bazându-te pe analiza datelor despre mobilitate în locațiile de care ai nevoie. Spre exemplu, dacă vrei să-ți extinzi afacerea într-o zonă nouă, dar nu ești sigur că vei avea suficienți clienți, cu serviciul Big Data Analytics de la Orange poți obține răspuns la toate întrebările.

Cum funcționează?

Astăzi, orice persoană activă economic are un telefon mobil. Fiind conectat la rețea, fiecare telefon generează o cantitate imensă de date despre mișcările utilizatorului. Dacă adunăm milioane de astfel de surse, cu informații despre locația lor geografică, apeluri și mesaje, iar apoi anonimizăm, agregăm și analizăm aceste date, putem obține statistici valoroase pentru afaceri.

Beneficii pentru clienți

Orange Big Data Analytics oferă afacerilor, instituțiilor publice, organizațiilor internaționale și ONG-urilor o soluție smart, care-i ajută să înțeleagă unde, cum și de ce se întâmplă lucrurile.

Pornind de la necesitatea instituției pe care o reprezinți, Orange va livra informația în format de date, cât și vizualizări interactive.

Iei decizii informate

Faci alegeri corecte bazându-te pe date reale

Înțelegi publicul

Răspunzi mai bine cerințelor clienților înțelegând cum funcționează aceștia

Economisești

Îți concentrezi eforturile de marketing și vânzări și dezvolți eficiența

Dezvolți oferte

Datele te pot ajuta să adaptezi ofertele la necesitățile publicului tău

Tehnologiile viitorului

Te concentrezi pe ceea ce contează, adopți inovațiile și construiești o afacere bazată pe date

Cum te ajută Orange Big Data Analytics

Datorită numărului mare de clienți activi și a acoperirii extinse a rețelei mobile, Orange îți pune la dispoziție seturi de date care te ajută să iei decizii informate.

Evaluează

Măsoară prezența într-un teritoriu sau loc:

  • Identifică orele de vârf
  • Sporește cunoștințele despre durata șederii vizitatorilor
  • Analizează fluxurile populației

Îmbunătățește
cunoștințele

Măsoară prezența într-un teritoriu sau loc:

  • Calculează prezența totală
  • Segmentează populația după diferite profile

Măsoară

Cunoaștere mai bună a țintelor:

  • Originea geografică (națională și internațională)
  • Segmentarea comportamentală (turist, rezident etc.)
  • Analizează distribuția pe vârstă și gen

Decide

Definește o strategie de dezvoltare bine adaptată:

  • Creează sau organizează cazarea în funcție de prezența oamenilor
  • Îmbunătățește ofertele de transport în funcție de mobilitatea oamenilor

Cele mai populare domenii de aplicare

Retail

  • Optimizarea locațiilor magazinelor – deschiderea de noi sucursale sau relocarea magazinelor existente, bazată pe cele mai bune informații, folosind date demografice și despre fluxul populației.
  • Înțelegerea comportamentului consumatorilor din zonele apropiate magazinelor tale pentru optimizare continuă.
  • Valorificarea geomarketingului, cu mesaje dedicate clienților potențiali dintr-o zonă geografică precisă, pentru a crește vânzările.

Agenții de publicitate

  • Identificarea locurilor ideale pentru a viza publicul țintă al campaniilor publicitare media outdoor.
  • O eficiență mai mare a cheltuielilor pentru clienții tăi, deoarece publicitatea outdoor are o probabilitate mai mare să fie văzută de oamenii potriviți în locurile potrivite.
  • Geomarketing care targetează segmentele de populație dintr-o zonă geografică precisă, pentru a optimiza rentabilitatea investiției (ROI).

Turism și Evenimente

Util în analizarea fluxului de vizitatori în zonele turistice sau la evenimente în aer liber. Datele includ:

  • Originea turiștilor (țara sau regiunea de proveniență)
  • Profilul socio-demografic al vizitatorilor naționali
  • Durata de ședere
  • Mobilitatea participanților, atât înainte, în timpul, cât și după eveniment

Sectorul public / Transport

  • Crearea unor orașe smart – Datele analitice te pot ajuta să determini orele de vârf, să optimizezi transportul public și să gestionezi infrastructura. Acest lucru va reduce poluarea, creând orașe mai verzi și mai inteligente.
  • Amplasarea eficientă a serviciilor de urgență – Prin înțelegerea fluxului de vizitatori vei putea planifica mai bine numărul și locațiile personalului de urgență.
  • Identificarea tendințelor turistice pentru planificarea mai eficientă a evenimentelor.

Soluții Big Data Analytics