4G Fix

Experienţă de Internet fix oferit prin reţeaua 4G Orange
Abonamente
Conectează ORIUNDE, în afara reţelei de fibră optică
Ai viteză înaltă, datorită echipamentului performant, chiar dacă te afli în afara unei localităţi ex: pensiuni, ferme, depozite agricole etc
Conexiunea WI-FI le permite tuturor angajaţilor acces la internet stabil pentru prosperitatea afacerii tale
4G Fix 400
Nelimitat între 00:00-12:00
600 GB
La viteză înaltă între 12:00-24:00
400 lei
4G Fix 600
Nelimitat între 00:00-12:00
2 TB
La viteză înaltă între 12:00-24:00
600 lei
Download
până la 150 Mbps
Upload
până la 10 Mbps
Opţiuni adiţionale
IP Static 50 lei
Până la 50 Mbps în 4G
Upload Rapid 50 lei
Până la 50 Mbps în 4G
Comandă acum
sau
Sună 700

Informații tehnice despre Abonamentul 4G Fix

  • Abonamentul 4G Fix se oferă numai pentru utilizare în locații „fixe” predefinite și nu este potrivit pentru utilizarea pe dispozitive mobile sau portabile. Abonamentul este disponibil doar în ariile în care Orange nu are acoperire Internet fix, cablu sau fibră.
  • Serviciul este prestat în baza echipamentului oferit clientului în custodie. Echipamentul va fi livrat, montat și configurat de echipa de instalatori Orange. La rezilierea contractului, echipamentul urmează a fi restituit către Orange Moldova.
  • Traficul Internet din abonament nu se transferă pe luna următoare. Abonamentul 4G Fix nu participă la Programul de Loialitate. Abonamentul 4G Fix nu are acces la servicii voce (apeluri și SMS).
  • Abonamentul 4G Fix nu este eligibil pentru vânzarea dispozitivelor cu angajamente (Promoțional, Subvenționat sau în rate).
  • Abonamentul 4G Fix include Trafic la viteză înaltă şi nelimitat în intervalul de timp 00:00-12:00, condiția fiind ca traficul inclus în abonament să nu fie epuizat.
  • Viteza de navigare cu trafic inlus în Abonament este de până la 150 Mbps pentru download şi de până la 10 Mbps pentru upload, aceasta fiind posibilitatea tehnică maximă a rețelei 4G. Viteza de navigare la epuizarea traficului din Abonament este de până la 256 Kbps pentru download şi 128 Kbps pentru upload.
  • Pentru Abonamentul 4G Fix se aplică Condițiile Contractuale pentru serviciile mobile și Condițiile Generale pentru servicii fixe.
  • Conectarea este gratuită, cu condiția semnării unui angajament pentru 24 luni. Dacă clientul nu acceptă angajamentul pentru 24 luni, taxa de conectare constituie 8500 lei, inclusiv TVA.

Orange Moldova aduce la cunoștință modificarea și completarea Condițiilor sale generale de furnizare a serviciilor de comunicații electronice accesibile publicului, și anume a prevederilor privind răspunderea în cazul neachitării facturii care sunt aplicabile persoanelor juridice și persoanelor fizice asimilate acestora. Aceste modificări și completări au fost elaborate ca răspuns la doleanțele și sugestiile corespunzătoare primite de la numeroși clienți și au scopul de a îmbunătăți experiența de utilizare a serviciilor Orange Moldova.

Orange Moldova aduce la cunoștință modificarea și completarea Condițiilor sale generale de furnizare a serviciilor de comunicații electronice accesibile publicului, și anume a prevederilor privind răspunderea în cazul neachitării facturii care sunt aplicabile persoanelor juridice și persoanelor fizice asimilate acestora.

Aceste modificări și completări au fost elaborate ca răspuns la doleanțele și sugestiile corespunzătoare primite de la numeroși clienți și au scopul de a îmbunătăți experiența de utilizare a serviciilor Orange Moldova.

Noile condiții vor intra în vigoare în perioada 16.07.2024 – 16.08.2024, la data de facturare a clientului. Însă, dacă Clientul are încheiat cu Orange Moldova un acord adițional, noile condiții vor intra în vigoare la expirarea termenului acordului adițional.

În conformitate cu noile condiții, termenul de achitare a facturii rămâne neschimbat, 20 zile calendaristice de la data de facturare, însă, dacă clientul are o vechime în rețea de cel puțin 12 luni, atunci, prin derogare de la regula generală:

  • Apelurile de ieșire și accesul la Internet se suspendă numai dacă clientul nu achită factura în termen de ~50 zile (adică o lună + 20 zile) de la data de facturare;
  • Apelurile de intrare se suspendă numai dacă clientul nu achită factura în termen de ~90 zile (adică 3 luni) de la data de facturare;
  • În schimb, în caz de neplată a facturii în termen de 20 zile de la data de facturare, Orange Moldova va percepe o penalitate în cuantum de 0,05% din suma restantă pentru fiecare zi de întârziere a plății, dar nu mai mult decât pentru ~72 zile (~10 zile + 2 luni). Penalitatea se va factura pentru fiecare perioadă de facturare, la următoarea dată de facturare. Pentru neachitarea facturilor emise până la intrarea în vigoare a noilor condiții, penalitatea nu se percepe;
  • Pentru reconectare, clientul va trebui să achite integral suma restantă.

Clienții care nu sunt de acord cu această modificare au dreptul de a rezolvi contractul, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data intrării în vigoare a modificării. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.

Dacă Clientul are încheiat cu Orange Moldova un acord adițional și nu este de acord cu această modificare, el are dreptul de a rezolvi contractul doar cu efect din data expirării termenului acordului adițional.

Dacă Clientul are încheiat cu Orange Moldova un acord adițional și dorește ca noile condiții să înceapă să se aplice contractului său înainte de expirarea termenului acordului adițional, Clientul va semna cu semnătură electronică calificată cererea privind aplicarea modificărilor la condițiile generale și o va expedia la adresa corporate@orange.md până la data de 16.07.2024.

Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 700, sau de la Reprezentantul Vânzări Corporative Orange, sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare al acestora sunt afișate pe www.orange.md).

Vă mulțumim pentru fidelitatea dvs. și pentru încrederea pe care ne-o acordați.

Cu stimă,
Orange Moldova