Abonament Voce Business | 30 lei | |
---|---|---|
Apeluri în reţeaua fixă Orange Moldova | nelimitat | |
Apeluri spre alte reţele fixe naţionale | 0,20 lei/min | |
Apeluri spre reţeaua mobilă Orange Moldova | 0,90 lei/min | |
Apeluri spre alte reţele mobile naţionale | 1,80 lei/min |
Cu Orange aveți soluții individualizate, după o expertiză profesionistă a infrastructurii din oficiul dumneavoastră și ținând cont de specificul afacerii, vă vom prezenta oferta potrivită pentru business-ul Dvs, ce valorifică la maxim posibilitățile serviciului.
Lista oficială de prețuri pentru serviciile de telefonie fixă
Pentru informații suplimentare și detalii despre achiziționarea și activarea serviciului, contactează Serviciul Clienți Corporativi prin apel la 700 (gratuit de pe telefonul mobil Orange) sau 022 977700 .
apeluri nelimitate în reţeaua de telefonie fixă Orange
plan tarifar flexibil si individualizat pentru fiecare afacere în partee
taxare per secundă, începând de la prima secundă a tuturor apelurilor (locale, naționale, internaționale)
suport tehnic profesionist
descifrare electronică detaliată a convorbirilor
servicii de identificare a apelantului, restricționare si redirecționare a apelurilor
Orange Moldova aduce la cunoștință modificarea și completarea Condițiilor sale generale de furnizare a serviciilor de comunicații electronice fixe (abonamentele Oficiu Pro, Internet Pro), și anume a prevederilor privind răspunderea în cazul neachitării facturii care sunt aplicabile persoanelor juridice și persoanelor fizice asimilate acestora.
Aceste modificări și completări au fost elaborate ca răspuns la doleanțele și sugestiile corespunzătoare primite de la numeroși clienți și au scopul de a îmbunătăți experiența de utilizare a serviciilor Orange Moldova.
Noile condiții vor intra în vigoare în perioada 16.07.2024 – 16.08.2024, la data de facturare a clientului. Însă, dacă Clientul are încheiat cu Orange Moldova un acord adițional, noile condiții vor intra în vigoare la expirarea termenului acordului adițional.
În conformitate cu noile condiții, termenul de achitare a facturii rămâne neschimbat, 20 zile calendaristice de la data de facturare, însă, dacă clientul are o vechime în rețea de cel puțin 12 luni, atunci, prin derogare de la regula generală:
Clienții care nu sunt de acord cu această modificare au dreptul de a rezolvi contractul, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data intrării în vigoare a modificării. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.
Dacă Clientul are încheiat cu Orange Moldova un acord adițional și nu este de acord cu această modificare, el are dreptul de a rezolvi contractul doar cu efect din data expirării termenului acordului adițional.
Dacă Clientul are încheiat cu Orange Moldova un acord adițional și dorește ca noile condiții să înceapă să se aplice contractului său înainte de expirarea termenului acordului adițional, Clientul va semna cu semnătură electronică calificată „” și o va expedia la adresa corporate@orange.md până la data de 16.07.2024.
Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 700, sau de la Reprezentantul Vânzări Corporative Orange, sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare al acestora sunt afișate pe www.orange.md).
Vă mulțumim pentru fidelitatea dvs. și pentru încrederea pe care ne-o acordați.
Cu stimă,
Orange Moldova
Textul modificărilor și completărilor introduse în Condițiile generale de furnizare a serviciilor de comunicații electronice fixe Orange Moldova – abonamentele Oficiu Pro, Internet Pro (www.orange.md)
„Persoană juridică: persoană juridică sau persoană fizică care procură și utilizează Serviciile pentru necesități legate de activitatea de întreprinzător sau profesională (formă organizatorică cu statut de persoană fizică), inclusiv întreprinzător individual, gospodărie țărănească (de fermier), persoană care desfășoară activitate profesională în sectorul justiției sau în domeniul sănătății (cabinet al avocatului, birou al notarului, birou individual al executorului judecătoresc, birou individual al administratorului autorizat, cabinet individual al medicului de familie, etc.).”
„2.1.3 Serviciile de comunicații electronice accesibile publicului, care fac obiectul Contractului, sunt destinate exclusiv persoanelor juridice.”
„6.5.2 La expirarea termenului de plată stabilit conform pct. 6.3.1 de mai sus, pe lângă măsurile luate conform pct. 6.5.1 de mai sus, Orange Moldova poate suspenda apelurile de ieșire (cu excepția apelurilor spre numere de urgență) și/sau restricționa accesul Clientului la alte Servicii pentru toate numerele și liniile care fac obiectul Contractului, fără a mai fi necesară îndeplinirea vreunei alte formalități, până la plata integrală a facturii (sumei facturate).
În cazul în care Clientul nu achită factura integral până la încheierea următoarei Perioade de facturare după suspendare, Orange Moldova poate suspenda și toate apelurile de intrare pentru toate numerele care fac obiectul Contractului, fără a mai fi necesară îndeplinirea vreunei alte formalități, până la plata integrală a facturii (sumei facturate).
Suspendarea Serviciilor nu scutește Clientul de obligația de a achita Valoarea Abonamentului și alte plăți lunare pentru perioada de la suspendare până la încheierea următoarei Perioade de facturare după suspendare. Pentru reconectare, Clientul va fi obligat să achite toate facturile emise anterior și, dacă este aplicabil, tariful de reconectare. Dacă reconectarea are loc după încheierea următoarei Perioade de facturare după suspendare, Clientul nu achită Valoarea Abonamentului și alte plăți lunare pentru Perioada de facturare în care are loc reconectarea.”
„6.5.3 În cazul în care Clientul nu a plătit factura până la expirarea a 3 (trei) Perioade de facturare de la emitere, Contractul se consideră rezolvit de drept și toate sumele datorate de Client în temeiul Contractului devin scadente imediat la data rezoluțiunii acestuia.”
„6.5.4 Orange Moldova are dreptul de a-și revoca declarația de rezoluțiune a Contractului făcută în temeiul pct. 6.5.3, dacă Clientul achită integral datoria restantă până la expirarea următoarelor două Perioade de facturare după rezoluțiune, însă Traficul din Abonament și alte beneficii acumulate până la rezoluțiune, cu excepția vechimii în rețea, nu se restabilesc.
6.5.5 Dacă părțile nu au convenit altfel, pentru Clientul care are o vechime în rețea de cel puțin 12 (douăsprezece) Perioade de facturare:
a) apelurile de ieșire (cu excepția apelurilor spre numere de urgență) și alte Servicii pentru numerele și liniile care fac obiectul Contractului se suspendă/restricționează în caz de neplată a facturii până la expirarea unui termen de 20 (douăzeci) zile calendaristice de la încheierea Perioadei de facturare pentru care a fost emisă factura. În cazul în care Clientul nu achită factura integral până la încheierea următoarei Perioade de facturare după suspendare, Orange Moldova poate suspenda și toate apelurile de intrare pentru toate numerele care fac obiectul Contractului.
b) în caz de neplată a facturii până la expirarea termenului stabilit la pct. 6.3.1, Orange Moldova percepe de la Client o penalitate care nu va depăși 0,1% din suma restantă pentru fiecare zi calendaristică de întârziere, dar nu mai mult decât pentru zilele rămase din Perioada de facturare curentă și pentru următoarele două Perioade de facturare (perioada maximă pentru care se percepe penalitatea nu poate depăși 72 (șaptezeci și două) zile calendaristice). Penalitatea se facturează Clientului la fiecare Dată de facturare pentru Perioada de facturare precedentă. Pe suma restantă a penalității, nu se calculează penalitate.
c) pentru reconectare, Clientul este obligat să achite suma restantă și, dacă este aplicabil, tariful de reconectare.
6.5.6 Penalitatea nu se aplică și Serviciile nu se suspendă dacă datoria restantă nu depășește 10 lei.”
„10.2.3 Reluarea prestării Serviciilor are loc în maxim 1 (una) zi lucrătoare de la îndeplinirea următoarelor condiții cumulative: (a) achitarea integrală de către Client a sumelor datorate în conformitate cu pct. 6.5.2 sau 6.5.5, în situația pct. 10.2.2(i); (b) remedierea completă a oricăror altor cauze care au condus la suspendarea Serviciilor menționate la pct. 10.2.1-10.2.2; (c) achitarea Tarifului administrativ de reconectare (dacă este aplicabil); și (d) prezentarea de către Client a documentelor și informațiilor solicitate în legătură cu suspendarea/restricționarea.”