Orange Moldova califică ca fiind apeluri abuzive apelurile repetate, efectuate de acelaşi client,
într-o perioadă scurtă de timp sau într-o perioadă lungă de timp, dar în mod regulat, care nu
sunt motivate sau care reprezintă o formă de hărţuire psihologică, obiectul căreia este
consultantul Serviciului Clienţi Orange (777, 022 977777).
De exemplu, apelurile pot fi considerate abuzive atunci când:
- Clientul deviază de la subiectul, care ţine de serviciile Orange, face tentative de a aborda
alte teme/subiecte.
- Clientul sună în repetate rânduri cu aceeaşi întrebare/aceleaşi întrebări, la care a primit
anterior răspuns/uri.
- Clientul sună, fiind în stare de ebrietate sau dezechilibru emoțional, şi face tentative de
a purta conversaţie, sensul căreia nu poate fi înţeles.
- Clientul propune alt gen de relaţii decât cea de Client – Serviciu Clienţi Orange, ca de
exemplu, întâlniri ş.a.
- Clientul agresează verbal, utilizând cuvinte necenzurate sau face tentative de intimidare
sau presiune psihologică.
- Clientul sună în repetate rânduri şi tace sau, odată făcută legătura cu consultantul
Serviciul Clienţi, el îşi continuă conversaţia cu o persoană sau cu un grup de persoane din
anturajul său.
- Copil sau copii sună şi manifestă un comportament, care nu are nici o legătură cu serviciile
Orange (râd, strigă, înjură ş.a.).
Orange Moldova îşi rezervă dreptul, în baza Condiţiilor generale de utilizare a serviciului
Orange Abonament (p.14.3), de a suspenda accesul la opţiunea de a face legătura cu un consultant
al Serviciului Clienţi, de la numărul sau numerele Orange al/ale clientului, care efectuează
apeluri abuzive.
Accesul poate fi suspendat temporar (pe o perioadă, durata căreia depinde de comportamentul
clientului), permanent sau poate fi limitat la doar două conversaţii pe zi.