Înapoi

Ce fac dacă, fiind în străinătate, nu pot să mă conectez la Roaming

Dacă ești sigur că ai activat serviciul Roaming însă când eşti peste hotare nu funționează,  încearcă să aplici soluţiile descrise mai jos.

Asigură-te că te-ai localizat în una din reţelele disponibile în ţara pe care o vizitezi.

Dacă vezi că telefonul tău nu s-a localizat (nu apare operatorul ţării vizitate), urmează paşii de mai jos:

  1. Deconectează și reconectează telefonul mobil:
    • Poți utiliza opțiunea mod avion , activare pentru 10 secunde și apoi - dezactivare.
    • Sau deconectezi, aştepţi câteva clipe şi reporneşti telefonul.
      *În ambele cazuri telefonul va căuta rețeaua unui operator internațional pentru a se conecta la Roaming.
  2. Verifică setările telefonului - aici ai 2 opţiuni:
    Optiunea 1

    • accesează Setări → Conexiuni → Rețele mobile → Operatori de rețea. Verifică dacă este selectat modul Selectare automată.

    • accesează Configurări → Conexiune celulară → Selectare rețea, în partea dreaptă trebuie să apară operatorul de telefonie, la tastarea acestuia verifică dacă este selectat modul Selectare automată.

      Opţiunea 2

    • Încearcă să te localizezi manual: debifează modul AUTOMAT și selectează un operator din cei afișați în listă. După ce îţi reuşeşte să selectezi operatorul revină la modul Selectare automată în setările telefonului.

  3. Dacă până la această etapă încă nu ai acces la Roaming, schimbă cartela SIM într-un alt telefon mobil şi verifică dacă se conectează la Roaming.

Alte modalităţi:

  • Dacă ai acces la internet intră pe chat cu   (click pe iconiţa). În fereastra deschisă răspunde cu NU și alege → Transfer către Consultant
  • Apelează Serviciul Clienţi: +373 22 977777 . Durata apelului se achită la tarif de Roaming.
  1. Dacă ești în Romania sau Ucraina și telefonul nu se conectează la Roaming, alege manual unul dintre operatorii Vodafone sau Digi în Romania, TriMob (UKRtelecom).

  2. Telefonul va refuza conectarea la acești operatori.

  3. Încearcă apoi să alegi manual Orange Romania, Kievstar Ucraina - și dacă serviciul Roaming este activ, conectarea îți va reuși.
 
  1. Pentru a activa serviciul Roaming sau a verifica motivul nefuncționării, contactează-ne pe chat apasând butonul:

    • și alege >> Transfer către Consultant.

    • Programul de lucru al consultanților online este: Luni - Vineri, orele 09:00 - 20:00, Sâmbătă - Duminică, orele 09:00 - 18:00


  2. Apelează Serviciul Clienţi la numărul internațional +373 22 977777  pentru orice alte detalii sau situații.

 

Vezi secţiunea orange ajutor roaming unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciul Roaming.

Te-a ajutat acest raspuns?