Condţiile de activare:
La activarea numărului PrePay se activează automat opțiunea de 20 GB + 250 minute/sms naţionale pe 15 zile, la preț de 49 lei. Ulterior, la reîncărcare cu cel puţin 100 lei, se alocă bonus de 100 GB + 500 minute naţionale pe 15 zile, sau de 15 GB + 500 minute naţionale pe 15 zile, la reîncărcare cu cel puţin 50 lei.
Bonusul la reîncărcare se acordă o dată pe lună, în cursul unui an de la activarea ofertei. Bonusul nu poate fi utilizat în Roaming şi pentru apeluri către numere cu tarif special sau reţele din stânga Nistrului.
Condiţiile de utilizare:
-
Clientul va utiliza bonusul din oferta ”100 GB + 500 minute naţionale” sau “15 GB + 500 minute naţionale” (în continuare „bonus”) cu bună credinţă. Clientul va folosi bonusul numai pentru uzul propriu şi nu îl va folosi în scopul prestării, cu sau fără plată, de servicii către terţi, inclusiv în scopul redirecţionării traficului generat de terţi. Clientul va evita folosirea cu rea voinţă sau abuzivă a bonusului, inclusiv (1) în scopul de a genera trafic cu ajutorul unor sisteme automate, (2) în scopul de a promova, direct sau indirect, produsele, serviciile sau imaginea oricărei persoane care desfăşoară o activitate economică, religioasă, caritabilă sau politică, (3) în scopul de a hărţui terţe persoane, (4) în scop de speculaţie pentru a obţine un folos necuvenit pentru sine sau pentru altul, (5) în scopul de a beneficia de servicii cu valoare adăugată (tombole, etc.) oferite într-o altă reţea publică de telefonie din Republica Moldova, (6) în scopul de a cauza prejudicii de orice natură Orange sau altor operatori, sau (7) în alte scopuri ce contravin legislaţiei în vigoare.
-
În cazul în care clientul încalcă prevederile din pct. 1 de mai sus, Orange are dreptul (1) să dezactiveze bonusul "100 GB + 500 minute naţionale" sau "15 GB + 500 minute naţionale", fără nicio compensare, (2) să refuze reactivarea bonusului ce oferă apeluri în reţea şi trafic internet, (3) să refuze încheierea unui nou contract cu un abonament/opţiune ce oferă apeluri/SMS în reţea sau naţionale, şi/sau (4) să recupereze daunele cauzate de client.