Înapoi

Cum semnez electronic un document și verific dacă este semnat

 

Acum, poți semna electronic, de la distanță, orice document ai nevoie. Pentru aceasta este necesar:

  1. Să ai activată Semnătura Mobilă pe numărul tău și serviciile Orange să fie active.

  2. Să convii cu reprezentantul caruia îi expediezi cererea - semnarea electronică a documentului.

  3. Să ai salvat, în memoria dispozitivului, documentul ce urmează să îl semnezi, în format PDF, volum maxim 25 MB.

 

 Semneaza digital electronic mobil Orange pe MSign

 

Dacă condițiile de mai sus sunt îndeplinite, pentru semnarea cererii:

Deschide pagina oficială a serviciului guvernamental de stat, a semnăturii electronice, https://msign.gov.md. Aici poți încărca documente în format PDF, cereri, pe care vrei să le semnezi electronic. După semnare, vei descărca documentul semnat pe dispozitivul tău și îl vei expedia persoanei, instituției căreia i-o adresezi. Dacă în procesul încărcării, semnării documentului, primești eroare de tip "reCAPTCHA", deschide pagina într-un alt browser internet.

Persoana, instituția care primește documentul semnat electronic, va verifica valabilitatea semnăturii încărcând documentul primit pe pagina https://msign.gov.md/verify/upload.

MSign poate semna și verifica doar fișiere PDF. Dacă dorești să utilizezi un alt tip de fișier, poți converti fișierul din formatul actual în format PDF și apoi să îl încarci și semnezi prin MSign. MSign acceptă o dimensiune a fișierului de până la 15 MB pentru fiecare document încărcat într-o tranzacție de semnătură. Există, de asemenea, o dimensiune maximă totală de 50 MB pentru un lot de fișiere, fiecare lot având maxim 10 fișiere. Instrumentul dat, este în administrarea și răspunderea Serviciului guvernamental de semnătură electronică al R. Moldova. Compania Orange Moldova este doar intermediară la etapa de activare a serviciului pe numărul tău mobil. Pentru detalii, accesează pagina Serviciul guvernamental de semnare electronică.

 

Nu pot semna un document pe pagina Msign, primesc eroare.

Dacă la încercarea de a semna un act pe MSign primești mesajul cu eroarea certificatului HSM, pentru a soluționa este necesar să completezi toate câmpurile obligatorii, inclusiv și cel în care se cere indicarea adresei tale de e-mail. În cele din urmă, să semnezi documentul atașat. Dacă ai alte situații neclare în utilizarea platformei MSign, contactează centrul de Asistență 022 820 000. Doar instituția dată te poate ajuta să soluționezi neconcordanțele legate de serviciile MSign.

 

 

Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar sau vezi secțiunea ajutor pentru persoane juridice.

Te-a ajutat acest raspuns?