Abonament
Informaţie utilă
Ce fac dacă am pierdut telefonul, cartela SIM Mărimile și formatul cartelei SIM Orange Cum aflu codurile PIN și PUK pentru un număr cu abonament lunar Cum aflu numărul de telefon de pe cartela SIM Numere și coduri scurte Ce drepturi am dacă utilizez un număr cu abonament lunar, scris pe numele altei persoane Cum redirecționez apelurile de pe un număr de telefon pe altul Ce sunt punctele de fidelitate și cum le primesc Cum verific cantitatea punctelor de fidelitate Cum pot utiliza punctele de fidelitate acumulate Cât timp sunt valabile punctele de fidelitate acumulate Portarea numărului Noțiuni despre utilizarea eSIM Cum activez și restabilesc cartela eSIM
40644
42953
65259
668268
399436
6148
111367
23447
51602
136695
19889
16299
37431
8338
Opţiuni şi servicii
Cum pot schimba abonamentul lunar Opţiunea 3 Numere Favorite Ce fac dacă cartela SIM nu funcționează sau am pierdut-o Opțiuni pentru numerele cu abonament lunar și căile de activare Cum activez opțiuni, servicii, pe un număr mobil cu abonament lunar Unde verific ce opțiuni am activate pe numărul meu Cum suspend sau reconectez abonamentul din suspendare temporară Serviciul ”Cine a sunat” și ”Notificare Prezenţă” Cum schimb serviciile Orange de pe numele unei persoane pe alta Cum adaug un număr nou de telefon, la abonament lunar, pe numele meu Pot să schimb numărul de telefon Orange Cum activez minute gratuite pentru apeluri cu Ucraina Ce primesc cu Orange Family Cum activez Oferta Family Cum transfer GB pe un alt număr din Orange Family
72770
107852
39418
35589
36519
25595
116966
28871
36699
17680
26210
17923
36693
12217
46965
Factura şi plăţi
Cum verific starea contului și consumul pentru numărul meu mobil Din ce motive pot avea minus pe contul de abonament Cum îmi pun bani pe cont, achit serviciile Orange Dacă am greșit numărul de telefon la achitare Cum aflu care este ziua de facturare pentru numărul meu Ce informații se conțin în factura lunară Cum activez primirea facturii la adresa de e-mail Cum obțin lista cu numerele telefonate având abonament lunar Cum schimb adresa la care primesc factura lunară Dacă nu am primit factura lunară Cum verific starea contului când sunt în Roaming Cum reîncarc contul Orange când sunt în afara țării Posibile cauze de deconectare a numărului cu abonament lunar Cum primesc lista cu numerele telefonate, descifrarea apelurilor Cum aflu suma datoriei și o achit, dacă numărul de telefon este anulat Comision la achitarea serviciilor Orange Instrucțiuni pentru extragerea şi vizualizarea facturii primite prin e-mail
264968
23861
123591
25810
23481
63897
20333
20103
17040
13615
45145
33817
20542
26259
30733
21440
24054
Semnătura mobilă
Ce este Semnătura mobilă Cum activez, reactivez sau prelungesc semnătura mobilă Tarife pentru utilizarea serviciului semnătura mobilă Cum să mă asigur că semnătura mobilă nu îmi este fraudată Codul PIN al semnăturii mobile Ce fac dacă pierd cartela SIM, pe care este activată semnătura mobilă Cum semnez electronic un document și verific dacă este semnat Ce statute poate avea serviciul semnăturii mobile
7018
15950
5567
4676
7608
3164
32128
5204
My Orange abonament
Cum creez sau șterg contul My Orange Cum mă loghez pe my.orange.md cu numărul abonament Ce pot face pe pagina my.orange.md Cum găsesc codurile PIN, PUK pe pagina my.orange.md Cum schimb numărul de telefon în aplicația My Orange, de pe SIM1 pe SIM2 Cum ma loghez în aplicația My Orange Moldova
19332
78834
30795
13683
11207
9135
Utilizarea dispozitivelor
Ce preț au dispozitivele Orange Cum verific la ce etapă este telefonul predat la reparaţie Ce dispozitive repară compania Orange Centre autorizate în repararea telefoanelor mobile defectate Ce este expertiza independentă Ce fac dacă s-a defectat dispozitivul procurat pe garanție Ce documente prezint la repararea dispozitivului pe garanţie Cum pregătesc dispozitivul pentru predare în reparație Ce oferă Certificatul de Garanţie Cât timp durează repararea dispozitivului Cum verific dacă certificatul de garanţie este încă valabil Dacă pierd certificatul de garanţie al dispozitivului Care sunt condițiile de asigurare a telefonului mobil Pot primi un dispozitiv temporar cat timp al meu este în reparaţie? Ce tip de asigurare telefon pot să aleg Cum depun cererea de despăgubire pentru telefonul asigurat Care sunt condițiile de deblocare a dispozitivelor Orange Cum solicit deblocarea telefonului procurat la Orange Unde stochez informaţia
8781
31372
26024
32354
27792
28124
26130
25980
30517
25411
28187
25121
8152
1871
8255
8700
9470
12135
21135
Ești nou la Abonament?
Găseşte informaţii esenţiale pe care e bine să le cunoşti în calitate de nou membru al familiei Orange.
Detalii aici