Dezactivarea semnăturii înseamnă anularea serviciului.
Dezactivarea se face la cererea utilizatorului sau dacă faci anumite schimbări pe număr:
- Faci schimb de titular - treci numărul mobil de pe numele tău pe numele altei persoane
- Transferi numărul de la Abonament lunar la PrePay (sau invers)
- Schimbi cartela SIM, o restabilești
- Soliciți schimbarea numărului de telefon
- Reziliezi contractul cu Orange sau nu achiți serviciile in termenii stabiliţi și numărul este anulat automat
- Expiră valabilitatea serviciului semnăturii (24 luni)
- Blochezi codul PIN, PUK al semnăturii
- Ceri blocarea cartelei SIM deoarece a fost pierdută sau furată
- Portezi numărul de telefon la un alt operator
- La modificarea datelor personale din certificatul cheii publice
Dezactivarea serviciului se petrece automat, la expirarea a 24 luni de la activare.
Cu 30 de zile înainte să expire semnătura, primești pe telefon primul mesaj informativ, care te invită să prelungeşti serviciul.
Începând cu acest moment, în următoarele 30 de zile este posibil să prelungeşti de sine stătător, prin SMS, valabilitatea semnăturii mobile, de pe telefonul mobil sau te poţi apropia la unul din magazinele Orange.
Vezi şi alte articole:
- Cum activez sau prelungesc semnătura mobilă
- Cum semnez electronic un document și verific dacă este semnat
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări sau secțiunea dedicată pentru Semnătura mobilă.