Înapoi

Ce fac dacă pierd cartela SIM, pe care este activată semnătura mobilă

Dacă ai pierdut cartela SIM pe care este activat serviciul Semnătura Mobilă, apelează Serviciul Suport Clienți și cere blocarea SIM-lui.
Poţi lua legătura cu noi prin intermediul chat-ului   (click pe iconiţa) și alege → Transfer către Consultant  

Important! Blocarea cartelei SIM nu anulează includerea abonamentului lunar. Plata lunară continuă să se inlcudă. Serviciul semnătura mobilă se suspendă, de aceea, când vii la magazin să restabilești cartela SIM, cere consultantului să restabilească serviciul semnăturii mobile, electronice.

Restabilirea semnăturii mobile:

  • Dacă se întâmplă să găsești SIM-ul pierdut, pentru deblocarea cartelei apelează Serviciul Suport Clienți.
  • Însă, pentru restabilirea semnăturii mobile, suspendate pe motiv de pierdere, furt, este necesar să te apropii la magazin având cu sine Buletinul de identitate, indiferent dacă numărul tău mobil este scris pe o persoană fizică sau juridică.

Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări sau secțiunea dedicată pentru Semnătura mobilă.

Te-a ajutat acest raspuns?