Înapoi

Serviciul ”Cine a sunat” și ”Notificare Prezenţă”

Modalităţile de activare/ dezactivare a serviciilor Cine a sunat? şi Notificare prezență sunt:

  1.  My Orange:
    • de pe pagina internet (web) -  https://my.orange.md

    • din aplicatia My Orange (Android şi iOS), instalata pe telefon.*

      *Pentru logare în aplicație dezactivează WIFI pentru câteva clipe şi activează internet mobil  pe numărul de telefon pe care dorești activarea serviciului. La deschiderea aplicației, alege Logare cu cartela SIM.

  2. Formează unul din codurile scurte de la telefonul tău:

    • *100*5# - dacă eşti persoană fizică

    • *100*2# - dacă eşti persoană juridică

Cum funcţionează?

Serviciul Cine a sunat te informează despre:

  • apelurile primite când telefonul tău era închis
  • ai fost în afara ariei de acoperire a reţelei Orange
  • sau erai într-un alt apel.
    Devenind disponibil, primești notificări SMS pentru fiecare număr de telefon, apelurile căruia le-ai ratat, cu detalii despre oră, dată și numărul de apeluri în ultimele 12 ore.

Notificare Prezenţă reprezintă un serviciu adiţional la serviciul Cine a sunat?  Odată ce revii în aria de acoperire Orange sau conectezi telefonul, persoana care te-a apelat anterior va primi un SMS cu invitația de a te suna din nou.*
*Notificarea este trimisă doar dacă devii disponibil pe parcursul a 24 ore de când ai fost apelat ultima dată.


Vezi, la fel:

 

Te-a ajutat acest raspuns?