Înapoi

Cum suspend sau reconectez abonamentul din suspendare temporară

 

Cuprins:

  1. Sunt în Moldova. Cum suspend temporar abonamentul sau prelungesc suspendarea pe un termen mai lung?

  2. Sunt peste hotare. Cum suspend temporar abonamentul, prelungesc suspendarea sau o anulez?

  3. Cum pot reconecta abonamentul din Suspendare temporară, eu fiind în Moldova?

  4. Cât costă suspendarea temporară și care sunt condițiile de activare?

 

Sunt în Moldova. Cum suspend temporar abonamentul sau prelungesc suspendarea pe un termen mai lung?

Când încă ești acasă, în Moldova și ai numărul la abonament, scris pe numele unei persoane fizice, pentru a programa suspendarea abonamentului lunar, accesează chat-ul Djingo. În fereastra de chat deschisă, alege >> Suspendare temporară. Programează suspendarea pentru minim 1 lună - maxim 12 luni. Tot aici poți prelungi suspendarea dacă este necesar. Programarea se face rapid și ușor. E nevoie doar să ai cu tine numărul de telefon, codul primit în SMS, să alegi perioada de suspendare și cum plătești, cu puncte de fidelitate sau din avansul bănesc.

Asistentul virtual Djingo lucrează 24/24 ore. Dacă nu reușești să programezi suspendarea cu ajutorul lui Djingo, tot aici, în fereastra de chat, selectează >> Transfer către consultant. Transferul către consultant este posibil de luni până sâmbătă, între orele 9.00 - 18.00. Dacă nu îți reușește, apelează Serviciul Suport Clienți

Persoanele juridice pot expedia cerere catre corporate@orange.md sau apela Serviciul Suport Clienți.

 

Sunt peste hotare. Cum suspend temporar abonamentul, prelungesc suspendarea sau îl reconectez?

Când deja ești peste hotare, completează sau scrie de mână cererea de suspendare temporară sau reconectare a serviciilor. Semnează-o așa cum ai semnat în buletin, fă o poză și trimite-o la adresa orange@orange.md împreună cu o fotografie clară a buletinului tău sau pașaportului moldovenesc. Poți face această procedură simplu și rapid de pe telefonul mobil.

În lipsa posibilității de a trimite cerere, fiind deja peste hotare, apelează Serviciul Suport Clienți. Persoanele juridice pot expedia cerere catre corporate@orange.md sau apelează Serviciul Suport Clienți.

 

Cum pot reconecta abonamentul din suspendare temporară, eu fiind în Moldova?

Dacă ai numărul scris pe numele tău, persoană fizică, poți să îl reconectezi rapid cu ajutorul lui Djingo. Deschide fereastra de chat și alege >> Suspendare temporară, chiar și în cazul când dorești reconectarea serviciilor. Vei fi rugat să ne scrii în chat:

  1. Numărul de telefon pentru care soliciți reconectarea

  2. Codul din 4 cifre, primit în sms, pe numărul care dorești să îl reconectezi. Codul îl primești chiar dacă numărul este suspendat temporar.

  3. Alege în chat: Anulare Suspendare Temporă. Reactivarea numărului

  4. De când dorești reconectarea?

    • de astăzi (imediat), sau

    • din următoarea zi de facturare?

Dacă alegi reconectarea de azi, vei achita abonamentul pentru zilele rămase până la ziua de facturare. Suma calculată se va extrage automat de pe cont, indiferent de starea contului. Poţi reconecta abonamentult înainte de data programată. Asistentul virtual Djingo lucrează 24/24 ore. Dacă solicitarea ta nu poate fi procesată de către Djingo, selectează în chat >> Transfer la consultant. Legătura cu un consultant este posibilă în zilele de luni până sâmbătă, între orele 9.00 - 18.00. Drept cea din urmă opțiune apelează Serviciul Suport Clienți.

Persoanele juridice pot expedia cerere catre corporate@orange.md sau apela serviciul Serviciul Suport Clienți pentru persoane juridice.

 

Cât costă suspendarea temporară și care sunt condițiile de activare?

Pentru clienții noi, care au trecut de curând la abonament, au portat numărul sau au făcut schimb de titular, suspendarea temporară a abonamentului este posibilă începând cu a 4-a perioadă de facturare (vezi desenul de mai jos).

 

Numerele cu abonament lunar, care au achitat cel puțin 4 facturi lunare depline, pot cere suspendarea temporară respectând următoarele:

  1. Dacă abonamentul a fost deja suspendat pentru 12 luni, după o singură lună de abonament activ, achitat integral, poți suspenda din nou abonamentul.

  2. Dacă ai deja abonamentul suspendat dar vrei să prelungești suspendarea pentru încă câteva luni, este posibil dacă perioada totală a suspendării nu întrece 12 luni. Dacă perioada sumată întrece 12 luni, poți achita o lună de abonament lunar, integral, și apoi să resuspendezi.

  3. Dacă pe numărul cu abonament lunar este procurat un dispozitiv în rate, suspendarea va fi posibilă numai dacă achiți toate ratele integral. Suspendarea se permite doar numerelor fără dispozitiv procurat în rate.

 

Suspendarea costă. Achiți o singură dată:

  • pentru 1-6 luni - 80 MDL
  • pentru 7-12 luni - 120 MDL

Poți achita prețul serviciului din banii de pe cont sau cu puncte de fidelitate. Un punct de fidelitate = 1 MDL. Verifică câte puncte ai acumulat, apelând codul *200#. Dacă ai mai puține puncte decât costul serviciului, diferența de preț se va factura în minus sau din avansul bănesc de pe cont.

Prima suspendare temporară înghețare număr abonament Orange Moldova

 


Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar.

Te-a ajutat acest raspuns?