Având numărul de telefon conectat la un abonament lunar, poți uneori rămâne surprins de existența unui minus bănesc pe cont. Acesta poate fi cauzat de următoarele:
-
S-a inclus plata lunară pentru abonament. Din momentul includerii abonamentului lunar, ai la dispoziție 20 de zile pentru achitare.
-
Ai consumat tot traficul internet din abonament, opțiuni, și acum consumi în minus, în lipsa unui avans banesc pe cont.
-
Ai vorbit toate minutele incluse în abonament și acum vorbești în minus, în lipsa unui avans banesc pe cont.
-
Ai activate opţiuni lunare contra plată, pe lângă abonament, și ele se includ lunar până decizi să programezi anularea lor.
-
Ai fost în Roaming și consumul făcut se facturează cu întârziere.
-
Ai procurat un telefon în rate sau alt dispozitiv și tocmai s-a inclus o rată de achitat.
Pot exista și alte situații care duc la crearea unui minus pe cont, mai ales dacă ai conectate mai multe numere, servicii pe un cont comun. Pentru a verifica starea contului:
-
Instalează și vezi detalii în aplicația My Orange. În aplicație poți vedea facturile tale lunare pentru ultimele 12 luni.
-
Intră pe pagina https://my.orange.md. Vezi facturile tale lunare pentru ultimele 12 luni.
-
Intră pe chat cu Djingo >> Starea contului
Persoanele juridice care achită serviciile prin transfer bancar, pot grăbi alocarea banilor pe cont expediind dovada de plată: extrasul bancar, dispoziția de plată cu ștampila băncii către corporate@orange.md.
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar sau vezi secțiunea ajutor pentru persoane juridice.