Înapoi

Din ce motive pot avea minus pe contul de abonament

 

Având numărul de telefon conectat la un abonament lunar, poți uneori rămâne surprins de existența unui minus bănesc pe cont. Acesta poate fi cauzat de următoarele:

  1. S-a inclus plata lunară pentru abonament. Din momentul includerii abonamentului lunar, ai la dispoziție 20 de zile pentru achitare.

  2. Ai consumat tot traficul internet din abonament, opțiuni, și acum consumi în minus, în lipsa unui avans banesc pe cont.

  3. Ai vorbit toate minutele incluse în abonament și acum vorbești în minus, în lipsa unui avans banesc pe cont.

  4. Ai activate opţiuni lunare contra plată, pe lângă abonament, și ele se includ lunar până decizi să programezi anularea lor.

  5. Ai fost în Roaming și consumul făcut se facturează cu întârziere.

  6. Ai procurat un telefon în rate sau alt dispozitiv și tocmai s-a inclus o rată de achitat.

 

Pot exista și alte situații care duc la crearea unui minus pe cont, mai ales dacă ai conectate mai multe numere, servicii pe un cont comun. Pentru a verifica starea contului:

 

Persoanele juridice care achită serviciile prin transfer bancar, pot grăbi alocarea banilor pe cont expediind dovada de plată: extrasul bancar, dispoziția de plată cu ștampila băncii către corporate@orange.md.

 


Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar sau vezi secțiunea ajutor pentru persoane juridice.

Te-a ajutat acest raspuns?