Dacă ai fost informat prin apel, scrisoare sau mesaj pe reţele de socializare despre o datorie faţă de Compania Orange MD, verifică dacă informaţia este corectă. Pentru a verifica, apelează:
-
Serviciul Suport Clienți când te afli acasă, pe teritoriul R. Moldova
-
+373 22 977 777 când te afli peste hotare, sau
- Scrie-ne pe chat de luni până sâmbătă, între orele 9.00 - 18.00. În fereastra de chat deschisă, alege >> Transfer către Consultant.
Dacă numărul Orange care are o datorie nu mai este activ, poţi achita datoria cu cardul bancar pe pagina datorii.orange.md de oriunde te-ai afla, sau, într-un magazin direct Orange, nu partener, din Moldova. Pentru achitarea cu cardul bancar, este nevoie să cunoşti numărul contului, alcătuit din 7 cifre, numit "ID-ul Orange". Comisionul de achitare este 0%. Suma maximă, posibilă de achitat prin intermediul site-ului, este 40 000 lei.
Pentru achitarea datoriei este nevoie să cunoşti:
-
Codul IDNP din buletinul de identitate, paşaportul moldovenesc sau permisul de conducere MD a persoanei cu datorie.
-
Numărul contului alcătuit din 7 cifre, numit altfel "ID-ul Orange". Îl poţi vedea indicat în scrisoarea primită, sau:
-
Din scrisoarea primită
-
Apelând Serviciul Suport Clienţi
-
Apelând +373 22 977 777 dacă te afli peste hotare, sau
- Scriindu-ne pe chat >> Transfer către Consultant .
-