Când ai nevoie,
poți suspenda temporar
și reconecta numărul mobil
ușor, prin aplicația My Orange

Pleci peste hotare la studii sau cu un contract temporar de muncă, dar vrei să te asiguri că îți păstrezi numărul mobil la întoarcere?

La Orange ai soluția optimă – Suspendarea Temporară a numărului, care vine cu mai multe beneficii. Păstrezi numărul și rețeaua proprie de contacte, păstrezi Abonamentul și istoricul la Orange, plus, faci economii.

Suspendarea temporară a numărului mobil și reconectarea lui poate fi efectuată ușor, din aplicația My Orange sau cu ajutorul asistentului virtual Djingo:

  • Activarea serviciului – are loc din data de facturare. Când ai nevoie, poți alege să suspenzi abonamentul pentru perioade cuprinse între 1 și 12 luni.
  • Prelungirea suspendării – dacă te mai reții peste hotare, din aplicație poți prelungi în orice moment perioada de suspendare, având deja numărul suspendat temporar.
  • Anularea programării – dacă ai programat activarea serviciului Suspendare Temporară, dar te-ai răzgândit înainte de data de facturare, poți anula această programare de sine stătător, din aplicație.
  • Reconectarea numărului este disponibilă dacă numărul se află în Suspendare Temporară și vrei să-ți restabilești serviciile Orange pe o perioadă limitată de timp sau permanent.
Notă. Înainte de a face Suspendarea Temporară a numărului, asigură-te că ai un Cont Orange digital, ca să poți accesa aplicația când vei dori să reconectezi Abonamentul. Poți crea un Cont Orange digital din aplicația My Orange sau aici.

Descarcă cea mai nouă versiune a aplicaţiei My Orange din:

Cât costă Suspendarea Temporară?

Pentru suspendarea temporară a numărului achiți o singură dată:

  • pentru 1-6 luni - 80 lei
  • pentru 7-12 luni - 120 lei

Poți achita din banii de pe cont sau cu Puncte de Fidelitate. Un Punct de Fidelitate = 1 leu.

Cine poate activa suspendarea temporară?

Clienții Abonament, care au achitat cel puțin 4 facturi lunare depline, pot cere suspendarea temporară respectând următoarele condiții:

  1. Dacă abonamentul a fost deja suspendat pentru 12 luni, după o singură lună de abonament activ, achitat integral, poți suspenda din nou abonamentul.
  2. Dacă ai deja abonamentul suspendat, dar vrei să prelungești suspendarea pentru încă câteva luni, este posibil dacă perioada totală a suspendării nu este mai mare de 12 luni. Dacă perioada este mai mare de 12 luni, poți achita o lună de abonament lunar, integral, și apoi să resuspenzi.
  3. Dacă pe numărul cu abonament este procurat un dispozitiv în rate, suspendarea va fi posibilă numai dacă achiți toate ratele integral.