Prima luna cu Orange
Experienta Orange accesibila pentru toti locuitorii Moldovei
In perioada de post-lansare brandul Orange este implementat in toata tara.
- Mai mult de 400 de cuburi Orange au fost instalate pe chioscuri in toate localitatile din Moldova.
- 7 magazine Orange, 38 de magazine partenere, mai mult de 70 de dealeri si 1000 de puncte de vanzare pentru PrePay sunt deschise pentru toti utilizatorii de telefonie mobila Orange.
- 650 de mii de accesari a paginii web www.orange.md, din Moldova si din alte tari ale lumii demontreaza interesul publicului pentru noul brand.
- Numarul vizitelor in magazinele Orange s-a majorat cu peste 50 la suta.
- Centrul de apeluri a inregistrat un numar record de sunete, cu 66 la suta mai mult ca deobicei.
- Schimbarea logo-ului de pe ecranul telefoanelor mobile este implementata progresiv, pe toate telefoanele si cartelele SIM.
De asemenea, utilizatorii de telefonie mobila se bucura de o abordare noua, in ce priveste deservirea clientilor. Acum ei beneficiaza de experienta Orange.
Noile oferte Orange fac furor pe piata de telecomunicatii
Clientii deja au perceput noul nivel de comunicare oferit de Orange.
- Tarifarea la secunda si taxarea mesageriei vocale,doar dupa semnalul sonor.
- Tariful per minut micsorat de doua ori, pentru Pre Pay si credit care nu expira niciodata.
- Reducerea tarifelor pentru Orange Abonament si compensarea totala a taxei de 2 dolari.
- Reducerea preturilor pentru serviciile multimedia SMS, MMS si continut, ceea ce a favorizat utilizarea masiva a acestora.
- Aparitia serviciului TV pe telefonul mobil a revolutionat piata de telecomunicatii din Moldova.
- Portofoliul de 35 de telefoane a fost un succes.
Lansarea Orange Moldova a fost insotita de mai multe evenimente care au impresionat toata tara
- 24 aprilie. Serata VIP Orange a adunat mai mult de 500 de oaspeti din Moldova si alte tari. Organizata in stil Orange, poate fi calificata drept un eveniment de exceptie de care Moldova a avut parte pentru prima data.
Evenimentul a fost onorat de prezenta Presedintelui Parlamentul RM, Marian Lupu, care a tinut un discurs impresionant in limba franceza.Seful legislativului a mentionat importanta venirii pe piata de telecomunicatii a France Telecom – ului, fiind calificat drept un investitor strategic, un promotor al inovatiilor si un catalizator pentru dezvoltarea businessului in Modlova.
- 25 aprilie. Conferinta de presa de lansare, organizata in stil Orange, cu participarea tuturor reprezentantilor mass-media din Republica Moldova.
- 26-27 aprilie. Prezentarea ofertelor si a identitatii brandului Orange in cadrul expozitiei “Cominfo”, care s-a bucurat de popularitate si adunat un numar impunator de participanti.
- 3-5 mai. Orange a participat la Forumul International al Intreprinderilor Mici si Mijlocii. La acest eveniment Orange a prezentat oferta “Solutii Orange pentru afacrea ta”, elaborata in exclusivitate pentru intreprinderile businessului mic. Oferta presupune solutii individuale pentru fiecare client corporativ, care corespund necesitatilor de comunicare ale acestuia.
- 12 mai. Compania Orange a invitat toata tara la un concert de zile mari in centrul capitalei impreuna cu unele din cele mai renumite vedete locale si internationale - Pavel Stratan, Goran Bregovici si Steve Edwards. Starurile au evoluat in fata unui public de mai mult de 30 de mii de persoane, care in pofida timpului ploios, au ramas in piata pana la miez de noapte.
- "Dinozaurul" rokului balcanic Goran Bregovici a coplesit multimea cu muzica sa extraordinara, profunda, si foarte aproape de destinul poporului nostru. Imediat dupa aceasta, pe o alta scena amplasata in centrul Pietei Marii Adunari Nationale a inceput un show inedit. Spatiul s-a transformat intr-un univers al emotiei si multimea a inceput sa danseze sub hitul "World, hold on" interpretat de Steve Edwards. Evenimentul a luat sfarsit cu retransmiterea finalului concursului Eurovizion, si in special cu evoluarea interpretei Natalia Barbu.
- 12 mai. La Ungheni a avut loc deschiderea unui nou magazin Orange, de serviciile caruia beneficiaza toti locuitorii din regiune. La eveniment au participat conducerea companiei si reprezentantii administratiei publice locale.
- 13-18 mai. Au fost organizate prezentari Orange in sase orase mari - Ungheni, Soroca, Balti, Edinet, Cahul si Comrat cu participarea reprezentantilor bussnesului si a administratiei publice locale, evenimente care au trezit interes si sau bucurat de un mare succes.
- 15-18 mai. Lansarea brandului Orange a fost marcata si in cele mai mari orase ale tarii printr-un turneu a lui Pavel Stratan, care a inceput la Soroca si a urmat la Balti, in data de 16 mai, la Ungheni in data de 17 mai si la Cahul in data de 18 mai. Concertul din Balti a inregistrat in Piata Vasile Alexandri un numar record de spectatori, mai mult de 20 de mii.
- 18 mai. Compania Orange Moldova sustine al treilea an consecutiv gala studentilor performanti "Creanga de aur" organizat de catre studentii facultatii de jurnalism si stiinte ale comunicarii a USM cu sustinerea corpului didactic al facultatii.
- 21 mai. Compania Orange a sponsorizat concertul “Copilarie - dulce feerie” organizat cu ocazia Zilei Copilului. Cu sustinerea Orange Moldova copiii de la casele internat si de la orfelinatele din Moldova au avut parte de un concert de zile mari cu participarea vedetelor locale si a colectivelor de copii la Palatul National din Chisinau.
- 22 mai. Cei mai buni 52 studenti ai tarii au luat "Burse de Merit 2007" gratie sustinerii financiare Orange Moldova. Ceremonia de premiere a avut loc in incinta teatrului "Mihai Eminescu" si a fost onorata de prezenta Primului Ministru al Republicii Moldova Vasile Tarlev si ministrului educatiei Victor Tvercun.
Rebrandingul in Republica Moldova este numit unul din cele mai de succes din Grupul France Telecom
- Proiectul a demarat in luna aprilie 2006 odata cu decizia actionarilor cu privire la faptul ca Voxtel si Tempo vor deveni Orange.
- Dupa un an de activitate intensa si realizarea investitiilor in suma de 2 milioane de dolari, compania a fost pregatita pentru a trece la brandul international Orange.
- Brandul Orange, creat in anul 1994, in Marea Britanie este cunoscut in toata lumea prin calitatea inalta a serviciilor prestate, orientarea spre necesitatile clientului si nu doar spre tehnologii avansate.
- Brandul este axat pe o filosofie, reprezentata de cinci valori de baza si a unei idei, Open, ceea ce insemna deschis. Valorile orange sunt: dinamic, deschis, surprinzator, onest, simplu.
- Mai mult de 159 de milioane de clienti din 220 de tari si regiuni deja au ales brandul Orange.
Un an de activitate a permis companiei sa implementeze toate promisiunile si standardele Orange. A fost extinsa acoperirea, perfectionat Serviciul Clienti, ofertele au devenit mult mai interesante, au fost imbunatatite standardele de deservire a clientilor.
Toate metodele de activitate ale companiei, individualitatea acesteia, si valorile au fost aduse in corespundere cu standardele Orange, ceea ce a permis ca activitatea sa fie si mai eficienta.
Proiectul de rebranding, elaborat si dirijat de consilierul directorului general Sergiu Postica s-a bucurat de sustinerea expertilor internationali care au apreciat profesionalismul specialistilor locali.
Sally Evans director brand Orange, Marea Britanie, a numit proiectul de rebranding din Moldova drept unul din cele mai reusite din toata lumea.
|