Modalități de plată a serviciilor Orange
- Pentru Orange Abonament și PrePay, formați de pe telefon 144 codul de reîncărcare#apel pentru a reîncărca contul;
- Pentru abonații Internet Acum și 4G Acasă reîncărcarea prin cartele este posibilă numai dacă numărul Internet Acum /4G Acasă se află pe același cont cu numărul voce Abonament;
La Oficiul Poștal din localitate;
Online, pe paginile web ale partenerilor Qiwi, MMPS, Paynet și Runpay
Dacă vă aflați în afara țării, prin intermediul paginii www.ding.com sau cu ajutorul aplicaţiei mobile Ding Top Up: Mobile Recharge, cu un card bancar.
Pentru achitarea serviciilor fixe de Internet + TV Acasă
Clienții care au serviciile fixe Internet + TV Acasă combinate cu serviciile mobile (Orange LOVE), pentru a le achita, trebuie doar să reîncarce contul de mobil (care include și plata pentru fix), utilizând mijloacele enumerate mai sus.
Clienții care au servicii fixe Internet + TV Acasă de la Orange, fără un număr mobil Orange pe acelaşi cont, trebuie să folosească numărul liniei fixe (Identificatorul liniei) indicat în contractul de prestări servicii încheiat cu Orange sau în factură. Numărul are 8 cifre și începe cu 01, 02 sau 06.
Dacă aveți un card bancar, puteți achita factura pe site-ul oficial Orange, epayments.orange.md, unde scrieți numărul liniei fixe, urmați instrucțiunile, apoi achitați.
De asemenea, puteți folosi aplicațiile mobile și web ale băncilor la care vă deserviți. Alegeți Orange din lista de operatori, completați numărul liniei fixe, urmați instrucțiunile, apoi achitați.
Dacă nu dispuneți de un card bancar, puteți folosi terminalele de plată amplasate la intrarea în magazine, farmacii și benzinăriile Petrom. Alegeți Orange din lista operatorilor, indicați numărul liniei fixe din contract, urmați instrucțiunile, introduceți banii, apoi achitați.
Clienții Sun Communications
Fiind clienți care continuă să folosească serviciile Sun Communications, puteți achita factura fie cu cardul bancar, prin intermediul aplicației mobile sau web a băncii la care vă deserviți. Din lista operatorilor alegeți Sun Communications, scrieți numărul contractului, apoi achitați.
Dacă nu aveți un card valabil, puteți utiliza terminalele de plată, unde alegeți Sun Communications din lista operatorilor, introduceți numărul contractului, urmați instrucțiunile, apoi achitați.
Modalități de plată a serviciilor Orange pentru persoanele juridice
Adițional mijloacelor enumerate mai sus (excepție Ding), persoanele juridice pot achita contul Orange și prin transfer bancar la BC “MAIB” S.A. Sucursala „Petru Movilă”, bd. Ştefan cel Mare, 182, furnizând următoarele informații:
Cont: MD64AG000000225110801767
Codul băncii: AGRNMD2X723
Cod fiscal: 1003600106115
Cod TVA: 7800044
În cazul transferului bancar, poate exista un decalaj de până la 72 ore între momentul plății și momentul alimentării efective a contului abonatului Orange.
Pentru orice neclarități privind modalitățile disponibile de achitare, vă rugăm să apelați Serviciul Suport Clienți Orange la numărul scurt 777 sau de pe fix, la 022977777 – pentru persoane fizice, respectiv 700 sau 022977700 pentru persoanele juridice.
Vă mulțumim pentru înțelegere