Mesajul Directorului General
La Orange ne-am asumat angajamentul de a oferi tuturor locuitorilor tarii servicii accesibile si de calitate, pentru a le asigura comunicarea cu cei dragi, oriunde s-ar afla. Activitatea noastra e ghidata de valori fundamentale si durabile, iar actiunile noastre sunt realizate cu integritate si intr-un mod etic.
Olga Surugiu
Director General Orange Moldova
”În cadrul strategiei de dezvoltare a Grupului Orange, Essentials2020, ne-am ambiţionat să aducem clienţilor experienţe de comunicare unice, astfel încât ei să se bucure din plin de toate beneficiile oferite de universul digital. Acest lucru nu este posibil fără respectarea înaltelor standarde de etică şi conformitate.
Codul de etică Orange se bazează pe un set de principii, după care ne ghidam în acţiunile noastre şi stabileste comportamentul în munca noastră de zi cu zi. Toleranţa zero faţă de fraude şi acte de corupţie este o componentă a politicii pe care o promovăm, pentru a asigura un climat bazat pe încredere.
Sarcina noastră primordială este să prevenim orice acţiune nedorită ce ar putea aduce daune imaginii Orange Moldova, angajaţilor, clienţilor, furnizorilor şi acţionarilor companiei.“
Politica Anti-Coruptie a Grupului Orange