Certificatul de garanție îl primești în ziua în care cumperi dispozitivul. Acesta confirmă că produsul nu are defecte de fabrică. Cu certificatul, oferit de vânzător sau producător, beneficiezi de servicii de reparare gratuită pe perioada garanției. Dacă produsul are probleme în perioada de garanție, trebuie să-l aduci la cel mai apropiat magazin Orange. Acolo, va fi trimis la centrul de reparații și vei primi notificare prin SMS sau e-mail când este pregătit.
Garanţia nu este valabilă în cazul utilizării incorecte a dispozitivului, de exemplu:
- tensiune de alimentare greşită
- lovituri
- utilizarea unor accesorii în afara specificaţiilor tehnice
- utilizarea dispozitivului în condiţii de substanţe chimice, fum, praf, umeditate etc.
Aceste acţiuni sunt verificate de către inginerul care se ocupă de repararea dispozitivului.
Vezi informaţii adiționale pe pagina e-shop, despre ce oferă garanțiea unui dispozitiv. Verifică aici, indicând codul IMEI, cât timp este valabilă garanția dispozitivului procurat. Pentru a afla codul IMEI, apelează *#06#.
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar.