Începând cu 1 ianuarie 2024, unele mijloace prin care suplinești contul, incasează comision. Suma comisionului poate varia în funcție de furnizorul prin intermediul căruia achiți. Se percepe 0% comision dacă achiți direct, prin canalele Orange.
Plăți fără comision:
-
Prin aplicația My Orange, instalată pe telefonul mobil, cu cardul bancar
-
Cu cardul bancar, pe internet:
-
În magazinele Orange directe sau partenere, cu bani cash sau cu cardul bancar
-
La terminalele de plată din interiorul magazinelor directe Orange
-
Prin Tichete de reîncărcare, vândute doar în magazinele Orange. Tichetele sunt asemănătoare cartelelor de reîncărcare răzuibile.
-
Serviciile Reîncarcă-mă, Credit de rezervă
-
Serviciul Transfer Credit. Pentru a transfera credit bănesc, utilizatorul formează codul scurt *111# şi urmează instrucţiunile afişate.
Se ia comision dacă achiți prin:
-
Aplicația de la bancă, instalată pe telefonul mobil
-
Terminalele de plată QIWI, MMPS, Paynet, Runpay amplasate în magazinele alimentare, benzinării, farmacii
-
Cartelele de reîncărcare răzuibile, vândute în magazinele alimentare, benzinării sau chioșcuri de presă
-
Oficiul poștal
-
Achitări prin intermediul paginii www.ding.com sau pe teritoriul Federației Ruse
Te îndemnăm să verifici taxele aplicate la fiecare punct de vânzare sau de suplinire a contului înainte de a achita. Orice furnizor de plăți este obligat să te informeze despre comisionul aplicat. Comisionul nu este perceput de către Orange. Se face nemijlocit de către furnizor și furnizorul decide suma comisionului. În cazul aplicării comisionului, pe bonul de plată este indicată suma alocată pe cont + suma comisionului aplicat.
Vezi articolul Modalităţi de plată sau secțiunea orange ajutor prepay unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile PrePay.