Înapoi

Ce fac dacă lipsesc canale TV, cu TV BOX

 

Dacă nu arată nici un canal TV, te rugăm să faci cele scrise mai jos:

 

1.

Verifică conexiunea cablurilor la TV BOX:

  1. Cablul coaxial (1) să fie bine fixat la decodorul TV BOX şi Splitter sau receptorul optic.

  2. Cablul HDMI (2) sau AV SCART (3) - să fie conectat la TV BOX iar celălalt capăt al cablului să fie bine fixat la televizor.

  3. Alimentarea (4) să fie conectată la TV BOX şi priză.

2.

Deconectează TV BOX-ul apăsând pe telecomanda Orange butonul . După 5 secunde, reconectează TV BOX-ul tastând din nou butonul STB (roşu). Ca rezultat, becuşorul decodorului conectat - va lumina verde.

3' 

Dacă becuşorul pe TV BOX este de culoare roşie, apasă butonul STB (roşu), pe telecomanda Orange, pentru a conecta decodorul TV.

3"

Dacă becuşorul de pe interfaţa TV BOX luminează verde, alege sursa semnalului TV. Pentru aceasta, tastează pe telecomanda televizorului butonul destinat sursei. În dependenţă de modelul televizorului butonul poate arăta astfel:  

În fereastra deschisă pe TV, în dependenţă de cablul prin care este conectat TV BOX-ul la televizor, selectează sursa:

  1. Pentru conectare prin cablu HDMI - selectează HDMI.

  2. Pentru conectare prin AV SCART (audio-video) - selectează AV.

  3. Dacă utilizezi CI+ (modul CAM) - selectează Cablu sau TV , DVB-C , Live TV etc.

Dacă nu cunoşti tipul cablului conectat, alege, una cîte una, toate sursele afişate pe ecranul televizorului (HDMI, AV, Cablu etc.) până cînd apare imaginea pe ecran.

 

4. 

Dacă canalele TV lipsesc parţial, efectuează scanarea canalelor TV. Pe telecomanda Orange, apasă butonul:

>> căutare automată >> OK >> parola 1234 sau 1111 (sau 0000) >> tastează butonul  de pe telecomandă. În tabelul deschis cu mesajul 'Doriţi să ştergeţi toată lista de canale?' >> selectează 'DA' >> OK.

 

 

Dacă aceste acţiuni nu te ajută să soluționezi, telefonează-ne la Serviciul Suport Clienți când eşti acasă. Astfel, vom verifica împreună cu tine cum funcționează echipamentele instalate în locuință .

Schimbă bateriile telecomenzii pe unele noi și verifică dacă aceasta este cauza unor nefuncționalități.


Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?