Înapoi

Ce fac dacă nu lucrează televiziunea difuzată prin TV Box HD

Dacă nu se afișează niciun canal TV sau apare mesajul „Lipsă semnal”, urmează pașii de mai jos pentru a remedia problema.

► Verificări de bază

  1. Verifică alimentarea echipamentelor:

    • Asigură-te că toate dispozitivele sunt conectate la priză și au indicatorii luminoși aprinși.

    • Dacă LED-ul TV Box este verde – ar trebui să fie afișat numărul canalului.

    • Dacă LED-ul este roșu – se afișează doar ora.

  2. Verifică conexiunile cablurilor:

    • Cablul coaxial (1) trebuie să fie bine fixat la TV Box, splitter, modem/receptor optic.

    • Indicatorul optic de pe modem/receptor optic trebuie să fie aprins.

  3. Verifică cablul de conectare la TV:

    • Dacă folosești HDMI (2) – verifică dacă este bine fixat la ambele capete (TV Box și televizor).

    • Dacă folosești AV SCART (3) – asigură-te că ambele capete sunt conectate corect şi întrerupătorul de la SCART să fie în poziţia OUT.

  4. Verifică sursa de alimentare (4):

    • LED-ul TV Box trebuie să fie verde, ceea ce înseamnă că este pornit corect.


► Selectarea sursei corecte pe televizor

Când LED-ul de pe interfaţa TV BOX luminează verde, alege sursa semnalului TV:

  1. Apasă butonul „Sursă” de pe telecomanda televizorului.

    • În funcție de model, acest buton poate avea denumiri precum Source, Input, AV, HDMI etc.

  2. Selectează sursa potrivită în funcție de conexiune:

    • HDMI – dacă TV Box este conectat prin cablu HDMI.

    • AV  – dacă folosești conexiunea audio-video clasică.

  3. Dacă nu știi tipul conexiunii, selectează rând pe rând fiecare sursă afișată până când apare imaginea TV.


► Recomandări

Dacă problema nu s-a rezolvat, urmează acești pași suplimentari:

  • Înlocuiește bateriile telecomenzii, dacă sunt vechi.
  • Verifică toate porturile HDMI disponibile, dacă ai mai multe.
  • Contactează Serviciul Suport Clienți dacă nimic nu funcționează. Sună atunci când ești acasă pentru a putea efectua verificări împreună cu consultantul.

Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune sau acceseaza rubrica Fibra + TV.

Te-a ajutat acest raspuns?