Cartela Clientului este un card de plastic, cum este cel din imagine, care are pe partea din spate un cod “secret” din 6 cifre. Dacă pierzi cartela și nu ai codul salvat, devine imposibil să îl obții repetat. Cândva, cartela se elibera gratuit în orice magazin Orange. Din iunie 2021 a fost oprită oferirea cartelei clientului ca instrument de administrare a contului. Clienții care dețin cartela, o pot folosi în continuare. Clienții care nu o mai au sau nu țin minte codul, se descurcă ușor utilizând pagina de administrare desinestătătoare https://my.orange.md. Dacă cunoști codul secret de pe cartela clientului, însă nu ești sigur că este corect, poți apela Serviciul Clienți pentru a dicta codul și verifica dacă aparține numărului tău de telefon.
Cunoscând codul din 6 cifre, de pe cartela clientului, fără să vii la magazin, poţi:
-
Să suspenzi temporar abonamentul lunar. Pentru aceasta apelează Serviciul Clienți.
-
Să primeşti codurile de securitate PIN, PUK. Pentru aceasta, accesează pagina https://my.orange.md >> Mai mult >> Detalii cont >> Informaţii despre număr
-
Să activezi, dezactivezi Opţiuni adiţionale extra abonament accesând pagina https://my.orange.md
-
Să verifici ofertele active
-
Să modifici abonamentul lunar
-
Să vezi facturile lunare pentru ultimele 12 luni și sumele cheltuite pentru servicii
etc.
Vezi preţuri şi tarife Internet Acum.
Vezi secţiunea orange ajutor internet-acum unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile Internet Acum.