29.04.2015 | toate |
Sport şi comunicare la noul magazin Orange
Orange continuă să aducă cele mai inovative concepte de magazine în Moldova. Recent în sectorul Râşcani al capitalei, pe bulevardul Moscovei 9/1, a fost deschis un centru comercial care îmbină perfect tehnologiile performante şi promovarea modului sănătos de viaţă, cu ajutorul gadgeturilor inteligente. Aici vizitatorii au posibilitatea să aleagă pe lângă un portofoliu vast de telefoane, tablete, laptopuri şi o gamă largă de accesorii stilate dedicate activităţilor din sport.
Adrian Pănuță, Director Vânzări, Orange Moldova: „Cu siguranţă actualmente comunicarea înseamnă mai mult decât gadgeturi performante. Iată de ce, deschiderea acestui magazin vine să răspundă aşteptărilor clienţilor noştri, care folosesc gadgeturile pentru a comunica cu cei dragi dar şi a duce un mod sănătos de viaţă. În incinta magazinului vizitatorii găsesc o gamă vastă de accesorii dedicate activităţilor din sport şi care funcţionează fiind conectate la smartphone, laptop sau tabletă”. La noul magazin doritorii găsesc o gamă largă de accesorii performante dedicate sportului, dar şi peste 60 de dispozitive ce pot fi testate într-o zonă specială. În incinta acestuia, dar şi în zona de odihnă amenajată în exterior vizitatorii au posibilitatea să navigheze gratuit pe net, întrucât Orange a asigurat acces la reţeaua WiFi. Zeci de oameni au participat la deschiderea noului magazin Orange, iar unii dintre ei s-au bucurat de premii participând la o tombolă. Ion Popescu: „Sa fii la Orange e destul de convenabil, pentru că nu există probleme de comunicare, magazinele sunt dotate cu cele mai noi tehnologii și întotdeauna poți găsi dispozitivele necesare”. Ana Ciobanu: „De șapte ani sunt client Orange, iar angajații companiei m-au deservit întotdeauna extraordinar. Am încredere în operatorul meu”. Petru Borș: „Este un magazin frumos și confortabil. M-a impresionat varietatea de dispozitive interesante și moderne”. Orange asigura accesul clienţilor la serviciile şi produsele sale, într-o rețea de aproximativ 3600 de centre comerciale şi puncte de vânzări. Deservirea de calitate la standarde internaţionale şi conceptele inovative de magazine în incinta cărora toţi trăiesc o experiență unică, îi motivează pe cei 2 milioane 500 de mii de clienţi să aleagă operatorul numărul 1 din Moldova. |