Dacă nu arată nici un canal TV sau pe ecranul televizorului scrie “Lipsă semnal”, întreprinde următoarele:
-
Verifică cablul coaxial să fie bine fixat la TV BOX (1).
-
Verifică cablul HDMI (2) sau AV SCART (3) - să fie conectat la decodor, iar celălalt capăt al cablului să fie fixat bine la televizor.
-
Sursa de alimentare trebuie să fie conectată la decodor (4) și priză:
-
-
Deconectează pentru 5 secunde decodorul TV apăsând pe telecomanda Orange butonul . Reconectează-l tastând din nou butonul STB (roşu). Fiind conectat, culoarea becușorului de pe TB BOX se va schimba din roșu - în verde.
-
Când LED-ul de pe interfaţa TV BOX luminează verde, alege sursa semnalului TV. Pentru aceasta, tastează pe telecomanda televizorului butonul destinat sursei. În dependenţă de modelul televizorului, butonul sursă poate arăta astfel:
În fereastra deschisă pe televizor, în dependenţă de cablul prin care este conectat decodorul la televizor, selectează sursa:
Dacă este conectat prin cablu HDMI - selectează HDMI.
Dacă este conectat prin AV SCART (audio-video) - selectează AV.
Dacă ai instalat card CI+ (CAM) - selectează Cablu sau TV, DVB-C, Live TV etc.
Dacă nu cunoşti tipul cablului conectat, alege una câte una toate sursele afişate pe ecranul televizorului: HDMI, AV, Cablu etc. până cînd apare imaginea TV.
Dacă aceste acţiuni nu te ajută să soluționezi, telefonează-ne la Serviciul Suport Clienți. Apelează când eşti acasă. Astfel vei verifica împreună cu consultantul dispozitivele din casă, conectate la rețea .
Pentru funcționarea serviciilor, schimbă bateriile învechite ale telecomenzii pe altele noi.
Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune.