Utilizând un număr cu abonament lunar, uneori îți este neclară cauza minusului pe cont. Acesta poate fi cauzat de următoarele:
-
S-a inclus plata lunară pentru abonament. Din momentul includerii abonamentului lunar, ai la dispoziție 20 de zile pentru achitare. Dacă ai achitat serviciile dar banii nu au ajuns pe cont, verifică dacă nu ai greșit cumva numărul de telefon. Poți vedea lista cu plățile tale în aplicația My Orange >> Istoric plăți sau pe pagina https://my.orange.md >> Mai mult >> Istoric plăți.
-
Ai consumat tot traficul internet din abonament și ai trecut la consum suplimentar, în minus, depășind limita creditară
-
Ai consumat toate minutele din abonament și vorbind în minus, ai întrecut limita creditară
-
Ai fost în Roaming și consumul făcut a creat un minus supra limită.
Vezi care sunt căile de suplinire a contului. Persoanele juridice care achită serviciile prin transfer bancar, pot grăbi alocarea banilor pe cont expediind dovada extrasului bancar, dispoziția de plată cu ștampila băncii către corporate@orange.md.
Utilizează aplicația My Orange sau pagina https://my.orange.md pentru a vizualiza:
- starea contului
- ultimele 12 facturi lunare
- lista cu sumele achitate
- abonametul lunar și alte opțiuni
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar sau vezi secțiunea ajutor pentru persoane juridice.