Dacă telefonul s-a defectat și reparația poate fi acoperită de condițiile de asigurare, trebuie să depui o cerere de despăgubire către compania de asigurare. Pentru despăgubire, ai nevoie de următoarele documente:
- Cererea de despăgubire
- Copia buletinului de identitate
- Bonul sau factura de plată dispozitiv și talonul de garanție pe care este indicat modelul și codul dispozitivului etc., în original sau o copie
- Originalul sau copia poliței de asigurare
- Alte documente după caz, dacă vi le solicită compania de asigurări
În caz de accident sau furt, sună la compania de asigurări la numărul 022 101094, între orele 9:00-18:00, de luni până vineri. Apoi, vino la oricare magazin Orange pentru a depune cererea de despăgubire și pentru a lăsa telefonul deteriorat. Dacă este vorba despre furt, trebuie să raportezi incidentul și la poliție. Notificarea în caz de accident sau furt trebuie făcută în maxim 4 zile lucrătoare de la producerea evenimentului asigurat.
Cât durează procesul de despăgubire?
Asiguratorul își asumă obligația de a răspunde la orice reclamație în decurs de 30 zile calendaristice de la data recepționării ei. Cu toate acestea, unele procese pot dura mai mult, fie din cauza cerințelor suplimentare, fie a lipsei inventarului sau a pieselor necesare.
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar.