Înapoi

Care sunt condițiile de asigurare a telefonului mobil

 

E necesar să fiu abonat Orange pentru a încheia o asigurare?

Da, trebuie să deții un abonament activ Orange, deoarece asigurarea este o opțiune care se poate factura numai împreună cu abonamentul lunar. În cazul în care ai un număr PrePay, dar vrei să-ți asiguri smartphone-ul, poți trece la Abonament.

 

Ce smartphone-uri sunt eligibile pentru asigurare?

În acest moment, Orange oferă servicii de asigurare pentru toate smartphone-urile cumpărate din magazinele noastre, condiția fiind ca prețul standard al dispozitivului să fie mai mare de 2000 lei. Dacă vrei să vezi cât te va costa asigurarea telefonului ce urmează să îl procuri, vizitează secțiunea Cât costă asigurarea telefonului.

 

Pot încheia o asigurare pentru un telefon ce nu a fost procurat la Orange?

Asigurarea se oferă doar pentru telefoanele cumpărate în magazinele directe și partenere Orange sau la procurare online, prin intermediul paginii eshop.orange.md.

 

De ce aș avea nevoie de asigurare dacă am deja o garanție de la producător?

Reparația în baza garanției producătorului acoperă doar defectele ce apar în procesul utilizării bunului. Aici nu se includ cazurile când telefonul intră în contact cu apa, cu suprafețe dure sau este furat. Pentru astfel de accidente și defecțiuni ai nevoie de asigurare.

 

Ce trebuie să fac în cazul unui accident sau dacă mi s-a furat telefonul?

În cazul unui accident sau furt, telefonează la numărul fix 022 101094, între orele 9:00-18:00, de luni până vineri, pentru a anunța compania de asigurări despre caz. Apoi, vino la orice magazin Orange pentru a depune cererea de despăgubire și pentru a lăsa telefonul deteriorat. În cazul furtului, va fi nevoie să declari cazul și la poliție. Notificarea în cazul accidentului sau furtului trebuie făcută în maxim 4 zile lucrătoare de la întâmplarea cazului asigurat.

 

Pot rezilia contractul de asigurare telefon?

Poți rezilia contractul de asigurare în orice moment, informând în prealabil compania de asigurare despre aceasta. În termen de 15 zile, compania îți va restitui prima de asigurare pentru lunile întregi rămase, cu reținerea cheltuielilor de gestiune din prima de asigurare deja achitată.

 


Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar.

Te-a ajutat acest raspuns?