Dacă nu arată nici un canal TV, ecranul televizorului luminează albastru sau afişează mesajul "lipsă semnal", "semnal demodulat", urmează paşii:
-
Verifică culoarea becușorului de pe cartela CI+ introdusă în portul TV, să lumineze verde. Dacă becușorul luminează în culoarea roșie, deconectează televizorul pentru câteva secunde. Reconectează-l şi vezi dacă cartela CI+ s-a conectat, luminând verde.
-
Verifică cablul coaxial dacă este conectat și fixat bine la televizor, spliter etc.:
-
-
Asigură-te că becușorul de pe modulul CAM luminează verde şi alege sursa semnalului TV. Pentru aceasta, tastează pe telecomanda televizorului butonul destinat sursei. În dependenţă de modelul televizorului, butonul poate arăta astfel:
-
-
În lista deschisă pe ecranul televizorului, selectează sursa: Cablu sau TV, DVB-C, Live TV etc. până apare imaginea. Dacă nu găseşti imediat sursa de imagine, alege una cîte una toate sursele afişate pe ecranul televizorului: HDMI, AV, Cablu etc., până când apare imaginea TV.
-
-
-
Dacă canalele TV lipsesc parţial, efectuează rescanarea canalelor TV. Urmează paşii din articolul Actualizarea canalelor TV cu CI+. Pentru televizoarele Samsung, la sfârşitul acestor acţiuni, culege de pe telecomandă canalul 55 pentru a verifica dacă ai rezolvat dificultatea lipsei canalelor TV.
Dacă aceste acțiuni nu rezolvă problema, te rugăm să ne contactezi la Serviciul Suport Clienți. Apelează-ne când ești acasă , pentru a putea verifica împreună cu consultantul Orange cum funcționează dispozitivele instalate în casa ta.
Înlocuiește la timp bateriile vechi ale telecomenzii cu altele noi, deoarece descărcarea acestora ar putea uneori să fie cauza unor probleme de funcționare.
Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.