Vizita inginerului, pentru instalarea serviciilor sau rezolvarea unor dificultăţi tehnice, se programează:
-
de Luni până Sâmbătă,
-
în 1-a jumătate a zilei, ora 09:00 - 13:00, sau
-
într-a doua jumătate a zilei, ora 13:00 - 17:00.
Inginerul te telefonează preventiv, înainte să se apropie. Chiar dacă nu răspunzi la apel, inginerul se prezintă la adresa indicată. Dacă din anumite motive, nu poți fi prezent în ziua stabilită, apelează-ne din timp la Serviciul Suport Clienți pentru a reprograma vizita.
Vizita poate fi:
- programată cu ajutorul consultantului Orange, conform disponibilităţii tale cât şi a locurilor disponibile
- reprogramată, la solicitarea ta, pentru o altă zi
- anulată, la solicitarea ta, datorită soluţionării de sine stătător a defecţiunii sau din alte motive.
Odată cu programarea vizitei, primeşti un SMS confirmativ, cu informații despre data şi perioada de timp în care va veni inginerul. Primirea inginerilor se face de către o persoană adultă. Dacă în cadrul vizitei este necesar de semnat careva acte contractuale, trebuie să fie prezent titularul contractului și să prezinte actul de identitate. Pentru realizarea lucrărilor inginereşti, este necesar să fie curent electric în locuinţă şi traseul cablului, a dispozitivelor instalate să fie uşor de accesat.
Vezi secţiunea orange ajutor internet si tv acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.