Dacă:
-
Lipsește imaginea și ecranul televizorului luminează albastru, sau
-
Fulguie și afişează mesajul “Lipsă semnal”
Înainte să contactezi Serviciul Clienţi, verifică pe rând următoarele
1.
Vezi culoarea ledului de pe TV BOX. Dacă luminează verde, decodorul este conectat şi nu trebuie să faci careva acțiuni. Dacă culoarea ledului luminează roşu, apasă butonul de pe telecomanda Orange pentru a conecta decodorul TV. Acest buton are funcţia de conectare și deconectare a TV BOX-lui. Uneori ledul TV BOX luminează verde, însă, în loc de numărul canalului televizat - este afișată ora. Aceasta înseamnă ca TV Box-ul este deconectat şi este necesar de apăsat butonul STB (roşu) pentru a reconecta decodorul.
2.
Alege SURSA semnalului TV. Apasă butonul Sursă pe telecomanda televizorului. Butonul poate arăta astfel:
Vezi tipul cablului prin care decodorul TV BOX este unit la televizor și alege sursa:
-
Pentru conectare prin cablu HDMI - selectează HDMI.
-
Pentru conectare prin AV SCART audio-video - selectează AV.
-
Dacă utilizezi CI+ modul CAM - selectează Cablu sau TV, DVB-C, Live TV etc
Dacă nu cunoşti tipul cablului conectat, alege, una câte una, toate sursele afişate pe ecranul televizorului HDMI, AV, Cablu etc. până când apare imaginea pe ecran.
3.
Verifică conexiunea celor 3 cabluril cu TV BOX :
-
Cablul coaxial să fie bine fixat la TV BOX (1).
-
Cablul HDMI (2) sau AV SCART (3) - să fie conectat la TV BOX iar celălalt capăt al cablului să fie fixat bine la televizor.
-
Alimentarea să fie conectată (4).
4.
Scoate televizorul din priză pentru 2 min.
5.
Verifică conexiunile şi traseul cablului coaxial prin locuinţa ta, să nu fie deteriorat.
Dacă aceste acţiuni nu te ajută să soluționezi, contactează Serviciul Suport Clienți. Apelează-ne când eşti acasă pentru a verifica cu consultantul dispozitivele conectate .
Schimbă la timp bateriile vechi ale telecomenzii pe altele noi.
Vezi secţiunea orange ajutor internet-si-tv-acasa unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.