Înapoi

Cum activez și setez manual internet mobil pe Android

Pentru a utiliza internet mobil, trebuie să activezi serviciul de la operatorul de telefonie mobilă și să configurezi telefonul cu parametri necesari.

activare internet mobil, date mobile Orange Moldova, setare internet

 

Pentru acces la interet mobil, urmează pașii:

  1. Apelează numărul gratuit *130#sau 130 pentru a activa accesul la internet mobil de la Orange. Persoanele juridice o pot face și din aplicația My Orange >> Opțiuni și Servicii >> Internet mobil, sau cu ajutorul lui Djingo >> Serviciul Internet Mobil.

  2. Activează datele mobile pe telefonul tău Android  sau iPhone

  3. Pasul următor este să creezi un profil cu configurările Orange în meniul telefonului, care va asigura conexiunea la internet. Orange te ajută în acest proces, trimițându-ți imediat ce apelezi *130#, un SMS cu setările automatizate. Deschide mesajul, acceptă setările și repornește telefonul. Dacă primești un mesaj care cere configurarea manuală a parametrilor, repornește mai întâi telefonul și verifică dacă ai acces la internet mobil, înainte să începi configurarea manuală.

 

 

Setarea manuală a parametrilor internet pe un telefon Android:

  1. Setări

  2. Conexiuni (pentru alte modele de telefon, poate fi: Conexiune celulară, Reţele mobile, Reţea şi wireless, Reţele şi internet etc.)

  3. Mai mult

  4. Alte rețele

  5. Rețele mobile (pentru alte modele de telefon, poate fi: Cartele SIM și rețele mobile sau Reţea celulară şi SIM)

  6. Setări cartele SIM. Dacă utilizezi 2 cartele SIM în telefon, alege cartela de pe care vrei să utilizezi internet mobil.

  7. Nume Puncte de acces (APN) >> selectează "+" sau "⋮" (pentru alte modele de telefon, poate fi: Adăugare Punct de acces nou)

  8. Completează:

    • Denumirea profilului / NUME profil >> Orange IMO
    • Punct de acces GPRS / APN >> wap.orange.md
    • Tip APN/ APN type >> default
    • MCC: 259
    • MNC: 01
    • ... nu schimba datele din celelalte setări de profil
      • Salvează profilul
      • Activează profilul nou creat
      • Restartează telefonul mobil

 

 

Dacă ai utilizat internet mobil anterior, dar în prezent conexiunea internet nu funcționează, urmează pașii:

  1. Restartează telefonul mobil.
  2. Dacă folosești un telefon cu 2 cartele SIM, verifică dacă este selectată corect cartela SIM care oferă acces la internet.
  3. Verifică în setările telefonului dacă ai activat o limită de consum internet. Dacă ai atins această limită, telefonul poate bloca accesul la internet mobil.
  4. Verifică profilul cu setările internet. Poți crea un profil nou cu setări, să-l salvezi, să-l activezi și să repornești telefonul.
  5. Asigură-te că nu ai serviciile blocate din motive de neplată sau lipsă de credit.

 

Dacă aceste acţiuni nu te ajută, telefonează Serviciul Clienți. Vezi cum setezi manual serviciul internet mobil pe iPhone.

Pentru alte întrebări legate de serviciul internet mobil, consultă secțiunea orange ajutor internet pe telefon mobil.

Te-a ajutat acest raspuns?