Dacă telefonul tău mobil este conectat la modemul portabil, însă internetul nu funcționează, atunci:
-
Verifică dacă pe interfaţa modemului sunt pornite datele mobile
-
Verifică dacă ora & data de pe telefonul tău este indicată corect. Dacă corectezi ora și data, restartează browser-ul internet.
-
Reporneşte modemul şi încearcă din nou să deschizi o pagină internet, de ex: www.youtube.com
-
Reporneşte telefonul tău şi verifică dacă are acces la internet
-
Testează accesul la internet cu un alt browser internet
-
Dacă ai instalat un program cu antivirus, deconectează-l şi verifică dacă obții acces la internet. Din anumite cauze antivirusul ar putea bloca accesul la internet.
-
Verifică un alt telefon mobil dacă se conectează la wifi-ul Internet Acum. Astfel vei înţelege dacă dificultatea este legată de dispozitivul tău sau cauza este alta.
Pentru ajutor, te rugăm să apelezi Serviciul Suport Clienți.
Vezi secţiunea orange ajutor internet-acum unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile Internet Acum.