Dacă este necesar să faci o pauză de câteva luni în utilizarea serviciilor Internet Acum, cere suspendarea temporară a abonamentului lunar, înghețarea plății lunare. Serviciul de suspendare se oferă pentru maxim 12 luni neîntrerupt. Preţul serviciului este de 120 lei, o singură plată, indiferent de durata suspendării. Din momentul conectarii la abonament, poţi cere suspendarea temporară după 3 perioade de facturare, luni complete:
Dacă ai cumpărat un dispozitiv la preţ promoțional, un modem sau o tabletă, şi doreşti înghețarea temporară a abonamentului lunar, o poţi solicita:
- Pentru 1-6 luni – după achitarea a 3 facturi lunare, complete, de la procurarea dispozitivului
- Pentru 7-12 luni – după achitarea a 12 facturi lunare, complete, de la procurarea dispozitivului
Dacă numărul Internet Acum a fost suspendat 12 luni neîntrerupt, poţi cere următoarea suspendare după achitarea unei facture lunare complete.
Cum soliciţi Suspendarea temporară sau reconectarea abonamentului lunar
Alege una dintre posibilități:
-
Trimite cerere, scrisă de mână, la adresa de e-mail orange@orange.md. Semnează cererea precum ai semnat în buletin, fotografiaz-o sau scaneaz-o, împreună cu copia actului de identitate și expediază-le prin e-mail.
-
Vino să depui cererea de suspendare sau reconectare într-un magazin Orange, având cu sine un act de identitate: Buletinul de identitate, paşaportul moldovenesc sau permisul de conducere MD
-
Apelează Serviciul Suport Clienți sau +373 22 977777 dacă te afli peste hotare
-
Scrie-ne pe chat >> Transfer către consultant , dacă nu îți reușește să ne contactezi pe o altă cale.
Dacă apare necesitatea să reconectezi abonamentul înainte de data programată, ne poți contacta pe aceleași căi indicate aici.
Vezi secţiunea orange ajutor internet-acum unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile Internet Acum.