Orange a primit marele premiu "Mercuriul de Aur", nominalizarea "REPUTATIE si INCREDERE" la editia a X-a a concursului Marca Comerciala a Anului
Orange Moldova a primit distinctia principala, Premiul Mare "Mercuriul de Aur", nominalizarea "REPUTATIE si INCREDERE" la editia a X-a a concursului Marca Comerciala a Anului.
Premiul Mare "Mercuriul de Aur" i-a fost inmanat Directorului General Orange Moldova, doamnei Liudmila Climoc, de catre Primul Ministru al Republicii Moldova Vlad Filat.
Liudmila Climoc, Directorul General al Companiei Orange Moldova: "Marele Premiu Mercuriul de Aur reprezinta pentru noi un gest de recunoastere a rezultatelor obtinute impreuna cu cea mai mare familie din Moldova, care numara peste 2 milioane de clienti. Este un premiu pentru performantele in toate domeniile de activitate: calitatea si accesibilitatea serviciilor, implementarea inovatiilor, deservirea clientilor, politicile de responsabilitate sociala.
Acesta ne face sa fim si mai ambitiosi in activitatea noastra, pentru a pastra aceasta prestatie demna de urmat, contribuind in acest fel la dezvoltarea mediului de afaceri, dar si la formarea unei istorii investitionale atractive pentru mediul de afaceri international.
In anul 2012 Orange Moldova a inregistrat rezultate excelente gratie investitiilor atat in dezvoltarea si extinderea serviciilor prestate, cit si in activitatile de responsabilitate sociala, consolidate prin intermediul Fundatiei Orange Moldova.
Tot in anul acesta Orange Moldova a reconfirmat statutul sau de lider incontestabil pe piata comunicatiilor mobile din RM, prin lansarea mai multor servicii inovationale:
primul apel international in standard HD voice, in premiera mondiala
Internet 4G pentru un milion de locuitori ai capitalei
servicii de SMS-Banking in premiera nationala
semnatura electronica
"Tinem mult la calitatea serviciilor pe care le oferim clientilor nostri. Toate performantele atinse reflecta angajamentul nostru de a aduce in Moldova cele mai interesante inovatii, pe care le transformam in servicii simple si accesibile pentru locuitorii tarii."
Este de mentionat faptul ca la editia a X-a a Concursului "Marca comerciala a anului" au participat 97 de proiecte ale 82 de intreprinderi. Distinctia principala a concursului este Premiul Mare "Mercuriul de Aur", urmat de Medaliile de aur, argint si bronz. La editia curenta, marcile au concurat la 9 nominalizari: Aprecierea consumatorului, Debutul anului, Export, Inter, Favoritul anului, Responsabila social, Rebranding, Reputatie si incredere, Patrimoniul Republicii.
In perioada 2003-2011, la "Marca comerciala a anului" au participat circa 800 de marci comerciale din 15 raioane, precum si din municipiile Chisinau si Balti. Peste 240 dintre ele au obtinut "Mercuriul de Aur".