20.02.2008 toate
Inovatiile lansate la CONGRESUL MOBILE WORLD din Barcelona vor fi accesibile in Moldova
Inovatiile lansate la CONGRESUL MOBILE WORLD din Barcelona vor fi accesibile in Moldova

    Veaceslav Roman, Director Tehnic si IT
  • Congresul Mobile World este un eveniment de amploare care a avut loc in perioada 11-14 februarie 2008 la Barcelona
  • La acest eveniment au participat 1300 de companii
  • Evenimentul a intrunit 55 000 de persoane si 2 700 jurnalisti din intreaga lume
  • Congresul a fost organizat de catre GSMA, Asociatia GSM fondata in 1987
  • In cadrul evenimentului au avut loc expozitii, conferinte
  • Toti producatorii si vanzatorii telefoanelor si-au prezentat produsele noi
  • Tehnologiile pe banda larga care vor aparea in viitorul foarte apropiat in Moldova: 3G, HSPA (High Speed Packet Access),
  • Tehnologii de viitor 4G ca LTE (long term Evolution) si Wimax
  • Femtocell
  • Servicii pe banda larga: video IPTV

Congresul Mobile World este o ocazie perfecta pentru a face un schimb de opinii atat cu alti reprezentanti ai grupului Orange cat si din intreaga industrie mobila


    Diana Raileanu, Coordonator Multimedia
  • Congresul a prezentat mai multe elemente care fac parte din revolutia tehnologiilor mobile: Apple iphone, Google Android, Asociatia Limo (Linux pentru telefon mobil), Windows Mobile
  • Telefoane noi de la toti producatorii: NOKIA 4, Sony Ericsson 7, Motorola 3, Samsung 6, LG 5, NOKIA 5
  • De asemenea a fost lansat parteneriatul intre Nokia si Orange
  • Retele sociale: Facebook, portaluri ale producatorilor de telefoane
  • Navigare GPS
  • Servicii bogate pentru comunicare: interfete interactive, video

Orange a anuntat despre parteneriatul sau cu NOKIA

Barcelona, 12 februarie 2008: Orange si Nokia au semnat un memorandum cu privire la stabilirea unui parteneriat in ce priveste elaborarea serviciilor cu valoare adaugata: servicii de definire a locatiei, harti, publicitate mobila si jocuri.

Moldova este acum implicata in programul de inovatii al grupului

NexT este o strategie perfecta pentru a aduce inovatiile pretutindeni.

In iunie 2005, Didier Lombard, presedinte si manager al grupului France Telecom a lansat programul NExT (New Experience for Telecommunications) – O Noua Experienta in Telecomunicatii.

In baza acestui program a inceput desfasurarea unui plan de transformare si a fost creat departamentul Strategii Marketing. Scopul acestui program este de a accelera aparitia inovatiilor cu ajutorul celor trei departamente de experti: Techno-Centru, Explo-Centru si laboratoarele Orange

Obiectivul este de a scoate inovatiile din laboratoare si de a le aduce in viata de zi cu zi a tuturor clientilor Orange

Laboratoare Orange in diferite regiuni ale lumii:

Misiunea lor este de a gasi, determina si explora inovatiile, pentru a le oferi cat mai repede posibil clientilor finali Orange In cadrul lor se lanseaza programe de studii, parteneriate, si proiecte pentru a aduce inovatiile pretutindeni

Departamentul pentru Dezvoltare si Cercetare Orange in toata lumea este constituit din 3 900 de cercetatori si ingineri, 500 patente pe an. In lume exista 15 laboratoare Orange care activeaza in 10 tari amplasate in diferite regiuni ale lumii.

Techno-Centru: fondat in 2005, intruneste specialisti din Marketing, Dezvoltare si Cercetare, pentru a promova pe piata in timp rapid cele mai interesante inovatii din cadrul grupului.
Majoritatea produselor inovative lansate includ TV mobil, telefoane IP, Internet home hub si servicii convergente intre retelele fixe si mobile.

Explo-Centru: Centru de Explorare a fost fondat in septembrie 2005 pentru a explora noi concepte, prin testarea lor cu ergonomisti si clienti. Explo-Centrul a contribuit la ergonomia si simplicitatea majoritatii produselor Orange.
In Moldova, Techno-Centrul a oferit posibilitatea de a implementa astfel de servicii ca TV pe mobil, Internet portalul Orange World, Orange Blog.

De asemenea Techno-Centrul a sustinut dezvoltarea si implementarea centralei bazate pe tehnologia NGN, Next Generation Network

Inovatiile sunt deja prezente in Moldova

    Florent De Bodman, Manager Multimedia
  • Portalul Orange World
  • TV pe mobil
    Revolutia multimedia:
  • acoperire totala cu Internet Mobil la viteza accelerata
  • business Everywhere
  • pachete Orange World
  • play.md
  • MMS spre 999.md
  • MMS la pret de SMS
  • SMS in Makler
  • Orange Blog
  • Orange Chat

Despre Orange

Orange este brandul cheie al companiei France Telecom, unul din lideri pe piata telecomunicatiilor din lume. Conform datelor oficiale din 31 Decembrie 2007, France Telecom numara peste 170 milioane de clienti pe cinci continente, doua treimi dintre care sunt clienti Orange. In 2007 Grupul a realizat un volum de vanzari egal cu 52.9 miliarde de Euro. Aceleasi date arata ca in 2007 Grupul a numarat 109.6 milioane de utilizatori de telefonie mobila si 11.6 milioane de utilizatori Internet prin ADSL.

Programul NExT (New Experience Telecommunications), lansat in iunie 2005 va oferi Grupului posibilitatea de a se manifesta drept un operator integrat si de a se prezenta drept sursa de servicii noi pe piata telecomunicatiilor in Europa. In 2006 Orange a devenit brand unic in cadrul grupului pentru Internet , TV si servicii mobile in majoritatea tarilor in care opereaza compania, iar Serviciile Orange Business au devenit un exemplu de servicii business in toata lumea. France Telecom este al treilea operator, primul prestator de servicii internet pe banda larga in Europa si unul din liderii din lume in asigurarea serviciilor de telecomunicatii pentru companiile multinationale.