01.06.2010 | toate |
Orange sustine concursul national "IMM – Model de Responsabilitate Sociala"
In data de 28 mai, Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) impreuna cu Orange Moldova au anuntat rezultatele concursului „IMM – Model de Responsabilitate Sociala”, organizat in cadrul Pactului Global si Organizatia pentru Dezvoltarea Sectorului Intreprinderilor Mici si Mijlocii (ODIMM). Concursul a fost dedicat companiilor micro, mici si mijlocii si a determinat care dintre intreprinderi integreaza mai reusit preocuparile de ordin social in cadrul activitatilor de afaceri. Participantii la concurs au fost premiati pentru realizari obtinute in 2009 in urmatoarele domenii: a) protectia mediului inconjurator; Castigatorii concursului la categoriile „Angajati”, „Comunitate” si „Protectia mediului” au primit din partea companiei Orange cate un laptop. Iar premiul special – un BlackBerry – a fost inmanat intreprinderii care a realizat actiuni importante in cateva dintre domeniile mentionate. Evaluarea participantilor s-a facut de catre o comisie din cadrul Retelei Pactul Global Moldova, in baza Formularului de aplicare. Nota: Responsabilitatea Sociala Corporativa reprezinta un concept, care incurajeaza companiile sa ia in considerare interesele societatii prin asumarea responsabilitatii pentru impactul pe care-l au activitatile lor asupra comunitatii, clientilor, angajatilor, actionarilor si asupra mediului ambiant. Acest angajament trece dincolo de obligatiile statutare de a respecta legislatia si se manifesta in actiuni voluntare de imbunatatire a calitatii vietii pentru angajati si familiile acestora, a comunitatii si a intregii societati. |