Această secţiune este dedicată abonamentelor Orange care au fost retrase. Conectarea la aceste abonamente nu este posibilă, dar abonaţii care continuă să le utilizeze pot consulta aici informaţia necesară.
Orange Moldova aduce la cunoștință că la data de 15.02.2023 abonamentul Nelimitat 160 va fi retras complet din oferta sa comercială și nu va mai putea fi utilizat de clienți, iar abonamentele Nelimitat 160, deținute de clienți la această dată, vor fi înlocuite din ziua de facturare a clientului, cu abonamentul TOP 190.
Orange Moldova aduce la cunoștință că la data de 15.02.2023 abonamentul Nelimitat 160 va fi retras complet din oferta sa comercială și nu va mai putea fi utilizat de clienți, iar abonamentele Nelimitat 160, deținute de clienți la această dată, vor fi înlocuite din ziua de facturare a clientului, cu abonamentul TOP 190.
Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul. Pentru clienții care și-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare.
Condițiile noului abonament (inclusiv plata lunară și minutele și traficul Internet incluse în abonament) sunt afișate pe pagina www.orange.md/abonament, inclusiv în Lista de preţuri Orange Abonament. De remarcat că noul abonament oferă un volum semnificativ mai mare de minute și trafic Internet incluse în abonament, disponibile și în Roaming în România. Minutele incluse vor putea fi utilizate, de asemenea, pentru expedierea de SMS, conform coeficienților publicați pe aceeași pagină www.orange.md/abonament.
Această schimbare are ca scop, printre altele, reducerea numărului de planuri tarifare, simplificarea și eficientizarea procesului de administrare a portofoliului de abonamente al Orange Moldova și, prin aceasta, îmbunătățirea calității deservirii clienților.
Schimbarea menționată nu se aplică:
- clienților care, până la data de 15.02.2023, au solicitat transferul abonamentului respectiv la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova;
- abonamentelor Nelimitat 160 care beneficiază de oferta „Reducere lunară LOVE” (care oferă reducere la plata lunară pentru abonamentele voce mobile), activată la conectarea pe același cont Orange a abonamentelor fixe Internet + TV Acasă, Fibră + TV Acasă, Internet Acasă sau Fibră;
- abonamentelor Nelimitat 160 care fac obiectul acordurilor adiționale încheiate cu persoane juridice.
Clienții care nu sunt de acord cu această modificare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentul înlocuit, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestuia cu abonamentul nou. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.
Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 777 de la orice număr mobil Orange sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora sunt aici).
Orange Moldova aduce la cunoştinţă că la data de 11.01.2023 abonamentul Delfin 55 va fi retras complet din oferta sa comercială şi nu va mai putea fi utilizat de clienţi, iar abonamentele Delfin 55 deţinute de clienţi la această dată vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu noul abonament GO 75.
Orange Moldova aduce la cunoştinţă că la data de 11.01.2023 abonamentul Delfin 55 va fi retras complet din oferta sa comercială și nu va mai putea fi utilizat de clienți, iar abonamentele Delfin 55 deţinute de clienţi la această dată vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu noul abonament GO 75.
Schimbarea menționată nu se aplică clienților care, până la data de 11.01.2023, au solicitat transferul la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul. Pentru clienții care şi-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare.
Clienții care nu sunt de acord cu această schimbare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentul înlocuit, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestuia cu abonamentul nou. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.
Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 777 de la orice număr mobil Orange (la numărul 700 sau la Reprezentantul Vânzări Corporative Orange pentru persoane juridice) sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora sunt aici).
Orange Moldova aduce la cunoştinţă că la data de 11.01.2023 abonamentul Delfin 4G 70 va fi retras complet din oferta sa comercială şi nu va mai putea fi utilizat de clienţi, iar abonamentele Delfin 4G 70 deţinute de clienţi la această dată vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu noul abonament GO 95.
Orange Moldova aduce la cunoştinţă că la data de 11.01.2023 abonamentul Delfin 4G 70 va fi retras complet din oferta sa comercială și nu va mai putea fi utilizat de clienți, iar abonamentele Delfin 4G 70 deţinute de clienţi la această dată vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu noul abonament GO 95 din oferta comercială curentă a Orange Moldova.
Condițiile noului abonament (inclusiv plata lunară, minutele şi traficul Internet incluse în abonament) sunt afișate pe pagina www.orange.md/abonament, inclusiv în Lista de preţuri Orange Abonament. De remarcat că noul abonament oferă un volum semnificativ mai mare de minute și trafic Internet incluse în abonament. Minutele incluse vor putea fi utilizate, de asemenea, pentru expedierea de SMS, conform coeficienților publicați pe aceeași pagină www.orange.md/abonament.
Schimbarea menționată nu se aplică clienților care, până la data de 11.01.2023, au solicitat transferul la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul. Pentru clienții care şi-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare.
Clienții care nu sunt de acord cu această schimbare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentul înlocuit, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestuia cu abonamentul nou. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.
Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 777 de la orice număr mobil Orange (la numărul 700 sau la Reprezentantul Vânzări Corporative Orange pentru persoane juridice) sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora sunt aici).
Orange Moldova aduce la cunoştinţă că la data de 15.11.2022 abonamentul GO 80 va fi retras complet din oferta sa comercială şi nu va mai putea fi utilizat de clienţi, iar abonamentele GO 80 deţinute de clienţi la această dată vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu noul abonament GO 95.
Orange Moldova aduce la cunoştinţă că la data de 15.11.2022 abonamentul GO 80 va fi retras complet din oferta sa comercială și nu va mai putea fi utilizat de clienți, iar abonamentele GO 80 deţinute de clienţi la această dată vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu noul abonament GO 95.
Schimbarea menționată nu se aplică clienților care, până la data de 15.11.2022, au solicitat transferul la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul. Pentru clienții care şi-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare.
Clienții care nu sunt de acord cu această schimbare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentul înlocuit, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestuia cu abonamentul nou. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.
Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 777 de la orice număr mobil Orange (la numărul 700 sau la Reprezentantul Vânzări Corporative Orange pentru persoane juridice) sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora sunt aici).
Vă informăm că la prima dată de facturare începând cu 01.11.2022 abonamentul GO 110, retras din oferta comercială dedicată clienților persoane fizice şi juridice, va fi înlocuit cu abonamentul TOP 130 din oferta comercială curentă a Orange Moldova.
Vă informăm că la data de 01.11.2022 abonamentul GO 110 va fi retras din oferta comercială a Orange Moldova dedicată clienților persoane fizice şi juridice, totodată nu va mai putea fi utilizat de aceștia.
În legătură cu aceasta, abonamentul respectiv deținut de clienții persoane fizice şi juridice va fi înlocuit, la prima dată de facturare după 01.11.2022, cu abonamentul TOP 130 din oferta comercială curentă a Orange Moldova.
Această schimbare are ca scop principal reducerea numărului de planuri tarifare diferite, simplificarea și eficientizarea procesului de administrare a portofoliului de abonamente al Orange Moldova și, prin aceasta, îmbunătățirea calității deservirii clienților.
Condițiile noului abonament (inclusiv plata lunară şi minutele şi traficul Internet incluse în abonament) sunt afișate pe pagina www.orange.md/abonament, inclusiv în Lista de preţuri Orange Abonament. De remarcat că noul abonament oferă un volum semnificativ mai mare de minute și trafic Internet incluse în abonament. Minutele incluse vor putea fi utilizate, de asemenea, pentru expedierea de SMS, conform coeficienților publicați pe aceeași pagină www.orange.md/abonament.
Modificarea în cauză nu se aplică clienților care, până la data intrării în vigoare a modificării, au solicitat transferul la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul. Pentru clienții care şi-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare.
Clienții care nu sunt de acord cu această modificare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentul înlocuit, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestuia cu abonamentul nou. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.
Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 777 de la orice număr mobil Orange sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora sunt aici).
inclusiv roaming în Europa
Condiţii speciale privind utilizarea serviciilor Roaming în Europa
- Minutele naţionale incluse în abonament pot fi utilizate, de asemenea, pentru SMS naţionale și în Roaming în UE+SEE (pentru Max 200, 290 şi 400) sau în Roaming în România (pentru Max 175): 1 SMS = 30 secunde.
- Preţ minut extra abonament național şi în Roaming în UE+SEE (pentru Max 200, 290 şi 400) sau în Roaming în România (pentru Max 175): 1,9 lei/min.
- După epuizarea minutelor naţionale incluse în abonament, preţ SMS național şi în Roaming în UE+SEE (pentru Max 200, 290 şi 400) sau în Roaming în România (pentru Max 175): 0,60 lei/SMS.
- Minutele în Roaming incluse în abonament şi preţul minut extra abonament/SMS în Roaming sunt valabile numai pentru apeluri/SMS locale şi spre Republica Moldova. Se consideră locale apelurile/SMS spre numere din ţara în care Clientul se află în roaming.
- Apelurile de ieşire în Roaming în UE sau SEE (pentru Max 200, 290 şi 400) sau în Roaming în România (pentru Max 175) se taxează per secundă, iar în restul ţărilor per minut.
- Apelurile primite în Roaming în UE sau SEE (pentru Max 200, 290 şi 400) sau în Roaming în România (pentru Max 175) nu se taxează.
- Preț trafic Internet extra abonament național şi în Roaming în UE+SEE (pentru Max 200) sau în Roaming în România (pentru Max 175): 12 lei/100 MB. Max 290 şi Max 400 oferă trafic Internet extra abonament naţional gratuit nelimitat la viteză de pâna la 256 Kbps/descărcare şi de până la 128 Kbps/încărcare şi preț pentru trafic Internet extra abonament în UE+SEE: 0,2 lei/MB.
- Minutele internaţionale incluse în Max 290 şi Max 400 pot fi utilizate pentru apeluri internaționale în zonele 1-6, excepție în Roaming.
- Minutele în Roaming incluse în Max 290 şi Max 400 se consumă după epuizarea minutelor naţionale incluse în abonament. Traficul Internet în Roaming inclus în Max 290 şi Max 400 se consumă după epuizarea limitei pentru Roaming în UE şi SEE.
- Minutele şi traficul Internet în Roaming incluse în Max 290 şi Max 400 pot fi utilizate în ţările indicate pe www.orange.md/ro/abonament.
- Condiţiile menţionate mai sus nu se aplică apelurilor şi SMS către numere cu tarif special ori Premium sau reţelele din regiunea transnistreană, precum şi serviciilor utilizate la bordul navelor maritime şi aeriene.
- Clientul poate beneficia de minutele naţionale şi traficul Internet incluse în abonament în Roaming cât timp nu şi-a depăşit limita de credit.
- Fiecare sesiune Internet în Roaming se taxează: prima unitate de taxare - 50 KB, iar ulterior - per 10 KB.
- Minutele naţionale și traficul Internet incluse în abonament pot fi utilizate doar în cursul perioadei de facturare în care au fost alocate.
Mai multe detalii despre condiţiile de utilizare a abonamentelor mobile Orange pe orange.md/abonament
În sensul prezentei oferte, Europa include statele-membre ale Uniunii Europene (UE) şi Spaţiului Economic European (SEE), vezi lista pe orange.md/abonament
* UE+SEE includ Austria, Belgia, Bulgaria, Cipru (cu excepţia regiunii de nord), Croaţia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda, Islanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Malta, Norvegia, Polonia, Portugalia, Republica Cehă, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ţările de Jos (Olanda), Ungaria.
Politica de utilizare rezonabilă a serviciilor Roaming în Europa
a) Scopul Politicii de utilizare rezonabilă este acela de a detecta și de a preveni utilizarea abuzivă sau anormală a serviciilor Roaming în Europa, cum ar fi, de exemplu, utilizarea acestor Servicii de către Clienți în alte scopuri decât pentru călătoriile periodice.
În acest scop, pentru fiecare număr sau cartelă SIM Orange Moldova monitorizează şi stabileşte următorii indicatori în mod cumulat şi pentru o perioadă de cel puţin patru luni:
- Dacă consumul oricărui serviciu la nivel naţional este mai mare decât consumul respectivului serviciu în Roaming în Europa; şi
- Dacă prezenţa la nivel naţional este mai mare decât prezenţa în Roaming în Europa.
În scopul măsurării consumului la nivel naţional, consumul în Republica Moldova şi consumul în Roaming în alte state decât Europa se consideră consum la nivel naţional.
Consumul la nivel naţional şi consumul în Roaming în Europa se măsoară în mod separat pentru următoarele categorii de servicii:
- apeluri primite din orice reţea şi apeluri efectuate spre reţele din Republica Moldova şi Europa (minute);
- SMS expediate spre reţele din Republica Moldova şi Europa (unităţi);
- trafic Internet generat în Republica Moldova, respectiv în Europa (MB/GB).
În scopul măsurării prezenţei la nivel naţional, orice zi în care Clientul s-a conectat la rețeaua Orange Moldova sau la o rețea dintr-un alt stat decât Europa se consideră o zi de prezență la nivel naţional.
Consumul predominant a oricărui serviciu în Roaming în Europa şi prezența predominantă în Roaming în Europa a Clientului în timpul perioadei de monitorizare stabilite se consideră ca fiind un indicator al riscului unei utilizări abuzive sau anormale, care nu servește scopului călătoriilor periodice în Europa.
Printre ceilalți indicatori ai riscului unei utilizări abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în Europa se numără:
- o perioadă lungă de inactivitate a unui număr sau cartele SIM, asociată unei utilizări preponderente sau chiar exclusive în Roaming în Europa; sau
- cumpărarea și utilizarea succesivă în Roaming în Europa a mai multor numere sau cartele SIM de către același client.
b) În cazul în care Orange Moldova constată, pe baza oricărui dintre indicatorii menţionaţi mai sus, riscul unei utilizări abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în Europa de către un anumit Client, Orange Moldova are dreptul:
- să solicite Clientului să furnizeze dovada reședinței obișnuite în Republica Moldova sau a altor legături stabile cu Republica Moldova care presupun prezența frecventă și substanțială a Clientului pe teritoriul acesteia; şi/sau
- să avertizeze Clientul, prin orice mijloc, cu privire la comportamentul detectat care indică existența unui astfel de risc şi că, în absența unei modificări a comportamentului de utilizare al Clientului într-un termen care nu poate fi mai scurt de două săptămâni, este posibilă aplicarea tarifelor Roaming standard pentru orice utilizare ulterioară a serviciilor Roaming în Europa cu numărul sau cartela SIM în cauză după data respectivei avertizări.
Noţiunea de „legături stabile” cu Republica Moldova înseamnă prezența Clientului pe teritoriul Republicii Moldova care rezultă dintr-o relație de muncă durabilă și cu normă întreagă, inclusiv în cazul lucrătorilor frontalieri, dintr-o relație contractuală durabilă care implică un grad similar de prezență fizică a unei persoane care desfășoară o activitate independentă, din participarea la programe de studii recurente la zi sau din alte situații, cum sunt cele ale lucrătorilor detașați sau ale pensionarilor, ori de câte ori acestea presupun un nivel asemănător de prezență teritorială.
În absenţa dovezii reședinței obișnuite în Republica Moldova sau a altor legături stabile cu Republica Moldova, care presupun prezența frecventă și substanțială a Clientului pe teritoriul acesteia, ori în absența unei modificări a comportamentului de utilizare al Clientului în termenul stabilit, care să demonstreze un consum sau o prezenţă reală la nivel naţional, Orange Moldova are dreptul:
- să aplice tarife Roaming standard pentru orice utilizare ulterioară a serviciilor Roaming în Europa cu numărul sau cartela SIM în cauză după data respectivei avertizări, până când Orange Moldova constată că comportamentul de utilizator al clientului nu mai indică riscul unei utilizări abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în Europa, pe baza oricărui dintre indicatorii menționați mai sus; sau
- să suspende serviciile pentru Client, în cazul în care aplicarea măsurii menţionate mai sus nu este posibilă.
În cazul în care constată cumparea și utilizarea succesivă în Roaming în Europa a mai multor numere sau cartele SIM de către același Client, Orange Moldova are dreptul să ia imediat măsurile menţionate mai sus pentru toate numerele sau cartelele SIM deţinute de Client, chiar dacă riscul utilizării abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în Europa a fost constatat, pe baza oricărui dintre indicatorii menţionaţi mai sus, doar pentru o parte din numerele sau cartelele SIM deţinute de respectivul Client.
În cazul în care Orange Moldova constată că un anumit număr de cartele SIM au făcut obiectul revânzării organizate unor persoane care nu își au reședința efectivă în Republica Moldova și nici nu au legături stabile care presupun prezența lor frecventă și semnificativă pe teritoriul acesteia, pentru a permite utilizarea de servicii Roaming în Europa în alte scopuri decât pentru călătoriile periodice, Orange Moldova poate să ia imediat măsurile menţionate mai sus pentru a preveni utilizarea abuzivă sau anormală a serviciilor Roaming în Europa.
Măsurile prevăzute mai sus se aplică adiţional măsurilor de prevenire a utilizării abuzive sau cu rea credinţă a serviciilor Orange Moldova, prevăzute de condiţiile contractuale şi/sau ofertele comerciale ale Orange Moldova, inclusiv în cazul în care Clientul folosește serviciile Roaming în Europa pentru a furniza la rândul său servicii de comunicaţii electronice, constând în, dar fără a se limita la: transferarea în reţeaua Orange Moldova a apelurilor/mesajelor scrise generate în alte reţele, transferarea apelurilor/mesajelor scrise, indiferent de originea lor, către alte reţele, închirierea sau revânzarea serviciilor Orange Moldova către terţi; în cazul în care, în dauna Orange Moldova, Clientul generează trafic artificial în reţeaua Orange Moldova sau către alte reţele; sau în cazul în care Clientul utilizează serviciile Orange Moldova pentru comunicaţii altele decât între utilizatori finali.
Detalii despre abonamente
- Preţul pentru un minut naţional extra abonament este 1.5 lei/ min.
- Minutele/SMS incluse în Abonament pot fi utilizate pentru apeluri/SMS în rețeaua Orange sau către altă rețea de telefonie din Republica Moldova, cu excepţia numerelor cu tarif special şi către reţele din regiunea Transnistreană.
- Apelurile Internaţionale sunt taxate din contul minutelor naţionale incluse în Abonament, conform următoarei formule: 1 minut internaţional în zonele 1, 3, 4 = 15 minute naţionale şi 1 minut internaţional în zonele 2, 5 = 20 minute naţionale.
- SMS naţionale sunt taxate din contul minutelor naţionale incluse în Abonament, conform următoarei formule: 2 SMS naționale = 1 minut naţional.
- Minutele şi traficul Internet din Abonamentele GO şi Nelimitat sunt valabile o luna de facturare, nu se transferă pe luna următoare şi nu pot fi utilizate în Roaming.
- Minutele Internaţionale incluse în Abonamentele Nelimitat 260 şi 400 pot fi utilizate pentru apeluri spre Zonele 1, 2, 3, 4, 5, 6 precum şi spre regiunea Transnistreană cu coeficientul 1:1.
- Minutele şi traficul Internet în Roaming sunt disponibile în ţările: Austria, Belgia, Bulgaria, Croatia, Cipru, Republica Ceha, Danemarca, Franţa*, Germania, Grecia, Ungaria, Italia*, Malta, Olanda, Polonia, România, Rusia, Slovacia, Spania, Suedia, Elveţia, Turcia, Ucraina, Marea Britanie, SUA*, excepţie operatorii AT&T USA Maritime (90118 BMU01), Orange France M2M (90131 AAZOR), TIM Italy Maritime (90126 ITAGT).
- Minutele în Roaming sunt valabile pentru apeluri voce de intrare şi cele de ieşire, efectuate spre Moldova şi destinaţii din ţara gazdă, cu excepţia numerelor cu tarif special.
- Minutele şi traficul Internet în Roaming sunt destinate utilizatorilor finali care călătoresc peste hotare ocazional, adică prezenţa lor în roaming nu depăşeşte 60 zile consecutive sau cumulativ 120 zile pe durata oricăror 12 luni consecutive.
- Abonamentele Nelimitat 260 şi Nelimitat 400 includ 40 GB, respectiv, 50 GB la viteză înaltă şi ulterior – nelimitat la viteză de până la 256 Kbps pentru download şi 128 Kbps pentru upload.
- Opţiunile Nelimitat 80 lei, Nelimitat 100 lei, Opţiunea 300 şi Internaţional 1 zonă/2 zone nu sunt compatibile cu abonamentele GO şi Nelimitat.
- Abonamentele Nelimitat 260 şi Nelimitat 400 oferă SMS naţionale nelimitate.
Termeni şi condiţii
1. Clientul este obligat să utilizeze abonamentul cu bună credinţă. Clientul are dreptul de a folosi abonamentul numai pentru uzul propriu şi nu are dreptul de a-l revinde sau utiliza pentru a furniza la rândul său servicii de comunicaţii electronice către terţi, cu sau fără plată, inclusiv de a prelua apeluri/mesaje scrise iniţiate în alte reţele şi direcţiona aceste apeluri/mesaje scrise către alţi clienţi din reţeaua Orange Moldova sau reţele terţe. De asemenea, Clientul va evita folosirea cu rea voinţă sau abuzivă a ofertei, inclusiv (1) cu scopul de a genera trafic cu ajutorul unor sisteme automate, (2) cu scopul de a promova, direct sau indirect, produsele, serviciile sau imaginea oricărei persoane care desfăşoară o activitate economică, religioasă, caritabilă sau politică, (3) cu scopul de a hărţui terţe persoane, (4) cu scop de speculaţie pentru a obţine un folos necuvenit pentru sine sau pentru altul, (5) cu scopul de a transfera (redirecţiona) apelurile/mesajele scrise iniţiate în reţeaua Orange Moldova către alte reţele, (6) cu scopul de a beneficia de servicii cu valoare adăugată (loterii, etc.) oferite în reţele terţe din Republica Moldova sau alte ţări, (6) cu scopul de a genera trafic artificial în reţeaua Orange Moldova sau către alte reţele, în dauna Orange Moldova, (8) pentru a testa echipamente, (9) pentru comunicaţii altele decât între utilizatori finali, (10) cu scopul de a cauza prejudicii de orice natură Orange Moldova sau altor operatori, şi/sau (11) cu orice alte scop ce contravine legislaţiei în vigoare. În cazul abonamentelor ce oferă apeluri naționale nelimitate, prin „folosire abuzivă a abonamentului” se înțelege, de asemenea, printre altele, (i) efectuarea de apeluri naționale nelimitate către mai mult de 200 numere telefonice diferite în cursul unei perioade de facturare, şi/sau (ii) efectuarea, în cursul unei perioade de facturare, de apeluri naționale nelimitate în volum ce depășește de cel puțin două ori volumul apelurilor primite în aceeași perioadă.
2. În cazul în care clientul încalcă prevederile din pct. 1 de mai sus, Orange are dreptul (1) să suspende serviciul, total sau parţial, (2) să rezilieze contractul încheiat cu clientul, total sau parţial, (3) să recupereze daunele cauzate de client, şi/sau (4) să refuze încheierea unui nou contract cu un abonament/opţiune ce oferă apeluri/SMS naţionale nelimitate.
3. Clienţii subscrişi la abonament/opţiune ce oferă SMS naţionale nelimitate pot expedia SMS naţionale nelimitat la cel mult 200 numere telefonice diferite în cursul unei perioade de facturare. SMS naţionale expediate dupa depăşirea acestui volum vor fi taxate la tarif standard conform listei de preţuri Orange Abonament.
Coeficienți de taxare din minute
cantitate de secunde | ||
---|---|---|
GO 80 | un SMS national | = 30 secunde |
GO 80 | un SMS international | = 4 minute 16 secunde |
GO 80 | 1 minut International Zona 1 | = 15 minute |
GO 80 | 1 minut International Zona 2 | = 20 minute |
GO 80 | 1 minut International Zona 3 | = 15 minute |
GO 80 | 1 minut International Zona 4 | = 15 minute |
GO 80 | 1 minut International Zona 5 | = 20 minute |
GO 80 | 1 minut International Zona 6 | = 25 minute |
GO 80 | 1 minut International Zona 7 | = 37 minute 50 secunde |
GO 80 | 1 minut International Zona 8 | = 109 minute 50 secunde |
GO 80 | 1 minut regiunea Transnistreană | = 10 minute |
GO 110 | un SMS national | = 30 secunde |
GO 110 | un SMS international | = 4 minute 16 secunde |
GO 110 | 1 minut International Zona 1 | = 15 minute |
GO 110 | 1 minut International Zona 2 | = 20 minute |
GO 110 | 1 minut International Zona 3 | = 15 minute |
GO 110 | 1 minut International Zona 4 | = 15 minute |
GO 110 | 1 minut International Zona 5 | = 20 minute |
GO 110 | 1 minut International Zona 6 | = 27 minute 27 secunde |
GO 110 | 1 minut International Zona 7 | = 41 minute 31 secunde |
GO 110 | 1 minut International Zona 8 | = 119 minute 50 secunde |
GO 110 | 1 minut regiunea Transnistreană | = 10 minute |
Nelimitat 160 | un SMS national | = 30 secunde |
Nelimitat 160 | un SMS international | = 4 minute 16 secunde |
Nelimitat 160 | 1 minut International Zona 1 | = 15 minute |
Nelimitat 160 | 1 minut International Zona 2 | = 20 minute |
Nelimitat 160 | 1 minut International Zona 3 | = 15 minute |
Nelimitat 160 | 1 minut International Zona 4 | = 15 minute |
Nelimitat 160 | 1 minut International Zona 5 | = 20 minute |
Nelimitat 160 | 1 minut International Zona 6 | = 31 minute 25 secunde |
Nelimitat 160 | 1 minut International Zona 7 | = 47 minute 28 secunde |
Nelimitat 160 | 1 minut International Zona 8 | = 137 minute 27 secunde |
Nelimitat 160 | 1 minut regiunea Transnistreană | = 14 minute |
Nelimitat 180 | un SMS national | = 30 secunde |
Nelimitat 180 | un SMS international | = 4 minute 16 secunde |
Nelimitat 180 | 1 minut International Zona 1 | = 15 minute |
Nelimitat 180 | 1 minut International Zona 2 | = 20 minute |
Nelimitat 180 | 1 minut International Zona 3 | = 15 minute |
Nelimitat 180 | 1 minut International Zona 4 | = 15 minute |
Nelimitat 180 | 1 minut International Zona 5 | = 20 minute |
Nelimitat 180 | 1 minut International Zona 6 | = 33 minute 33 secunde |
Nelimitat 180 | 1 minut International Zona 7 | = 50 minute |
Nelimitat 180 | 1 minut International Zona 8 | = 146 minute |
Nelimitat 180 | 1 minut regiunea Transnistreană | = 14 minute |
Nelimitat 260 | un SMS national | = 30 secunde |
Nelimitat 260 | un SMS international | = 4 minute 10 secunde |
Nelimitat 260 | 1 minut International Zona 1 | = 15 minute |
Nelimitat 260 | 1 minut International Zona 2 | = 20 minute |
Nelimitat 260 | 1 minut International Zona 3 | = 15 minute |
Nelimitat 260 | 1 minut International Zona 4 | = 15 minute |
Nelimitat 260 | 1 minut International Zona 5 | = 20 minute |
Nelimitat 260 | 1 minut International Zona 6 | = 33 minute 20 secunde |
Nelimitat 260 | 1 minut International Zona 7 | = 50 minute |
Nelimitat 260 | 1 minut International Zona 8 | = 146 minute |
Nelimitat 260 | 1 minut regiunea Transnistreană | = 13 minute 27 secunde |
Nelimitat 400 | un SMS national | = 30 secunde |
Nelimitat 400 | un SMS international | = 4 minute 10 secunde |
Nelimitat 400 | 1 minut International Zona 1 | = 15 minute |
Nelimitat 400 | 1 minut International Zona 2 | = 20 minute |
Nelimitat 400 | 1 minut International Zona 3 | = 15 minute |
Nelimitat 400 | 1 minut International Zona 4 | = 15 minute |
Nelimitat 400 | 1 minut International Zona 5 | = 20 minute |
Nelimitat 400 | 1 minut International Zona 6 | = 33 minute 20 secunde |
Nelimitat 400 | 1 minut International Zona 7 | = 50 minute |
Nelimitat 400 | 1 minut International Zona 8 | = 146 minute |
Nelimitat 400 | 1 minut regiunea Transnistreană | = 13 minute 27 secunde |