Înapoi

Activarea, Dezactivarea serviciului Roaming pentru persoane juridice

 

 http://orange.md/images/ajutor/white%20image%20ancore.png

Cuprins:

  1. Cum verific dacă serviciul Roaming este activat sau nu pe numărul meu corporativ

  2. Cum activez, dezactivez serviciul Roaming pe un număr corporativ când sunt acasă, în rețeaua Orange Moldova

  3. Cum activez, dezactivez serviciul Roaming pe un număr corporativ când mă aflu peste hotare

  4. Crează si utilizează contul Orange pentru a administra personal, 24/24 ore, serviciile Orange

 

Activarea serviciului Roaming pentru persoane fizice cu abonament lunar sau număr PrePay  

 

 

 

Cum verific dacă serviciul Roaming este activat sau nu pe numărul meu corporativ

O parte din numerele mobile, înregistrate pe companii, au activat din start serviciul Roaming, odată cu semnarea contractului Orange. Orice client corporativ poate verifica care este statutul serviciului pe numărul său, apelând codul scurt *100*31#. Pe ecranul telefonului se va afișa un mesaj despre serviciul Roaming, dacă este activat sau nu. 

 

 

 

Cum activez, dezactivez serviciul Roaming pe un număr corporativ când sunt acasă, în rețeaua Orange Moldova

Dacă utilizezi un număr mobil scris pe numele unei companii, când ești acasă, în rețeaua Orange Moldova și balanța contului este pozitivă:

  1. Apelează codul scurt *100*32# pentru a activa serviciul Roaming. Dacă balanța contului este negativă, suplinește mai întâi contul și apoi activează serviciul. Verifică dacă Roamingul este activat sau nu pe numărul tău, formând codul scurt *100*31#.

  2. Apelează codul scurt  *100*33# dacă dorești să dezactivezi serviciul Roaming.

  3. Dacă nu-ți reușește activarea, dezactivarea serviciului Roaming prin metodele 1, 2, apelează Serviciul Suport Clienți 700 de pe numărul mobil corporativ sau 022 977700 de pe oricare alt număr, pentru a soluționa. Ne poate telefona directorul companiei, utilizatorul numărului sau persoana delegată. În cazul companiilor cu un număr mare de angajați, abonați Orange, care au dedicat un consultant personal, se adresează direct lui.

  4. De asemenea, activarea serviciului Roaming, dezactivarea, poate fi solicitată prin cerere scrisă, semnată, ștampilată, expediată la adresa de e-mail corporate@orange.md

 

 

 

Cum activez, dezactivez serviciul Roaming pe un număr corporativ când mă aflu peste hotare

  1. Dacă ești deja peste hotarele țării și dorești activarea serviciului, apelează Serviciul clienți corporativi   la numărul internațional +373 22977700. Dacă nu îți reușește să ne apelezi personal, ia legătura cu cineva din administrația companiei tale pentru a cere ajutor în soluționarea accesului la Roaming. Ne poate telefona directorul companiei sau persoana delegată. În cazul companiilor cu un număr mare de angajați, abonați Orange, care au dedicat un consultant personal, activarea serviciului poate fi adresată direct lui.

  2. De asemenea, activarea serviciului Roaming, dezactivarea, poate fi solicitată prin cerere scrisă, semnată, ștampilată, expediată la adresa de e-mail corporate@orange.md.

  3. Dacă compania are creat cont Orange pentru a administra de sine stătător serviciile Orange, accesează pagina my.orange.md și activează, dezactivează serviciul din Opțiuni şi servicii >> Servicii >>  Roaming.

Dacă ești peste hotare, serviciul Roaming este activat și funcționează însă dorești dezactivarea lui, formează codul scurt *100*33#

 

 

 

Crează si utilizează contul Orange pentru a administra personal, 24/24 ore, serviciile Orange

Fiind directorul companiei, crează un “Cont Orange” și înregistrează-te drept administrator al contului, pentru a avea acces 24/24 ore la detalii despre numerele companiei și activarea, dezactivarea serviciilor pentru ele. Crearea contului se face în baza adresei de e-mail și o parolă de securitate, alcătuită personal. După crearea contului, este necesar să trimiți cererea de înregistrare a administratorului. Descarcă șablonul cererii de înregistrare, completeaz-o și expediaz-o, ștampilată, semnată, către corporate@orange.md.

 

 

 

Te-a ajutat acest raspuns?