Dacă cumperi un telefon, modem sau tabletă, blocate în rețeaua Orange, poți cere deblocarea lor numai dacă respecți condițiile ofertei de preț. Un dispozitiv blocat în rețeaua Orange poate funcționa doar cu cartela SIM Orange. Dacă deblochezi dispozitivul, poți utiliza orice SIM, de la orice operator național sau internațional. Deblocarea dispozitivului se face întotdeauna gratuit. Trebuie doar să respecți condițiile scrise în actul pe care îl semnezi la procurarea dispozitivului și să apelezi Serviciul Suport Clienți.
La Orange există 3 tipuri de preț de procurare a dispozitivelor și în dependență de prețul procurării:
Dispozitivul cumpărat la preţ standart poate fi deblocat oricând, la cererea clientului, deoarece nu are condiții speciale de procurare.
Dispozitivul cumpărat la preţ promoţional (vezi în imaginea de mai jos ”Preț de procurare”) poate fi deblocat imediat ce:
-
trec xx luni de la procurarea dispozitivului, pe parcursul cărora achiți regulat abonamentul lunar. Astfel respecți perioada minimă contractuală cerută de prețul promo al dispozitivului. Numărul necesar de luni xx este indicat în actul primit la procurarea dispozitivului. Vezi în imaginea de mai jos, 24 luni.
-
sau achiți diferenţa dintre preţul standard - și prețul de procurare (promoţional). Vezi în imagine un exemplu de document semnat la cumpărare telefon:
Dispozitivul procurat în rate, poate fi deblocat dacă:
-
Clientul a achitat toate ratele, lunar, regulat, una câte una. Astfel, el a respectat perioada contractuală stabilită de prețul promoțional al dispozitivului: 12, 18 sau 24 luni (vezi imaginea de mai sus)
-
Sau: clientul a achitat ratele în avans, înainte de termenul stabilit. În acest caz, există 2 posibilități de deblocare:
-
dispozitivul poate fi deblocat doar după ce trec cele xx luni de contract obligatoriu (24 luni, vezi exemplu în imaginea de mai sus)
-
dacă clientul nu dorește să aștepte expirarea a xx luni și dorește deblocarea imediată a dispozitivului, va achita diferența de preț standart – preț procurare, exemplu din imagine: 4950 - 4200 = 750 MDL pentru Samsung E22
-
Dacă ai pierdut actul primit la cumpărarea dispozitivului și nu cunoști detalii privind oferta și condițiile de preț, poți primi detalii apelând Serviciul Suport Clienți.
Vezi articolul: Cum cer deblocarea telefonului procurat la Orange sau alte întrebări și răspunsuri în secțiunea Ajutor.