Stimate client,

În acest moment este posibil să întâmpini dificultăți în activarea serviciilor mobile.

Echipele noastre tehnice sunt deja mobilizate și lucrează intens pentru remedierea situației. Depunem toate eforturile necesare pentru a restabili funcționarea normală cât mai curând posibil.

Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniențe și îți mulțumim pentru înțelegere.

  Înapoi

Cum mă loghez pe my.orange.md cu numărul PrePay

 

Pentru a vedea toate informațiile despre numărul tău Prepay, îți recomandăm să descarci și să folosești aplicația My Orange. De asemenea, poți să te autentifici pe pagina web my.orange.md de pe calculator. Dacă nu ai aplicația instalată pe telefon, poți să accesezi pagina my.orange.md și de pe telefonul mobil. Procesul de autentificare este simplu și poate fi realizat în două moduri:

 

  1. Scrii numărul tău PrePay și vei primi imediat un cod SMS pentru autentificare. Pentru această metodă de logare este necesar să ai cu tine cartela cu numărul PrePay, inserată în telefon.

  2. Creezi un cont Orange folosind adresa ta de e-mail și o parolă de securitate. Un cont Orange îți permite să ai acces continuu, de oriunde, la datele numărului tău Prepay, chiar și atunci când te afli în afara țării și nu poți primi SMS cu codul de autentificare, nu ai cartela SIM sau serviciul Roaming activat. Logarea devine mai rapidă și ușoară iar, după logare, primești acces total la informaţii şi activarea serviciilor, opțiunilor de sine stătător.

 

 

Pagina my.orange.md oferă informații despre:

  • când expiră valabilitatea numărului PrePay, perioada activă și inactivă

  • creditul disponibil pe cont și în opțiunile activate

  • care este numărul magic și posibilitatea de a-l modifica

  • ce reîncărcări ai efectuat pe parcursul a 12 luni

  • care sunt codurile PIN și PUK

  • ce opțiuni ai active și posibilitatea de a le dezactiva, activa altele

  • etc.


Vezi secţiunea orange ajutor prepay unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile PrePay.

Te-a ajutat acest raspuns?