Înapoi

Ce fac dacă nu funcţionează una din aplicaţiile instalate pe telefon

Dacă o aplicaţie instalată pe telefon nu funcţionează, întreprinde pe rând următoarele:

 

  1. Închide de tot aplicaţia şi redeschide-o. Dacă apare aceeaşi eroare, restartează telefonul mobil şi verifică din nou.

  2. Deschide magazinul Google Play pentru Android sau App Store iPhone, AppGallery Huawei, găseşte aplicaţia şi dacă este disponibilă actualizarea ei, apasă butonul "actualizare". După actualizare, verifică dacă funcţionează.

  3. Înainte să faci următorul pas, asigură-te că ştii datele pentru relogare în aplicaţie, login şi parola. Găsește aplicaţia în setările telefonului mobil, deschide-o şi selectează >> Şterge datele cache >> şi >> Datele aplicaţiei. Pentru a șterge datele cache ale unei aplicații pe Android, mergi la: Setări >> Aplicaţii >> selectează aplicaţia >> Utilizare stocare >> Şterge datele cache şi datele aplicaţiei. Pe iOS iPhone, mergi la Configurări >> Principal >> Stocare iPhone >> selectează aplicaţia >> Documente şi date >> Ştergeţi cache-ul aplicatiei.

  4. Dacă primi 3 pași nu au ajutat, efectuează o copie de rezervă a datelor din aplicaţie, de exemplu pentru Viber. Dezinstalează apoi aplicaţia și reinstaleaz-o. Pentru Android, mergi la: Setări >> Aplicaţii >> selectează aplicaţia >> Utilizare stocare >> Şterge aplicaţia. Pe iOS, iPhone >> Configurări >> Toate aplicaţiile >> selectează aplicaţia >> Ştergeţi programul. Reinstalează aplicaţia din magazinul Google Play pentru Android sau App Store iPhone, App Gallery Huawei.

 

 

O aplicație poate să nu funcționeze deoarece:

  • Dacă pentru funcționare, aplicația necesită conexiune internet, verifică celelalte aplicaţii, care lucrează pe bază de internet, dacă funcţionează (ex: YouTube).

  • Verifică pe pagina oficială a aplicaţiei sau cu alţi utilizatori ai ei, dacă sunt lucrări de mentenanţă sau pane tehnice.

  • Vezi să fie suficient spaţiu în memoria operativă a telefonului, pentru funcționarea ei. Se recomandă să nu supraîncarci dispozitivul cu aplicaţii care le utilizezi rar sau deloc.

  • Dacă defecţiunea este că nu primești notificări de la aplicație, cauza poate fi în activarea funcţiei de optimizare a bateriei sau deconectarea notificărilor din setări. Regimul de economisire a beteriei blochează, îngheaţă aplicaţia dacă ea nu este utilizată o perioadă îndelungată. Setările depind de furnizor şi caracteristicele telefonului. Dezactivează optimizarea bateriei pentru această aplicaţie din setările telefonului.

  • Dacă aplicaţia este instalată din surse necunoscute, altele decât Google Play Android, App Store iPhone, App Gallery Huawei, defecţiunea ar putea avea cauze şi mai diverse. Se recomandă să instalezi aplicaţii doar din magazinul destinat telefonului tău.

 

Vezi secţiunea orange ajutor internet si tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?