Dacă nu poți conecta telefonul la rețeaua WIFI de acasă, în lista cu rețele WIFI lipsește numele ei, verifică dacă WiFi-ul este conectat pe dispozitivul tău și dacă alte telefoane din locuință, găsesc rețeaua WIFI.
Dacă accesul la WiFi lipseşte pe toate dispozitivele:
-
Verifică dacă modemul internet este conectat la priză și funcționează. Pe suprafața modemului trebuie să lumineze butonul POWER, PON și WIRE.
-
Dacă beculețul Power luminează iar WIRE nu, restartează modemul de la priză sau de pe butonul On/Off pentru 30 secunde. După reconectarea modemului, așteaptă 2 minute restabilirea legăturii și verifică dacă rețeaua WIFI este disponibilă pe telefon.
-
Dacă legătura internet lipseşte în continuare, verifică dacă ai achitat factura pentru servicii.
-
Dacă ești sigur că ai achitat factura pentru servicii și după restartarea modemului beculețul WLAN nu luminează, dacă deții cunoștințe cum să te loghezi pe interfața modemului, verifică să fie bifată pe pagina WLAN, opțiunea "Enable WLAN". În caz contrar, apelează Serviciul Suport Clienți.
Dacă accesul la WiFi lipseşte doar pe telefonul tău, alte dispozitive fiind conectate:
-
Vezi dacă opțiunea WiFi este conectată pe dispozitivul tău .
-
Verifică dacă data/ora este indicată corect pe telefon. Corecteaz-o la necesitate.
-
Dacă găsești rețeaua WIFI la care vrei să te conectezi, selecteaz-o, apoi alege din opțiuni "Șterge reţeaua WiFi".
-
Restartează telefonul mobil și vezi dacă este posibilă reconectarea la rețea.
Dacă accesul la WiFi lipseşte doar pe calculator (PC):
-
Conectează calculatorul la Internet prin intermediul cablului LAN (Ethernet) , celălat capăt fiind conectat la modem sau priza ethernet. Dacă nu ai acest gen de cablu și nu poți face conectarea, mergi la setările WiFi ale calculatorului:
-
Setări >> Reţea şi Internet >> WiFi >> selectează ON.
-
-
Dacă în lista cu rețele WiFi, nu găseşti reţeaua ta, alege și verifică o altă rețea prezentă în listă, pentru a te convinge că dificultatea nu este legată de calculatorul cu care lucrezi.
-
Restartează modemul internet de pe butonul ON/OFF, din spate, sau scoate-l din priză pentru 30 de secunde şi verifică dacă se restabilește conexiunea internet.
Dacă aceste acțiuni nu te ajută să soluționezi cazul, te rugăm să ne contactezi la Serviciul Suport Clienți. Apelează-ne când ești acasă , pentru a verifica împreună cu consultantul Orange cum funcționează dispozitivele instalate în casa ta.
Vezi secţiunea orange ajutor internet si tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.