Dacă pe mai multe dispozitive din casă: telefoane, tablete, lăptop-uri, nu găseşti numele reţelei WiFi, urmează paşii de mai jos:
-
Verifică dacă becuşorul Power de pe modem luminează, aceasta însemnând că modemul este conectat. Dacă nu luminează, verifică blocul de alimentare electrică să fie conectat bine la priză şi la modem și să nu fie defect.
-
Restartează modemul de pe butonul On/Off din spate. Verifică apoi becuşorul WLAN (wireless) de pe modem, dacă luminează verde. Dacă WLAN este conectat, luminează, înseamnă că rețeaua WIFI este conectată pe modem și poate fi selectată pe telefon.
-
Dacă WLAN nu se conectează, după ce restartezi modemul de la priză, verifică dacă WIFI este conectat din setările modemului. Dacă deții cunoștințe necesare pentru a te loga pe interfața modemului, verifică să fie bifată opțiunea "Enable WLAN".
-
Verifică dacă Data și Ora sunt corect setate pe telefon, televizor, PC-ul conectat la rețeaua WIFI. Dacă data/ora sunt greșite, ele pot fi cauza din care un dispozitiv nu se poate conecta la rețeaua WIFI. Corectează-le dacă este nevoie.
Dacă aceste acțiuni nu te ajută să soluționezi cazul, te rugăm să ne contactezi la Serviciul Suport Clienți. Apelează-ne când ești acasă , pentru a verifica împreună cu consultantul Orange cum funcționează dispozitivele instalate în casa ta.
Vezi secţiunea orange ajutor internet-si-tv unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.