Înapoi

Ce fac dacă nu se schimbă volumul, lipseşte sunetul cu decodor TV

 

Dacă lipseşte sunetul când vizionezi un program TV, efectuează următoarele:

  1. Când utilizezi 2 telecomenzi, telecomanda televizorului şi telecomanda Orange, apasă butonul + pe ambele telecomenzi pentru a dezactiva opţiunea MUTE .

  2. Când utilizezi o singură telecomandă - Orange universală, apasă butoanele:

 

și apoi  plusul de pe  .  Pe ecranul TV trebuie să apară indicatorul volum

 

Apasă apoi şi plusul de pe .  Pe ecran trebuie să apară indicatorul volum

 

Dacă apăsarea butoanelor de mai sus nu reactivează sunetul, continuă cu:

 

  • apasă butonul apoi - MUTE și

 

  •   și din nou - MUTE

 

Dacă aceste acţiuni nu soluționează cazul, telefonează-ne la Serviciul Suport Clienți.

Apelează-ne când eşti acasă . Este important ca în cadrul convorbirii cu asistentul Orange să verificăm cum funcționează dispozitivele instalate în casă.

Schimbă bateriile telecomenzii pe unele noi și verifică dacă aceasta este cauza nefuncționării.

 


Vezi secţiunea orange  ajutor  internet și tv acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?