Dacă lipseşte sunetul când vizionezi un program TV, efectuează următoarele:
-
Când utilizezi 2 telecomenzi, telecomanda televizorului şi telecomanda Orange, apasă butonul + pe ambele telecomenzi pentru a dezactiva opţiunea MUTE .
-
Când utilizezi o singură telecomandă - Orange universală, apasă butoanele:
și apoi plusul de pe . Pe ecranul TV trebuie să apară indicatorul volum
Apasă apoi şi plusul de pe . Pe ecran trebuie să apară indicatorul volum
Dacă apăsarea butoanelor de mai sus nu reactivează sunetul, continuă cu:
- apasă butonul apoi - MUTE și
- și din nou - MUTE
Dacă aceste acţiuni nu soluționează cazul, telefonează-ne la Serviciul Suport Clienți.
Apelează-ne când eşti acasă . Este important ca în cadrul convorbirii cu asistentul Orange să verificăm cum funcționează dispozitivele instalate în casă.
Schimbă bateriile telecomenzii pe unele noi și verifică dacă aceasta este cauza nefuncționării.
Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.