Stimate client,

În acest moment este posibil să întâmpini dificultăți în activarea serviciilor mobile.

Echipele noastre tehnice sunt deja mobilizate și lucrează intens pentru remedierea situației. Depunem toate eforturile necesare pentru a restabili funcționarea normală cât mai curând posibil.

Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniențe și îți mulțumim pentru înțelegere.

  Înapoi

Ce fac dacă imaginea este distorsionată, pătrăţeşte cu TV BOX

Dacă imaginea este distorsionată (deformată), pătrăţeşte, efectuează următoarele:

 

  1. 

Verifică cablul coaxial să fie fixat bine la: Televizor >> decodorul TV BOX (1) >> la Splitter (2, 3) >> sau >> la receptorul optic:

 

  2.

Efectuează autoscanarea canalelor.

Vezi cum efectuezi scanarea în articolul Actualizarea canalelor TV cu TV BOX.

 

Dacă aceste acţiuni nu te ajută să restabilești calitatea imaginii, telefonează-ne la Serviciul Suport Clienți. Apelează când eşti acasă. Astfel, vom verifica împreună cu tine cum funcționează echipamentele instalate în locuință .

Pentru a asigura funcționarea serviciilor, schimbă la timp bateriile vechi ale telecomenzii pe altele noi.

 


Vezi secţiunea orange ajutor internet și tv acasă unde găseşti răspuns la alte întrebări despre internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?