Stimate client,

În acest moment este posibil să întâmpini dificultăți în activarea serviciilor mobile.

Echipele noastre tehnice sunt deja mobilizate și lucrează intens pentru remedierea situației. Depunem toate eforturile necesare pentru a restabili funcționarea normală cât mai curând posibil.

Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniențe și îți mulțumim pentru înțelegere.

  Înapoi

Ce fac dacă decodorul TV nu se porneşte

 

Dacă decodorul TV este conectat la priză însă becușorul de pe interfață nu luminează în verde sau roșu, verifică:

 

  1. Decodorul TV să fie conectat de la butonul power . Acesta se află pe panoul din faţă al TV BOX-lui, aşa cum este arătat în imaginea de mai jos:

  2. Cablul de alimentare să fie unit la Decodor și la priza de electricitate, și să nu fie defectat:

  3. Decodorul TV să funcţioneze în altă priză sau invers, un alt dispozitiv să funcţioneze în priza unde este conectat decodorul.

 

 

 

Decodorul TV BOX HD poate fi conectat și deconectat cu ajutorul butonului de pe telecomanda Orange. În statutul "deconectat" beculețul de pe interfața decodorului va lumina roșu iar în statutul conectat - va lumina verde.

 

Dacă aceste acţiuni nu te ajută să soluționezi, telefonează-ne la Serviciul Suport Clienți când eşti acasă. Astfel, vom verifica împreună cu tine cum funcționează echipamentele instalate în locuință .

Schimbă bateriile telecomenzii pe unele noi și verifică dacă aceasta este cauza unor nefuncționalități.

 


Vezi secţiuneaorange ajutor internet și tv acasăunde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile de internet fix și televiziune.

Te-a ajutat acest raspuns?